زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

نحوه ی برگزاری کنکور 98 و 99

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

رئیس سازمان سنجش درباره آخرین تغییرات در فرایند کنکور گفت: در کنکور سراسری سال 98 دو سری سوال در قالب نظام جدید و قدیم بین شرکت کنندگان پخش خواهد شد و سال 99 به روال سابقبرمی‌گردد. علت این امر تعداد بالای شرکت کنندگان سال 97 است.

این خبر یعنی کنکور 98 آخرین شانس کنکوری های نظام قدیم برای شرکت در کنکوره

امیدوارم هرکسی که براش زحمت میکشه به حقش برسه و قبول بشه

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۹)

سلام ماهی

من ۶ ساله که وبلاگت رو دنبال کردم. از زمانی که خودم کنکوری بودم تا الان. وقتایی که مطلب می‌ذاشتی، وقتایی که نمی‌ذاشتی، وقتایی که توی کامنتا دعوا می‌شد، وقتایی که یهو بستی رفتی، وقتی که برگشتی و وقتی هم که برای ۳-۴ سال غیب شدی و پیدات نیست.

ولی فکر می‌کنم دیگه باید دست از چک کردن این وبلاگ بردارم. من الان دانشجوی دکترام توی یکی از دانشگاهای زیر ۵۰ دنیا در آمریکا. و فکر می‌کنم اگه به کسی بگم که یکی از عادت‌های زندگی من اینه که وبلاگ یه کنکوری رو سال‌های سال دارم دنبال می‌کنم حتماً بهم می‌خندن و فکر می‌کنن دیوونم یا دارم شوخی می‌کنم.

می‌خوام این عادت رو هم بذارم کنار و دست بکشم از دنبال کردن دغدغه‌‌های کنکوری و چیزای مزخرف امثال اون.

۳ ساله که نیومدی و شاید هیچ‌وقتم نیای. نمی‌دونم چرا دنبالت می‌کردم. واقعاً عجیبه برام. تو رو که کسی نمی‌شناسه و منم نمی‌شناسی. هی بیام برای چی چک کنم. گیریم که حتی پست هم بذاری. به چه درد منم می‌خوره آخه. 

من میرم دنبال زندگیم. امیدوارم تو هم در زندگی واقعی اوضاع خوب و همراه سلامتی داشته باشی.

بدرود برای همیشه

یکسال دیگه هم حتی گذشت...

شاید باورت نشه ولی یه سال دیگه هم گذشت و تو نیستی :)))
جداً نیستی دیگه...
همممم
منم که دیگه الکی سر می‌زنم باز :دی
دیگه ول کردی اینجا رو؟
رفتی باز که...
به به!
فکر نمی‌کردم دیگه وبلاگت روزی باز شه. مشکل چی بود این مدت؟! اصلا باز نمی‌شد.
چه خبر ماهی؟ چه کردی چه می‌کنی؟ برنامه چیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی