زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

کنکور 93

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ
امروز کنکور تجربی 93 برگزار شد

 

امیدوارم همه ی بچه ها خوب داده باشن و جواب زحمات این یه سال رو ببینن و بهترین نتیجه رو بگیرید

امروز ساعت 5:30 پا شدم و 6:30 از خونه رفتیم بیرون تا قبل از اینکه ساعت 7 درها بسته بشه به حوزه رسیده باشیم.یه ربع به 7 رسیدیم و منتظر موندم تا ساعت 7:05 تازه در ورودی رو باز کردن.بعد از 5 دقیقه پیاده روی رسیدیم به در حوضه ، رفتیم تو تا ساعت 8 که امتحان شروع شد.

بنظرم سوالات عمومی خیلی خوب بودن تو ادبیات که خبری از تکواژ واژه نبود و عربی هم سوالات ترجمه خوبی داده بودن ، تو درس دینی هم که بهتر از همه جواب دادم پر از سوالای آیه بود که من خیلی کیف کردم البته بجز سوال علت معلولی که هنوز توش مشکل دارم 

فقط توی زبان بود که وقتی 5 تا از سوالا رو جواب داده بودم اعلام کردن که وقت تمومه و مراقبه اومد سوالا رو از دستم گرفت

برعکس عمومی ها اختصاصی ها برام آسون نبودن،باید خیلی بیشتر از اینا براشون وقت میذاشتم با این حال زیست بهتر از بقیه بود

خب بچه ها حالا نوبت شماست.تعریف کنید ببینم چیکار کردید؟ به امید خدا پرونده کنکورو بستید بذارید کنارررررررر؟


 

متاسفانه وقتی این مطلب رو ثبت کردم ثبت نشده بوده واقعا نمیدونم چرا؟؟؟ ولی خب الان دوباره ثبتش کردم

نظرات  (۱۴)

ممنون از وب خوبتون به وب منم سربزنین

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از لطف شما
سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.کاش وقتی واسه کنکور میخوندم با وبلاگت اشنا شده بودم ولی اون زمان اصلا وقت نداشتم.
شب کنکور که اصلا نتونستم بخوابم با این حال تمام هوش و حواسم سر جاش بود.عمومی ها خیلی خوب بود و با اینکه همه میگن دینی سخت بود ولی تونستم خیلی بالا بزنم(90درصد).ادبیات و عربی و زبانو تقریبا هفتاد زدم.زبانو انتظار بیش از این داشتم ولی نشد .زبان فارسی ها خیلی بد بودند.
عربی رو با اینکه در طول سال خیلی کم خونده بودم 70 زدم ولی پایه عربی ام قوی بود.سر اختصاصی ها ریاضی رو اونقدر که خونده بودم زدم(50درصد)زیست رو خیلی کم زدم(55درصد)
فیزیک معمولی(50درصد)شیمی رو با این سوال های افتضاح تونستم 60 بزنم.نظم جلسه هم خیلی خوب بود.من نسبتا راضی هستم و امیدوار به زیر هزار و پزشکی.امیدوارم به هر چی دوست دارین برسین.

پاسخ:
پاسخ:
سلام مجتبی عزیز
خیلی لطف داری ، ممنون
من خودم برای زبان وقت خیلی کم اوردم ولی خب دیگه گذشت... درصدهای خوبی توی عمومی ها داری
در مورد اختصاصی ها مطمنم زیست خیلی بهتر میتونستی بزنی ولی ۵۵ هم درصد خوبیه و ریاضی ۵۰ میتونه یه مقداری جبران بکنه.شیمی رو هم با اینکه همه میگفتن سخته ولی شما خوب زدی
در کل باید بگم که خیلی خوب دادی ، خسته نباشید و امیدوارم یه رتبه واقعا عالی بیاری و یکی از بهترین دانشگاههای پزشکی قبول بشید
راستی در مورد اینکه نوشتی وقت نداشتی اگه دوست داشتی برای بچه هایی که امسال دارن برای کنکور میخونن بگی که چجور برنامه ای داشتی و اینکه مثلا در طول روز برای هر درس ساعت مشخصی میذاشتی یا یه زمان مشخصی(این سوال به شخصه خیلی منو درگیر کرده بود).ممنون دوست عزیز
راستی میخواستم بگم واقعا خوشحالم که با این وب وقت کنکور آشنا نبودی و وقتتو با اینترنت تلف نکردی و تا چند روز دیگه هم ایشالله نتیجه زحماتتو میبینی.دفعه ی دیگه فقط من میام ببینم اگه لطف کرده باشی نظرتو در مورد برنامه کنکور بخونم و بعد از اون فعلا دیگه نمیام.از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت میکنم
سلام خوبی؟به نظرت جی 5 برای زیست خوب بود؟بخرم یا نه؟مرسی

پاسخ:
پاسخ: سلام محمد عزیز
شرمنده دیر شد.اینترنت نداشتم
بستگی به خودت داره چجور روحیاتی داری.مثلا من مثل این همه افراد موفق جی پنجی که باهاشون مصاحبه شده نبودم و بعد از چند ماه همه ی جی برگهای آماده ای که خریده بودمو فروختم.
الان هم دارم بجای جی ۵ از نرم افزار آنکی دروید استفاده میکنم
اگه واقعا میخوای با جی۵ کار کنی بنظرم با این زمانی که پیش رو هست خودت جی برگ بنویسی خیلی بهتره
راستی اینم بگم ۲سال پیش که من جی برگها رو گرفتم اشکالات زیادی توشون بود ولی خب امکان داره تا الان رفعشون کرده باشن
موفق باشی دوست عزیز
نمیشممم هیییچییی عمرااااا
بنظرت این تخمین رتبه کانون درسته؟؟

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله میشه ، نشد هم سخت نگیر سال دیگه
اگه واقعا مطمئنی که امسال نمیشه وقتو از دست نده و از همین الان شروع کم جدی بخون تا یه رتبه خیلی خوب بیاری
بنظرم درسته
جشن چیییی؟؟؟
جشن پشت کنکور شدن؟؟؟
هوا خیلییی افتضاحه
شما تشریف بیار شیراز جشن بگیر

پاسخ:
پاسخ:
نه ایشالله قبول میشی
نگران نباش تا شهریور هوا هم خوب میشه
Salam khubi?!!!!!
Eeeeefteeeeezaaaaaaahhhh buuuudddddd:|
Fek nakonam hata azad ham ghabul sham
To etelai nadari k ta chan migire azad mantaghe 1 pezeshki??

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام سارا عزیز
مرسی ، تو خوب هستی؟
امسال برای همه سخت بوده ، ایشالله قبول میشی
راستشو بخوای اطلاع دقیقی ندارم.از بچه ها هر کسی اطلاع داره لطفا بگه
شهریور هم شیراز هوا خوبه و برای جشن گرفتن عالیه
سلام ماهی عزیز .جان من الان بگو دیگه تو دخملی یا پسملی .
ببین شواهد رو که بررسی میکنی یه جا هایی ادم فک میکنه پسری و هنگامی که به یقین می رسی دوباره شواهد جدید میگن که تو دختری ....بگو دیگه منو بد جور درگیر کردی.
ماهی چی خبر ؟؟؟؟؟کنکور خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به جان خودم الان بگی سلام ریما عزیز شرمنده نمیتونم بگم اون وقت دیگه باور کن یه بلایی سر خودم میارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام ریما عزیز
سلامتی ، کنکورم نسبت به پارسال خوب دادم خدا رو شکر
تو چطور دادی ؟ خوب بود ؟
متاسفانه منمم شیمی رو بد زدم.پیش 2 تنها 2 سوال زدم متاسفانه.
درکل سخت بود شیمی به نظرم

پاسخ:
پاسخ:
مرسی از نظرت
مطمئنم برای همه اینجور بوده.ایشالله که موفق میشی
دوست عزیز ، مطالب جالبی داشتی حتما به منم سربزن ممنون
فقط یه خواهشی دارم ازت هرچندتا که میتونی واسم نظر بزار ازت ممنونم ایشالله جبران کنم
منتظرت هستم فعلا خدافظ

پاسخ:
پاسخ:
دوست عزیز ، اما تو مطالب جالبی نداشتی
شرمنده ، خداحافظ
سلام ماهی.کنکور خوب بود...امیدوارم نتیجه ی دلخواهم رو بگیرم.
تو چی کار کردی؟؟؟///

پاسخ:
پاسخ:
سلام مهتاب عزیز
در کل خوب بود نسبت به پارسال
ایشالله همینطور میشه
سلام
واقعن خود طراحان سوالات مخصوصن شیمی میتونن اینا رو در وقت مقرر جواب بدن؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام بهزاد عزیز
چی بگم والا.مخصوصا اینکه برای بعضی حوزه ها زمان بندی هم رعایت نمیشه و زودتر از وقت مقرر پاسخنامه ها رو میگیرن
ایشالله که موفق میشی
  • الــــــــهه
  • سلام..روز قبل و بعد از کنکور اینجوری بودمالانم همچین خوب نیستم ولی خدا رو شکر ک شرش کم شد

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام الهه عزیز
    آخه چرا؟ کنکور به این خوبی ، دلت میاد
    سلامتی مهمتر از کنکوره ، هر چی بود تموم شد ولی امیدوارم رتبه خیلی بهتر از اون که انتظار داری کسب کنی
    سلام داداش.خوبی؟
    انشالله که کنکورو خوب دادی و بهترین نیجه رو میگیری.
    من خودم راضی نبودم.
    انشالله موفق باشی................

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سروش عزیز ، ای بد نیستم
    بد نبود ولی خیلی بهتر میتونست باشه.ببینیم خدا چی میخواد
    ایشالله که انتظارت زیاد بوده و رتبه در حد پزشکی رو میاری
    ایشالله تو هم همینطور دوست عزیزم
    راستی نظرت در مورد اختصاصی ها چی بود؟مخصوصا شیمی که خوب میزدی؟
    سلام
    من از 4 بیدار شدم به دلایل زیاد
    در حوزه رو 7:30 باز کردن خیلی مسخره بود با قبل از 7 باز میذاشتن
    8:5 دقیقه هم آزمون رو شروع کردن12:10 دقیقه گفتن وقت تمومه
    عمومیا راحت بودن
    اختصاصیا فقط زیست برام راحت بود بقیه سخت بودن
    شیمی و ریاضی که اصلا هیچ بحثی در موردشون نمیکنم این چه سوالایی بود داده بودن
    موقعی که نتایج بیاد معلوم میشه پرونده ی کنکورم بازه یا بسته میشه


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نازنین عزیز
    واقعا این زمان بندی های حوزه ها خیلی مسخره هست.مال ما رو هم دقیق انجام ندادن
    آره مخصوصا ریاضی و شیمی
    ایشالله که امسال بسته بشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی