زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

یه شب خوب و با انرژی

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ
امشب با مامان جون همینجوری نشستیم یه سری تست ادبیات زدیم.

 

خیلی خوب بود مخصوصا اینکه تقریبا همشونو درست گفتم.نمیدونم سوالا آسون بود یا من بلد بودم ، در هر صورت انرژی مثبت خوبی گرفتم و یکم به خودم امیدوار شدم که بالاخره یه چیزی بشم

 راستی بچه ها ازتون خبری نیست!!!  امیدوارم امسال موفق باشید

  • ماهی سیاه کوچولو

انرژی مثبت

یه شب خوب

نظرات  (۱۲)

سلام
وبی رو ک گفته بودم هرگز حذف نمیکنم ! رفتم ی وبلاگ عبرت آموز ! کلی آدم از سرگذشت تلخشون تو وباشون گفته بودن
البته دخترا
بعدازاون تصمیم گرفتم برای همیشه وبلاگ نویسی رو ترک کنم
در پناه خداباشی
این روزا توکل خیلی مهمه

پاسخ:
پاسخ:
به شوخی گفتم
بله موافقم توکل مهمه
  • ستاره رحمانی
  • سلام دوست گلم ...
    سایت خیلی خیلی زیبایی داری ...
    اگه افتخار میدی به سایت منم یه سر بزن و سایت خودتو ثبت کن، خوشحال میشم از حضورت ...
    منتظرتم
    خخخخخخخخخخخخخ
    عاغا بی خیال
    اصن همین ک شما میگی
    این بحث تموم شدنی نیشت
    من یادمه شما گفتی اصفهان زندگی میکنی
    ولی ترک هستین مطمئنم !
    خودتون گفتید
    سندم دارم ...
    سینا پرسید اصفهانی هستی شما گفتی فک کردم لو رفتم ..
    سینا از یکی دیگه پرسیده بود!
    اون ک وبلاگی با این آدرس پیدا نشد اگه منظورتون وب قبلیه منه ک حذفش کردم
    همه جا بد و خوب داره
    اما یاسوج تنها شهریه ک اکثرا ! خوب هستن همه .
    بعله
    خدا حافظ
    من که از خدامه برم ی شهر خوب پزشکی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ایشالله
    پزشکی
    چه ربطی به یاسوج داره ؟
    آقا دزدای محترم همشهریا جنابعالی بودن

    پاسخ:
    پاسخ:
    تو همه ی شهرها آدم خوب و بد هست
    با اینکه من نه اصفهانی هستم نه تو شهر اصفهان زندگی میکنم ولی اصفهانی ها رو دوست دارم

    چرا نظر آخرم ی جوری شد ؟
    هیچی تهش این بود آقا دزدا فامیل همسایه ما بودن
    صدای جیغ و داد و تیراندازی مال ورود ناگهانی پلیس ب خونه فامیلای دزده بوده
    ماهی از این خاطره دلخور نشو
    ب خدا همین جوری گفتم
    یهو یادم افتاد
    ولی اون شب کلی ترسیدیم و هیجانش زیاد بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    یه فیلم سینمایی کامل داشتیناااا
    ولی خارج از شوخی ، خاطره ی بدی تو ذهن آدم میمونه
    برای چی دلخورشم آخه؟
    ایشالله از یاسوج در بیای و دیگه از این اتفاقا برات پیش نیاد
    داداش منم میخواس بره بیرون مامانم درو قفل کرد وکلیدشو برداش نذاشت بره
    ما هم با آیفون کوچه رو رصد میکردیم
    کللللللللللی ماشین پلیس ریخت تو کوچه
    مامورایی خوفناکی ! به همراه باتوم همه جا پراکنده شدن
    و دنبال یه عده پسر بودن
    پسرا هم فرار میکردن
    +صدای تیراندازی + جیغ !!!
    یهو پریدن تو خونه ی رو به رویی ما !!!!!!!!!!
    استرس امتحان دینی کم بود اینم بهش اضافه شد !!!!
    خلاصه تا حدود 1-2 شب همین اوضاع بود تا اینکه تموم شد
    صب داداشم ازدوستاش پرسید چ خبر شده بود ؟
    گفتن تعدادی سارق مسلح از اصفهان اومده بودن تو خونه یکی از همسایه های ما!!!!!!!!!!
    و اون شکستن و جیغ
    شیشه های اون خونه
    و فک فامیل اون دزده
    من نمیدونم اینجا چی شده ک اینقد شما دلخور شدی
    ولی ب بزرگواری خودتون ببخشید
    2 سال پیش که امتحان نهایی سال سوم رو داشتم ساعت 11 شب بود یهو صدای شکسته شدن شیشه و تیراندازی و جیغای بلند زنونه کوچمونو پر کرد !!!
    اون شبا هم بابام ماموریت بود !!!
    صداها ب طرز فجیعی بیشتر شد ...
    همه همسایه ریختن بیرون ببینن چه خبره ؟
    تیر اندازیها واقعا بد بود
    بعدصداهای جیغ 1 ثانیه هم قطع نمیشد ..
    بیشترم میشد ..
    کوچه پراز آدم شده بود
    و از تمام کوچه های عقبی و محله های دیگه هم اومدن کوچه ما
    ببینن چه خبره !!!!!رفیاشونم خبر کردن
    ادامه کامنت بعدیم
  • مرجع تخصصی کنکوریها
  • سلام
    مرجع تخصصی کنکوریها
    با مطالب ویژه کنکوریهای93 و 94
    آپدیت شد
    خوشحال میشیم به ما سر بزنید
    شاد باشید
    سلام داداش.خوبی؟معذرت از اینکه بهت سر نزدم این مدت.
    انشالله این مدتم خیلی خوب ادامه میدی و به ارزوهای قشنگت میرسی.
    راستی عکس بچه گربه هارم دیدم خیلییی خوشکلن.هههه
    ایول.
    داداش انشالله خبر قبولیتو بشنوم.موفق باشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    به به سلام سروش جان.مرسی عزیزم تو خوب هستی ایشالله
    اختیار داری داداش
    آره دیدی چه بامزه ان ولی خیلی میخورن روزی 4-5 نوبت شیر میخورن
    ایشالله هر دوتامون مخصوصا تو یه جای خوب دربیای.باور کن خیلی خوشحال میشم بشنوم امسال پزشکی قبول شدی.تا آخرین روز هنوز زمان هست
    موفق باشی سروش عزیـــــــــــــــز
    سلا
    انشاالله حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دکتری
    راستی ما چند سال دیگه یه سر در دیدیم روش نوشته دکتر ماهی !! یعنی مطب شماس ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    تموم شد
    همه هم فهمیدن آقا پسر تشریف داری
    ولی اسمتو نگفتی !
    در پناه خدا باشی .........
    پاسخ:
    پاسخ: سلاممم
    اونکه حتما 100%
    هنوز در مورد تابلو مطبم فکر نکردم
    ولی اگه تو یاسوج این تابلو رو دیدی بدون که هیچ احتمالی وجود نداشته و نخواهد داشت که من پامو گذاشته باشم شهر خوب یاسوج از نظر شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی