زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

کنکور 94

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

بعد از یه مدت تعطیلی وبلاگ دوباره اومدم

یه مدت اینجا رو تعطیل کردم که اصلا نیام و بهانه ای برای درس نخوندن نداشته باشم. امروز کنکور سراسری تجربی 94 برگزار شد و خدا رو شکر نسبت به پارسال خیلی بهتر بودم.به نظر خودم باز هم عمومی هام بهتر از اختصاصی بود.
ولی اونطور که میخواستم بگم من همه ی تلاشمو کردم نبود، بجز سه روز آخر که اگه واقعا کل سال اینقدر با اشتیاق و تمرکز درس خونده بودم الان حداقلش یه صفر از رقم های رتبم کمتر میشد. به قول آقای محسن سلیمی (همکار محترمچشمکخنده) که توی پست قبل مصاحبشونو گذاشتم، آدم خوبه که باحال باشه، گذشته و آینده رو بی خیال، باید باحال باشیم و حال و امروزمونو فقط بسازیم.بقیش خودش درست میشه.

امیدوارم همگی خوب امتحان داده باشید و موفق بشید.

من هم همچنان مصمم هستم زبان درازی

نظرات  (۸)

سلام

مثل اینکه بلاگفا درست بشو نیست

ادرس جدید وبلاگ من

بهم سر بزن خوشحال میشم

پاسخ:
سلام مهربون عزیز
به به خیلی هم خوب، بلاگفا واقعا خیلی ضعیف شده. دیگه همه چیزمون تقریبا مثل همه، پیش به سوی هدف مشترک :)
حتما
نه ازمونش کلی هست. از 9 مرداد
پاسخ:
بنظرم همین کلی بودنش خوبه، چون امتحان های بعدی همین مباحث هستن و اگه بتونیم خوب بخونیم و تا ٢٦ ام تمام مباحث رو بخونیمش میتونیم تا آخر تابستون دو دور بزنیم و خیالمونو راحت کنیم
مطمئنم استعدادشو داری و خودت خیلی خوب میتونی بخونی، انشالله موفق میشی خانم دکتر مهربون
اره حتما میام. انشالله 9 مرداد اولین ازمون هست
پاسخ:
مگه آزمون 26 تیر رو شرکت نمی کنی؟
سلام. بله خودشون گفتن باید قلم چی شرکت کنم وگرنه مشاوره قبول نمیکنن... چون اینجوری میتونن بفهمن خوب درسام رو میخونم یا نه
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
آره اینجوری خیلی خوبه، مطمئنم با این روش موفق میشی
اگه دوست داشتی بعد از هر امتحان بیا اینجا ببینیم چیکار کردیم
سلام ماهی ( اسمتو هم نمی دونیم )
والله خوشحال شدم ک خوب دادی
واقعا کاش اراده تو رو من داشتم
انقدر خستم ححح
هی میخوام شروع کنم ولی حوصلم نمیاد درس یادمه از تابستون 93 میگم از شنبه از شنبه هنو اون شنبه نیومده
فک کنم دلیل اینقدر بی اراده بودنم نداشتن برنامه هس برنامه ریزی بلد نیسم کلا نمیدونم هر درسیو چجور باید خوند کی تست زد
یادم میدی عایا ؟ :|
الان تو کوله باری از تجربه ایا !
سه چارتاشو به ما میگی؟ :|

پاسخ:
سلام مریم عزیز
اسم مستعارم اینجا ماهی سیاه کوچولو
مرسی از لطفت ولی خب شروع کردم برای سال دیگه که انشالله بترکونیم همگی با هم
منم زیاد با اراده نبودم، چند وقته یکم تغییر کردم
برای برنامه ریزی هم نمیتونم بگم که خیلی تجربه دارم که اگه داشتم خیلی زودتر نتیجه گرفته بودم ولی خب هیچ وقت نگو که از چه روزی شروع میکنی از همون روز و از همون ساعت که تصمیم گرفتی بخونی شروع کن به خوندن.
بصورت کلی هر درسی رو که خوندی بلافاصله پشتش یه سری تست مربوط به همون مبحث رو بزن تا تو ذهنت تثبیت بشن بعد از یکی دو روز هم بقیه ی تست های اون مباحث رو بزن
اگه بتونی با برنامه قلم چی پیش بری خیلی بهتره و سعی کن از همین حالا برای آزمون بعدی که بیشتر از یک ماه دیگه فرصت هست تلاش کنی و مباحث رو کامل بخونی تا از همین اول یه قدم محکم برداری. اگه برای آزمون دادن مشکلی نداری و تنبلی نمیکنی لازم نیست که حتما قلم چی ثبت نام کنی همین که سوالاشو از اینترنت دانلود کنی و با زمان خودش مثل جلسه امتحان تست ها رو بزنی کافیه ولی اگه میدونی که امتحاناشو منظم نمیدی و تنبلی می کنی اگه برات مقدوره ثبت نام کن
یه نکته خیلی مهم اینه که حتما شبا زود بخواب و صبح زود پاشو خیلی تاثیر داره و انرژی خیلی بیشتری خواهی داشت.حدودا 10:30 دیگه بخواب و 5:30 - 6 پا شو
برات آرزوی موفقیت میکنم و مطمئنم که اگه تلاشتو بکنی سال دیگه یه رتبه زیر 1000 قشنگ میاری :)  مثل من ;)
سلام. ممنون خوبم
بلاگفا چند وقته خرابه واسه همین پست نمیزارم
یه مشاور گرفتم رتبه 490 کنکور سال 93 هست. گفت از 1 تیر برنامه اش شروع میشه واسه همین از تیر شروع به خوندن میکنم
به نظر من عمومی ها کلا اسون بود مخصوصا دین و زندگی... من که امیدی به امسال ندارم
پاسخ:
سلام
آره بلاگفا وقتی درسته باید تعجب کرد :)
خیلی خوبه با برنامه جلو بری حتما موفق میشی. با برنامه قلم چی میخوای پیش بری؟
باید ببینیم چی میشه.هر چی خدا بخواد
با آرزوی موفقیت
سلاااام. خوبی؟؟؟ 
منم مصمم هستم. اینقدر مصمم که میخوام از 1 تیر دوباره شروع کنم. چون کنکور گند زدم
شما میری یا دوباره میخوای بخونی؟ 
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
اتفاقا منتظرت بودم بیای.خیلی خوب کاری کردی اومدی
ممنون خوبم و پر انرژی.تو خوب هستی دوست عزیــــــــــــز؟
کنکورو خیلی ها میگن گند زدن (از شانس خوب ما :) ) در کل عمومی ها رو خوب زدم همیشه وقت کم میوردم ولی امسال فکر کردم چیکار کنم و اومدم رو پاسخنامه بجای اینکه جوابها رو کامل پر کنم فقط علامت زدم و وقت اختصاصی ها پرشون کردم و در کمال ناباوری 5 دقیقه وقت اضافه اوردم :)
بستگی به نتیجه داره اگه رتبم به رشته دوم که بهش علاقه دارم برسه (البته اینو به هیچ کس نمیگم که چه رشته ای ;) ) میرم و اگر نه که ادامه میدم
راستی چرا از اول تیر؟ من که کاملا الان جو گیر هستم و آماده و از یه ساعت دیگه شروع میکنم به خوندن.محکم محکم. نمیخوام این حالت مطالعه که سه روز آخر کنکور برام بوجود اومد از بین بره.مگه تابستون میخوایم چیکار کنیم حالا درسها رو میخونم اگه رتبمون خوب شد میریم و اگر نه که ادامه مطالب رو میخونیم. چیزی رو هم در هر دو صورت از دست نمیدیم.
یه سوال؟ من دین و زندگی رو خوب زدم میخواستم ببینم آسون بوده سوالا یا تأثیر همون سه روز آخر بوده :)
خوش به حالتون من که به نظرم افتضاح بود
پاسخ:
سلام پردیس عزیز
والا همونجا رو جلسه هم بعضی ها میگفتن سخته و در کل مثل اینکه سخت بوده (من که کلا الان گیجم تا یکشنبه پاسخنامه کلیدی رو بذارن.فقط میدونم دین و زندگی رو خووووب زدم :) )
انشالله که تو هم خوب دادی و به نظرت الان بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی