زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

پست شماره 123

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ
اینجا جای فقط یه پست دیگه رو داره که اگه بشه شمارش میشه 123 ، پست جدیدی دیگه نمیذارم

 

خیلی خوب بود این چند سال که وبلاگنویسی میکردم ولی خیلی بهتر از اون این بود که الان میتونستم حداقلش سال سوم پزشکی باشم.

وبلاگو باز میذارم شاید یه وقتی بخوام خاطراتو مرور کنم.البته باید دفتر خاطراتم که الان داره خاک میخوره رو دیگه بیارم رو میز

دیگه پست آخره هر چی دارم بنویسم ، چند روز پیش یه فیلم نشون میداد که یه بچه ی سرطانی برای خدا نامه مینوشت و روی پاکتی که به مامور پست میداد آدرسو خدا مینوشت وقتی مامور جدید اومد کلا زندگیش با این نامه ها که بازشون میکرد و میخوند تغییر کرد ، خیلی فیلم خوبی بود دوست داشتین نگاش کنید.خاطره نوشتن هم یه جورایی مثل همینه

تو این چند سال بعضی ها رو دیدم که وبلاگ زدن ، پزشکی قبول شدن و رفتن دنبال هدفشون و همینطور خیلی ها رو دیدم که بدون وبلاگ بودن و اونا هم موفق شدن پزشکی قبول بشن.

همون بهتر که وبلاگ نداشته باشی ولی پزشکی رو داشته باشی

هدف خیلی نزدیکه بشرطه اینکه خودمون دورش نکنیم ، همین وبلاگ به این ساده ای خیلی ذهن آدمو مشغول میکنه.ذهن یه داوطلب کنکور که میخواد پزشکی سراسری قبول بشه فقط باید کنکور باشه و درسهاش

امیدوارم همه به اهدافشون تو زندگی برسن

من دیگه اینجا نمیام و بخاطر اینکه نظرها رو هم نخوام بیام بخونم ، نظرات همه ی پست ها رو غیر فعال کردم

هر کسی هم این پستو میخونه بهش میگم که یه آدم موفق فقط یه هدف باید داشته باشه وقتی یه هدف رو به دو یا چند هدف تبدیل کنید به همون میزان جلوی موفقیتتون گرفته می شه و نمیتونید تو هیچکدومشون به بهترین جا برسید

برای دوست خیلی عزیزم سینا که از همون روز اول این وبلاگ با هم دوست شدیم و چند سال از طریق همین وبلاگ ها با هم در ارتباط بودیم آرزوی موفقیت میکنم.شرمنده که دیگه نیومدم وبلاگت برای خداحافظی.از همینجا اختصاصی خداحافظ

اگه شهریور 94 ، پزشکی قبول شدم که ایشالله میام فقط یه پست میذارم و میگم چیکار کردم و تمام.در غیر این صورت از همین الان خداحافظ همگی

 

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی