زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

ساعت مطالعه ی هفته ی اول آزمون 23 مرداد قلم چی

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

دیروز(شنبه) اینترنتو زیر و رو کردم برای پیدا کردن سوالات آزمون 9 مرداد و آخرش هم نه برای دانلود و نه برای خرید پیداشون نکردم. همه ی وقتمم گرفت، چون نمیخوام آزمون نداده باشم امروز حتما این آزمون رو میدم حتی اگه ساعت مطالعم صفر هم بشه. کلا از آزمون دادن میترسم، این چند سال داشتم ازش فرار میکردم ولی امسال میخوام همه ی آزمون ها رو بدم با هر نتیجه ای که بگیرم.

دوستانی که هفته ی قبل شرکت نکردند از جدول حذفشون کردم، اگه واقعا میخواید شرکت کنید بگید اسمتونو اضافه کنم

موفق باشید همگی

کنکوریهای ٩٥/ روزهای هفته شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه جمع کل
ماهی سیاه کوچولو ٢ ٠ ٣:٣٠ ٣  ٩:٣٠ ٥ ٢ ٢٥
About Elly ١ ٠  
Hosei.n ١ ١ ١  ١:٣٠ ١:١٥
زهرا ١ ٤ ٢ ١ ٢ ٠ ٠ ١٠
leo
ی روانی

پنج شنبه: دوستان عزیز خبری ازتون نیست. بیاید تو مسابقه شرکت کنید تا بتونید ساعت مطالعتونو ببرید بالا و انشالله موفق بشید

نظرات  (۸)

ماهی نیستی 
میام میبینم خبری از جدول جدید نیست تنبل شدیا 

پاسخ:
سلام زهرا عزیز 
پست گذاشته بودم که یه مدت نیستم، شرمنده تازه اومدم نظرها رو جواب بدم
امیدوارم باز هم اینجا سر بزنی و برای موفقیت با هم پیش بریم
ساعت مطالعه ی پنجشنبه=٠
ساعت مطالعه جمعه=٠
دیگه روز تعطیلو  با خانواده و تولدو......
پاسخ:
به به ، انشالله همیشه به خوشی و سلامتی :)
سلام ماهی جان...
خسته نباشی...همینطور سلام عرض میکنم خدمت بقیه ی دوستان تلاشگر...
به به...میبینم که ساعت مطالعه همین روزاس که عددش ٢رقمی بشه!خیلی خوبه...
درود بر تو که این همه اراده داری و راحت خودتو محدود میکنی که کم کاریتو جبران کنی...خیلی عالیه...
باید همینجوری باشی...امسال باید یه سری فرقا کنه...ایشالا واسه هممون سال خیلی خوبی باشه و به ارزو هامون برسیم...
در مورد شیرینی هم بگم ماهی جان،اگه بر اساس پارسال باشه هنوز به دلیل اینکه سال ٩٣ظرفیت ها کاهش داشت و کلا پرستاری منفجر کرد!حتی تراز های ٦٢٠٠هم سراغ داشتم جایی قبول نشدن!
پس اگه بخواد بر اساس پارسال باشه و قبول نشم!باید متاسفانه بگم که یه نفر اینجا نشسته که اماده ی انفجاره!و تا اخرش پیش میره:D
ولی با توجه به حرف مسیولین که ظرفیت پرستاری ٢برابر شده و به سال ٩٢برگشته،قبول میشم جایی که میخوامو...که البته همش اگر هست!خودتون در جریان هستین!چیزی رو حساب نیست...!
این بلا تکلیفی خیلی بده...کاش زودتر نتایج رو میگفتن تکلیف خودمونو بدونیم حداقل!
ولی خوب سپردم به خدا همه چیو و امادگیشو دارم...اگه قبول شدم که خدا رو شکر اگرم نشدم حتما به نفعم بوده و عمر به اندازه ی کافی باقی مونده...!
خدا خودش هممونو کمک کنه...

ساعت مطالعه ی روزهای من تا دیروز(٤شنبه)به ترتیب ١-١-١.٣٠-١.١٥بوده...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
از دیروز دارم چندتا روش امتحان میکنم ببینم با کدوم بهتر میخونم همونو انتخاب کنم. تا الان دیروزیه بهتر جواب داده ؛)
خیلی لطف داری ممنون دوست عزیزم
انشالله قبول میشی و راه جدیدی تو زندگیت شروع میشه
آره واقعا، خدا خیلی مهربونه. حتما چیز خوبی برات در نظر گرفته
خیلی خوبه که در هر صورت آمادگیشو داری. اینجوری هرچی بشه اذیتت نمیکنه
برات آرزوی بهترینها رو میکنم
موفق باشی
ماهی نیستی نکنه دلسرد شدی
ساعت مطالعه ی چهار شنبه=٢ 

پاسخ:
نه، فقط ٢ روز تنبیه بودم
دلسردی اصلا، با تمام توان پیش به سوی پزشکی
ماهی سیاه راستی اگه توی اون گروه رفتی و دیدی گروه خوبیه لطفا من رو هو اد کنید 
راستی چرا یه گروه کنکوری توی تلگرام راه نمی اندازی اون طوری ارتباط راحت تره
پاسخ:
زهرا عزیز، راستشو بخوای علاقه ای به این چیزها ندارم، بنظرم ضررش بیشتر از نفعشه و خیلی وقت آدمو تلف میکنه
البته این نظر منه چون خودمو میشناسم، با این کارها بیشتر تنبلی میکنم ؛)
ساعت مطالعه دوشنبه=٢ 
ساعت مطالعه سه شنبه=١
ماهی سیاه تنبلی نکن ننننننننننننننننننننن
پاسخ:
تنبل شدیم رفت... درستش میکنم ؛)
سلام. خوبی؟ چه خبرا؟ 
اینم یه وبلاگ توپ واسه دانلود ازمون قلم چی و گزینه دو بصورت رایگان
Nomre.blog.ir
یه گروه خوب تو تلگرام هم داره 
   برای عضویت به آیدی آقای گلی Strategy یا شماره 09211862450 از طریق تلگرام پیغام بدید



منبع: Www.Nomre.Blog.Ir

پاسخ:
سلام مهربون عزیز
کجایی خانم دکتر، خبری ازت نبود؟ خوب هستی؟
ممنون دوست عزیز، فکر کنم همشون از سایت کنکور برمیدارن، تا چند ساعت پیش چک میکردم نبود ولی الان همشون گذاشتن
اینقدر دیر گذاشتن، اعصابم خورد شد رفتم با هر زحمتی که بود از روی پاسخنامه امتحان دادم
راستی درسا رو چیکار کردی؟ برنامه ریختی؟
ساعت مطالعه ی شنبه=١
ساعت مطالعه ی یکشنبه=٤
ماهی عزیز هر کاری میکنم یخ سرعت مطالعه ام شکسته نمی شه
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
بنظرم ساعت بذارید خیلی بهتر میشه، امتحان کردید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی