زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آهنگ انگیزشی

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ق.ظ

این آهنگ خیلی خوبه اگه گوش ندادید حتما دانلودش کنید

Tanks Majed

دانلود

راستی بنا به توصیه ی مشاورم فعلا پست ساعت مطالعه نمیذارم. انشالله همگی موفق باشید

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۷)

منم بی‌صبرانه منتظر نتایجت هستم. امسال همونه که می‌خوای.
راستی آزمونی چیزی شرکت نمی‌کنی؟
پاسخ:
ممنونم ازت.انشالله...
برنامه دارم جامع شرکت کنم
به کجا رسیدی؟ چه می‌کنی؟
پاسخ:
خوبه خدا رو شکر درسا
انشالله 4 ماه دیگه همه چیز اونطور که باید میشه
ممنون که هنوز میای :)
میخوام پست بذارم ولی ...
ببینم چی میشه
چقدر جمله کنارِ وب خوشگله :)
پس من متعلق به خودم نیستم :))
پاسخ:
آره واقعا حس خیلی خوبی داره
 که  البته الان  شما میتونید تجربش کنید
انشالله موفق باشی دوست عزیز

still waiting
پاسخ:
شرمنده جانی....
اومدم، اومدم :)
سلام
خوبی؟
کجا رفتی یهو؟؟؟؟؟
منو یادت میاد؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام مینا عزیز
خدا رو شکر خوبم.ممنون
یه مدت دسترسی نداشتم
اگر همون مینا باشی با اسم اعظم میومدی (البته اعظم بودی که با اسم مینا میومدی:) )
اگه درسته نیست پس یادم نیست شرمنده

کم پیداییی
پاسخ:
سلام جانی عزیز
متاسفانه دسترسیمو به کامپیوتر و گوشی موبایل قطع کرده بودم :) و نتونستم بیام.ببخشید
فعلا تونستم یجورایی کنترل شده بیام و بتونم درسامو بخونم
اگه خودت از خودت راضی باشی مهم‌ترین چیزه. حالا اینکه ساعات خوندنت رو منتشر کنی یا نکنی فرع قضیه‌ـست.
پاسخ:
آره واقعا درست میگی جانی عزیز👌🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی