زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

کنکور آسان نیست

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ
سلام دوستان عزیز

 

چند روز پیش سینا امینی رتبه 8 کنکور تجربی سال قبل اومده بود تو برنامه فرصت برابر

برنامه جالبی بود مخصوصا نکته ای که آخر برنامه گفت.مضمون کلیش این بود

"سال قبل یه اشتباه کردم و به حرف یکی از دوستام گوش دادم و کلی وقت از دست دادم . فقط به همه دوستان میخوام بگم که کنکور آسان نیست"

دیگه با چه زبونی باید بگیم گول کنکور آسان است رو نخورید ، امیدوارم دوستانی که میگفتن خوبه و ... راضی شده باشن که کنکور آسان نیست و با چندتا دی وی دی که فرمولهای الکی یاد میدن نمیشه به راحتی کنکور قبول شد

دیگه اینو من نگفتم رتبه 8 کشور میگه.اگه هنوز هم میخواید باهاش ادامه بدین یا دی وی دی هاشو بگیرید با خودتونه از ما گفتن و از شما ...

فایل تصویری اضافه شد

برای دانلود فایل تصویری این قسمت از برنامه ی فرصت برابر کلیک کنید

 

نظرات  (۶)

ma ke khodaro shokr raziiiii bodim

پاسخ:
پاسخ:
پرستو عزیز من از برنامه کنکور آسان است استفاده نکردم فقط چند بار از طریق رادیو برنامه ی تبلیغیشونو شنیدم و همینطور از چند نفر از دوستان گلایه.اون برنامه هایی هم که شنیدم مربوط به ریاضی و فیزیک بود و بنظرم یه سری فرمول خاص برای مسائل خاص تدریس داده میشد
من نظر خاصی در موردش ندارم چون استفاده نکردم ولی خب دلیلی نداره که نفر 8 کنکور بیاد تو یه برنامه تلویزیونی و دروغ بگه ، شاید براش بد شده باشه ولی حتما سودی براش نداشته جز اینکه فقط خواسته باشه اطلاع رسانی کنه
در هر صورت خوشحالم اگه بدردت خورده و تونستی باهاش موفق بشی
باسلام.از شما دعوت میگردد از سایت زیر بازدید و خود را به بازدید کنندگان آن معرفی کنید.
کنکورک : پیشرو در معرفی خدمات آموزشی کنکوری
...
به چند نفر مدیر انجمن نیازمندیم!!
...
میشه این برنامه رو واس دانلود بزارید؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دوست عزیز بعد چند ماه الان که پیامتو دوباره خوندم متوجه شدم که برنامه فرصت برابر منظورت بوده و اون موقع من چون فقط نظرات رو میخوندم و جواب میدادم متوجه نشدم و فکر کردم که برنامه ی کنکور آسان هست رو میگی.
در اولین فرصت که پیداش کنم برات میذارم (تاریخ : 26/10/92)
سلام
من هم از زخم خوردگان کلاهبردار بزرگ(((حسین احمدی)))ام
چرا کسی جلوشو نمیگیره؟؟؟
فقط بخاطر اینکه فامیل ضرغامیه؟؟؟؟
بخدا واگذارش کردم_روز قیامت حقمو ازش میگیرم

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
دیگه فکرشو نکن ، فکرتو بذار رو کنکور
مطمئن باش واسه یه رتبه خوب اوردن هیچ دی وی دی و کلاسی لازم نداری.
موفق باشی
سلام به ماهی سیاه کوجولو...
من فردا یکیشونو که سفارش دادم به دستم میرسه هر جوری که بود میام اینجا میگم چطوره! به درد میخوره یانه

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
والا چی بگم ، من که استفاده نکردم ولی تو این سایتی که دوستمون تو نظرات گفتن مطالبی نوشته شده البته تعدادی از کارهاشون هم برای دانلود گذاشتن امیدوارم این مطالب به دردت بخوره.آدرسش اینه http://www.konkori1392.blog.com
سلام، به وبلاگ ما که در ارتباط با همین گروه می باشد سر بزنید تا این دار و دسته رو بهتر بشناسید و ما رو با اسم "معرفی مافیای کنکور" لینک کنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از اطلاع رسانیتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی