زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

پیروزی بدون درد!!!

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

البته موارد دیگه ای هم میشه بهش اضافه کرد، مثل قلم چی 

نظرات  (۱۱)

سلام ماهی عزیز
چند وقتی نبودم ،میبینم بعضی دوستان دوباره میخوان دیپلم بگیرن به خاطر معدل .من که قبل ٨٤ دیپلم گرفتم که معدل تاثیری روی رتبه  و انتخاب رشته ام نداره ، 
جدولت دیگه دو تا زهرا داره ،
هر جوریه باید قبول بشم ،همسرم از تشویق گذشته میگه میخوام کارشناسی         
ارشد هم بخونم ،

پاسخ:
سلام زهرا عزیز
منو که گیج کردید
خیلی خوبه، انشالله هردوتون موفق باشید
سلام ماهی عزیز 
میبینم یه زهرای جدید توی گروه داریم .این زهرا فعال تره 
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
من متوجه نشدم، فکر میکردم یه نفر هستید
سلام ببخشید سوالات دیروز قلم چی را  از کجا میشه دانلود کرد ؟؟؟
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
تو گوگل سرچ بزنید ولی فکر نمیکنم به این زودی گذاشته باشن، اما میتونید از لینک زیر سوالا و جوابا رو ببینید
ب ن:
مثل اینکه یه جایی گذاشته الان لینکشو میذارم
رمز:konkurist.com
امیدوارم این شانس عالی من،دم در جلسه ی کنکور تشریف داشته باشه و داخل نیاد:D
فعلا زوم کردم رو مباحث پایه که عقب نمونم چیزی ازش...پیش سرعتش خوبه و میشه رسید ولی پایه رو سریع داره رد میکنه...
یا من مشکل دارم با برنامه قلمچی و بهش نمیرسم یا کلا تلاش زیادی میخواد برنامش...
با این ساعت مطالعه ی کمی که دارم نمیشه واقعا کار خاصی کرد...
الان من از کسی که مدرسه هم داره میره و کنکوری هست هم کمتر میخونم!
وای به حال فارغ التحصیل های دیگه که روزی١٠-١٢ساعت مطالعشونه...
باید یه تغییر اساسی بدم...اینجوری نمیشه...با کم کم ساعت مطالعه رو بالا بردن به چیز خاصی نمیتونم برسم...باید یک دفعه اتفاق بیوفته...
فقط امیدوارم همینجوری ادامه بدم و جوری نشه که ناامیدی بهم چیره شه...


شماها چیکار میکنین دوستان؟
قلمچی چطور بود؟درس ها به کجا رسیده؟
پاسخ:
من فقط از مشاورا شنیدم که کم کم باید ساعت مطالعه رو ببری بالا وگرنه کنکوری های موفق که میگن از همون اول مثلا با ٩ ساعت شروع کردم عید دیگه ١٢ میخوندم
منم با کنکوریها موافقم
انشالله موفق باشی دوست عزیز
عجببب خوش شانسی پس خخخ (کنفرانسو میگم خخ
اشکال نداره آزمون جم بندی پیش 1 سه هفته وخ داری اون موقع جم میکنی 
حسین بت توصیه میکنم اصلا از برنامه کانون جدا نشو 
منظورم اینک برا ازمون 6 ام ک فیزیک دینامیکه بیا دینامیکو بخون ن اینک بگی اول حرکتو بخونم بعد دینامیکو یا شیمی هم ک تعادل بیا تعادلو شروع کن 

ماهی معلومه حسابیی میخونیا ایول بت دوستم 

امیدوارم امسال برامون سال خوبی باشه
فعلن بچه ها ....
پاسخ:
؛)
انشالله
سلام بر ماهی-صنم و بقیه ی دوستان...
خسته نباشید...
امیدوارم درسا خوب پیش رفته باشه تا الان...

@صنم
درسا نمیشه گفت در بهترین حالتشه ولی بد نیست...چون امتحانای میان ترم دانشگاه شروع شده و از شانس من تو 3تا درس قرعه ی کنفکرانس به نام من افتاد!:)) نتونستم وقت زیادی رو برای ازمون بذارم...
تا اینجا فیزیک رو کلا عقب هستم...
بخشی از زیست و شیمی پیش هم همینطور...عمومی رو هم که از این هفته تو برنامم میچینم که هر شب 1ساعت و نیم اختصاص بدم به سه درس عمومی(30دقیقه از هر کدوم)
امید به خدا...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
انشالله که تو هم بتونی درسا رو خوب بخونی همراه با میان ترم ها
موفق باشی
سلام بچه ها چه خبر درسا خوب پیش میره 
@ماهی @حسین @زهرا 

ماهی عکسو باز کرد ... یه "از شنبه " هم باید بشون اضافه کرد ک سلطان درداس .
پاسخ:
سلام صنم عزیز
خدا رو شکر خوبه
:) نه این حرف تنبلاست، تو که ماشالله زرنگی
اوه اوه:D
این بنده خدا که سالم به هدفش نمیرسه:))

خوبی ماهی؟دوستان همگی خوبن؟
درسا خوب پیش میره؟

متاسفانه ساعت مطالعم پایینه و برای همین کم میتونم مطالبو بخونم...
البته این هفته حدودا ١٠ساعت بیشتر خوندم تا هفته ی پیش ولی هنوز خیلی کمه...
به امید خدا از فردا صبح که صبح شنبه هم هس یه استارت جدید و بهتر...

پی نوشت:اون دفعه که برای خودم خط و نشون کشیدم نتیجش خوب بود!:))
پس حسین جان شما فردا ٧صبح اینجا پیام میزاری و میری برای خوندن و زیر٨ساعت هم مطالعه نخواهی داشت!:))
پاسخ:
:) 😄😄😄
ممنون، خدا رو شکر خوبم
از نظر خودم داره خوب میشه
خیلی خوبه ساعت مطالعت داره زیاد میشه، هر هفته همینقدر بیشتر بشه واقعا عالیه
انشالله، فردا میام ببینم چیکار کردی
موفق باشی حسین عزیز
سلام. ممنون
من متاسفانه هنوز شروع نکردم. و از فردا میخوام شروع کنم
تو ازکی شروع کردی به خوندن؟ آزمون شرکت کردی؟ 
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
انشالله از فردا دیگه استارتو محکم میزنی. از همین زمان هم اگه دیگه خوب پیش بریم(نه عالی) مطمئنم نتیجه ی دلخواه رو میگیریم، بشرطی که بقول معروف شل کن سفت کن نداشته باشیم و رو به جلو پیش بریم
من از همون موقع میخوندم ولی الان دارم با برنامه تر و متعهدتر میخونم
آزمون هم شرکت کردم ولی دیگه شرکت نمیکنم، شاید جامع شرکت کنم
سلام ماهی عزیز. خوبی؟ میبینم کولاک کردی و خوب داری میخونی... موفق باشی
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
اتفاقا چند روز پیش به فکرت بودم، ممنون خوبم. تو خوب هستی دوست عزیزم
خوشحالم کردی اومدی :)
امسال باید همه ی تلاشمونو بکنیم
انشالله تو هم موفق باشی دکتر
عکسا نیس ک
پاسخ:
آره، نمیدونم چرا اینجور شده بود
ممنون که اطلاع دادی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی