زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

کارنامه 26 آبان قلم چی

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۱۸ ب.ظ
اختصاصی درس
درصد تراز رتبه ارزیابى ضریب رشد میانگین بازه
(چنداز ده)
تفاوت شما با میانگین بازه
(چند از ده)
زمین‌شناسی پیش‌دانشگاهی 0%
4146 39518 سفید -16 2 [Image]
.: ریاضی :. 0%
4280 41306 E -14 0 [Image]
ریاضی پیش‌دانشگاهی 0%
4253 38003 سفید -49 1 [Image]
ریاضی پایه 0%
4448 28663 سفید 2 0 [Image]
.: زیست‌شناسی :. 47%
5680 15915 B 69 1 [Image]
زیست‌شناسی پیش‌دانشگاهی 22%
4815 28006 C 29 1 [Image]
زیست‌شناسی پایه 73%
6403 6522 -A 100 2 [Image]
.: فیزیک :. 2%
4253 45905 -D -22 1 [Image]
فیزیک پیش‌دانشگاهی 5%
4433 36856 D 45 1 [Image]
فیزیک 1و2 3%
4068 30673 E محاسبه نشده 1 [Image]
.: شیمی :. 9%
4349 39250 +D -11 1 [Image]
شیمی پیش‌دانشگاهی 0%
4128 43443 سفید 4 1 [Image]
شیمی 2 13%
4473 24344 +D -40 1 [Image]



عمومی درس
درصد تراز رتبه ارزیابى ضریب رشد درس میانگین بازه
(چنداز ده)
تفاوت شما با میانگین بازه
(چند از ده)
.: ادبیات :. 20%
4382 42342 -C -33 2 [Image]
ادبیات پیش‌دانشگاهی 13%
4146 45812 +D -50 3 [Image]
ادبیات فارسی2 و زبان فارسی3 27%
4783 31205 C -18 2 [Image]
عربی 2 15%
4785 26829 C محاسبه نشده 1 [Image]
.: معارف :. 20%
4041 47757 +D -19 3 [Image]
دین‌وزندگی پیش‌دانشگاهی 13%
3632 52889 D -25 4 [Image]
دین و زندگی 2 27%
4640 34585 C -73 2 [Image]
زبان‌ ‌انگلیسی 33%
5228 21400 -B -46 2 [Image]

 

بچه ها آزمون بعدی منتظر یه کارنامه کاملا متفاوت باشید

امیدوارم همگی موفق باشید

نظرات  (۱۰)

Salem mibinam ke to ham mesle Mani valid fagat zist nis baiad to konkor taadol dashte bashiii iadet bashe man parsal darsade zistam hamishe balaie 80 bod to galam chi valid chon taadol nadashtam movafag nashodam
Kiiii banazzzaare man movafegeeee?????

پاسخ:
پاسخ: سلام
بله باید به همه دروس مخصوصا اختصاصی ها ، خیلی اهمیت داد
این کارنامه پارسالمه که زیاد جدی نمیخوندم
موفق باشی
سلاممممم....درصدای زیستت توجه آدمو جلب میکنههههههه
من رشتم ریاضیه اما تجربی میدم....زیستو چیکار کردی حالاااااا به ما هم بگو
تراز کلیتو میتونم بدونم؟؟؟


سلام دوست عزیز
ایشاا... امتحانهای بعدی درصد بقه درس ها هم جلب توجه میکنن
چه جالب،من هم دیپلم ریاضی دارم و میخوام تجربی شرکت کنم
برای زیست از کتاب 8000 گاج استفاده کردم اگه تو هم باهاش کار کنی 100 درصد از این بهتر نتیچه میگیری
ترازم هم اصلا خوب نبود جول و حوش 5000
موفق باشی
سلام.خوبی دکتر؟درسا خوب پیش میره؟من تا حالا فکر میکردم شما خانم دکتری!
اما فکر کنم اقا دکتری!
به ما هیچ دی وی دی یا سی دی نمیدن!
ان شا الله این ازمون همه درصدات مثل زیست پایه ات عالی بشه.
موفق باشی


سلام محدثه عزیز
ممنون.ای پیش میره
من جایی نگفتم که پسرم یا دختر ، هر کس هر جور دوست داره صدام میکنه ، یه نفر میگه آقا یه نفر میگه خانم.در کل فرقی نداره ما که همدیگه رو نمیبینیم اینجوری باشه بنظرم بهتره
سینا جان گفتن که دی وی دی میدن بهشون.به من هم یبار دادن.اینجور که معلومه باید بدن از من میشنوی برو پیگیر باش حتما بگیر ازشون چون این ها که من دارم 2تا از درسهای امتحان بعدی رو درس میده.خیلی میتونه کمک کنه.من هم بعد تعطیلات میرم دنبالش
ایشالله همگی برای امتحان این هفته با آمادگی کامل بریم سر جلسه
ممنون که جوابمو دادی دوست عزیز
موفق باشی
سلام ماهی جون خوبی؟
راستش به ما از سی دی ها که درسو توضیح میده بعد هر ازمون میدن!نمیدونم چرا به شما ندادن!البته سی دی نیست!دی وی دی است


سلام
ممنون ، شما خوب هستی دکتر جان؟
راستش یه بار که دادن بهم (اون هم سر جلسه ندادن) دوتاش بود CD & DVD
اصلا اوضاعی داریم ما
فایده نداره اینجا جا نمیشه بخوام بگم یه پست مجزا میزنم
یکم بیشتر بخون درصدات کمه



حق با تو میلا جان
کم کاری بیشتر از خودمه
ممنون از تذکرت
26 اردیبهشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اردیبهشت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



دوست عزیز اون موقع که مینوشتم خیلی عجله ای بود
نمیدونم این روزها چرا هر ماهی رو میخوام بگم ، میگم اردیبهشت
در هر صورت ممنون که گفتی
سلام دکتر خوبی؟
کجا بودی دکتر این چند روز؟
سلامتی؟ماهی جون برام دعا کن ایشالله ترازمو ببرم بالا خدا رحم کنه....
بخدا من اوضام خیلی بده!چون با پارسالم فرق انچنانی نکردم!و این یعنی خیلی بد برام دعا کن دکتر جون...
انشالله تو ام با انرژی اولین ازمون اذر ماهو کولاک کنی...



سلام ، ممنون سینا جان
شرمنده کاری پیش اومد نتونستم بیام
عالی عالیم
به همین شب های عزیز دعا میکنم آزمون بعدی بری بالای 7000
خودتو نگاه کن ببین چه پشتکاری داشتی که داری باز هم کنکور میدی تا به هدفت برسی،مطمئن باش یکم تلاش کنی تو میتونی ... اصلا میام وبت اونجا بیشتر سرتو درد میارم
تو هم منو تو دعاهات فراموش نکن سینا جان ، یه مشکل دارم دعا کن حل بشه تو دلت پاکه
سلام ماهی .. انتظار درصدای بالاتری ازت میره ها .. سعی کن آزمون های بعدی یه جهش فوق العاده داشته باشی واقعا تو وجود هر انسانی این توانایی هست.. بترکونیااا داداش



سلام آیدا جان
آره خودم هم خیلی از خودم توقع دارم.برای آزمون بعدی تمام سعیمو میکنم
ایشاا... هممون بترکونیم.ممنون که اومدی
سلام عیبی نداره. من مطمعا که ازمون بعدیت کولاک می کنه تو موفق می شی چون خیلی با استعدادی.من منتظر کارنامه بعدیت هستم



سلام
ممنون جنان عزیز
تو همیشه لطف داری.البته استعداد ما به شما که نمیرسه
مطمئن باش امتحان بعدی کاملا متفاوته
سلام دکتر...خوبی؟
ماشالله باز زیستتتت عالی بودی...
اما حیفه بقیه درساتم به این حد نمیرسونی....انشالله ازمون بعد بهترین شی....



سلام دکتر جان ، ای بدک نیستم.ممنون
حیف شد ولی تصمیم گرفتم روش زیستو رو بقیه درسها یواش یواش پیاده کنم
ایشاا... البته هر دوتامون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی