زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

یک ماه آخر تا کنکور 92

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ
خب از الان یک ماه دقیقا وقت دارم که همه ی کم کاری های این یک سال رو جبران میشم

 

شاید بگید امکان نداره.ولی خب انسان ها ثابت کردن که هیچ حد و اندازه ای برای پیشرفت کردن ندارن و من که دیگه ماهی سیاه کوچولوی صمد بهرنگی هستم و حتما میتونم

از همینجا از دکتر روژان عزیز تشکر میکنم که توی وبلاگ دکتر سینا در جواب دکتر یگانه (چقدر دکترا زیاد شدن) روش جالبی در مورد مطالعه گفته بودن که تا الان امتحان نکردم و از فرا میخوام امتحانش کنم و با اطمینانی که دکتر روژان دادن مطمئنم روش موفقیت آمیزیه.اگر دوست دارید میتونید برید اینجا بخونیدش

دیروز یه برگه گذاشتم پیشم و هر کاری میخواستم انجام بدم ساعت میزدم.آخر شب نتیجه جالبی گرفتم اونم اینکه بیشتر وقتمو الاف بودم حالا به هر دلیلی یا میرفتم ناهار بخورم دیگه برنمیگشتم و مشغول تلویزیون و ... میشدم یا شام بخورم و ... یا حتی صبحونه بخورم و ... خلاصه نتیجه گیری میکنیم که غذا نخوریم به نفعمونه یه چیزی میشیم

برنامه روزانم از فردا اینجوریه که از ساعت 8 صبح یه سر تا 1 ظهر میشنم درس میخونم.این میشه 5 ساعت

از 1 تا 2 ظهر هم سریع ناهار میخورم و اجازه نیمدم مشغول بشم و ساعت 2 میام درس میخونم تا 5 عصر.این هم میشه 3 ساعت

در کل 8 ساعت میشه که برای من که درست و حسابی این چند وقته درس نخوندم خیلی خوبه

اکثر شبها نمیدونم چجوریه که اصلا حال درس خوندن ندارم بخونم واسه همین تا همینجا رو ببینم چیکار میکنم اگه تونستم اجراش کنم که حتما میتونم،از فرداش دو ساعت از 12 تا 2 شب هم میذارم که بشه 10 ساعت(البته این دیگه از شب گذشته و میتونم بخونم)

اگه 10 ساعت بخونم چی میشه.تا حالا که قسمت نشده ایشالله که بزودی میشه

پیش بسوی پزشکی

 

نظرات  (۵)

من درست حسابی برا کنکور تا حالا نخوندم و معدل نهاییم افتضاحه و دیگه سعی میکنم تو این یه ماه جبران کنم

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله صبا عزیز ، اکثر بچه ها نمره های خوبی نداشتن
کاری نیست که انسان نتونه انجام بده
موفق باشی
سلام.من مینا هستم.
تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.من امسال سومین بار بود ک کنکور دادم.اما مثل گذشته افتضاح.
خواستم ببینم میتونم با شما رقابت کنم تا بهتر درس بخونیم؟البته یه رقابت سالم.ممنون میشم جواب بدین.....
واسه این میگم رقابت چون من این چند سال چیزی نتونستم بخونم.فک کنم با کسی رقابت کنم بهتر میخونم....
خبر از شما....

پاسخ:
پاسخ: سلام مینا خانم
من دومین سالم بود که خراب کردم البته سال قبل که دیگه اصلا نخونده بودم.
با پیشنهادتون هم موافقم بنظر من هم رقابت باعث پیشرفت میشه.من چند روزه که شروع کردم دارم میخونم امیدوارم شما زودتر شروع کرده باشید.
کمکی خواستید ، در توانم بود دریغ نمیکنم.پیش به سوی پزشکی (تهران)
موفق باشید
سپاس ماهی کوچولو

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم کنکوری عزیز
ببخشید چه روشی بود میشه بگید من تو نظرات گشتم چیزی پیدا نکردم

پاسخ:
پاسخ:
سلام کنکوری عزیز
با اجازه دکتر روژان من دقیقا متن نظرشونو که برای یکی از دوستان نوشته بودن اینجا میذارم.امیدوارم مورد استفاده تون قرار بگیره.موفق باشی

"سلام یگانه جان اولاهمونطوری که گفتی این ناشی ازاینه که یه مدتی ازدرس دوربودی یه یک هفته ای که بخونی دوباره راه میوفتی مغزیه جوریه که وقتی عادتش بدی سریه ساعت مشخص یه کاروکنه ناخداگاه اموزش میبینه پس یه ساعت مشخص برای درس خوندنت مشخص کن وخودتومقیدکن سراین ساعت هراتفاقی افتادبشینی سردرست وقتی نشستی پای درست یه کاغذسفیدبذارکناردستت تمام فکرایی که میادتوذهنتوبنویس بگوآخرشب بهشون رسیدگی میکنم هراتفاقیم افتاددرستوول نکن حتی روزای اول خیلی سخته ممکنه صددرصدم تمرکزنداشته باشی ولی اهمیت نده متن کتابوبخون وبروجلو شروع کن به خوندن و روی معنی کلمات متمرکزشو اماتوی ساعتی که باخودت قرارگذاشتی کاغذتوچک کن باورت نمیشه ولی خودت خندت میگیره چه موضوعای مسخره ای بوده دوست دارم نتیجشوبدونم چون مطمئنم جواب میده حتمابهم بگوچیکارکردی بعدم اگه یکی دوماه نخوندی حداقل6ماه خوندی نیمه پرلیوانوببین عزیزم باارامش بروجلوموفق باشی"
سلام ماهی کوچولو انشالله موفق میشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام mari عزیز
ممنون،امیدوارم شما هم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی