زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

و کنکور 93 نیز

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ب.ظ
همیشه اون چیزی که انتظارشو داری پیش نمیاد

 

امسال کلی برنامه ریختم که سال دیگه یه کنکور عالی داشته باشم و با تلاش خودم به هدفم برسم

امروز توی برنامه فرصت برابر شنیدم گفتن تاثیر نمره ها و معدل توی کنکور 93 مستقیم شده و دیگه منفی و مثبت نداره و ...

باورم نشد اومدم تو اینترنت هم سرچ کردم دیدم بله مثل اینکه دوباره سازمان سنجش خواب تازه ای برای کنکوری ها دیده و ...

وقتی وضعیت خودمو میبینم یاد اون قسمت سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" می افتم که موضوش این بود که گذشته هر کس آینده شو رها نمیکنه

اوضاع الان منه.با این نمرات درخشان دبیرستان و پیش دانشگاهیم،برای کنکور 93 تاثیر منفی رو شاخمه

خیلی اعصابم خورده و نمیدونم چی بگم

فقط اومدم به دوستای عزیز و گُلم بگم که فراموششون نمیکنم ، امیدوارم اونا هم منو فراموش نکنن

معلوم نیست بیام دیگه

دوستون دارم.موفق باشید.التماس دعا

ماهی سیاه کوچولو


19/06/92

واقعا تصمیم گرفته بودم دیگه نیام ولی خب با سفر به مشهد مقدس ، خیلی حالم بهتر شد و میخوام تمام تلاشمو بکنم تا سال دیگه برم نذرمو ادا کنم.

بچه ها ازتون ممنونم که با نظرهای خصوصی و غیر خصوصی تون تنهام نذاشتین.مرسی از همتون

 

 

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۲۲)

سلام من تا الان چیزی نخوندم ازالان شروع کنم اپتیک لیزر به نظرتون قبول می شم

پاسخ:
پاسخ:
سلام محمد عزیز
شما اینو در نظر بگیرید که رستگار رحمانی بعد از اینکه بهمن ماه سربازیش تموم شد ، شروع کرد درس خوند برای کنکور و رتبه 1 تجربی و رتبه 1 زبان خارجه و رتبه ی فکر کنم چهل و خورده ای هنر شد.
پس میبینی کار نشد نداره.فقط باید پشتکار داشت و تلاش کرد.تو هم اگه این چند ماه رو نهایت تلاشتو بکنی مطمئن باش هر رشته ای که بخوای میتونی قبول بشی.
موفق باشی
سلام خیلی اتفاقی وارد این صفحه شدم!خدای من بازم معدل!!!!!من عاشق پزشکیم ولی ترم اول نمره هام خوب نشده!!!!!ایناهم برا کنکور تاثیر داره یافقط نمرات ترم دوم؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام سنا عزیز
تا اونجا که من اطلاع دارم نمرات درس هایی که امتحانهاشون هماهنگ برگزار میشه ، تاثیر داره
برای شما هم نمره های درسهایی که ترم اول بصورت هماهنگ برگزار شد فقط تاثیر داره
موفق باشی
سلام خسته نباشید
درسا خوب پیش میره آقای دکتر حسابی درس بخونید که یک سال ارزششو داره موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر جان
یکم درسها رو شل کرده بودم ولی الان اوضاع کاملا خوبه.ایشالله هفته دیگه باز هم از ساعت مطالعم مینویسم.
دکتر روژان عزیز ازتون ممنونم که با حضورتون اینقدر انرژی میدید بهم
شما هم موفق باشید
من 12 میام...

پاسخ:
پاسخ:
من هستم.فقط نمیدونم دقیقا 12 بتونم بیام یا نه.آخه کامپیوترمون مشترکه
من ک متاسفانه هیچی نمیتونم بخونم
اصلا اوضام خووب نیست:((

پاسخ:
پاسخ:
من هم وقتی زیاد فشار اوردم به خودم و ساعت مطالعمو به 11 ساعت رسوندم.روزهای بعدش کم کم مطالعم کم شد و برگشته بودم مثل سال قبل یکی دو ساعت میخوندم.تا اینکه به خودم اومدم و دارم از 5-6 ساعت در روز میرم بالا
به یه سال دیگه فکر کن موقع اعلام نتایج.حتما میتونی خیلی خوب بخونی
فک کردم دیگ نمیاین...
خوب خوندین؟
تموم شد؟
برنامه قلم چی عوض شده؟ ظاهرا زیست دومم اضاف شده

پاسخ:
پاسخ:
نه هستم فعلا تا بعد فارغ التحصیل شدن تو پزشکی
مشکل از قالب وبلاگ بود که نمیشد نظر گذاشت
آره فعلا خوبه
راستشو بخوای برنامه ام عوض شده ، یه سری برنامه های جدید ریختم و دارم با برنامه خودم میخونم
شما با قلم چی داری میخونی؟
----------------------------------------------------
ب ن : شاید از 26 مهر شروع کردم امتحان های قلم چی رو دادم (البته نه اینکه ثبت نام کنم).فعلا دقیقا معلوم نیست
راستی برنامه قلم چی رو هم نگاه کردم.آره زیست 1 هم تو برنامه اومده ،بنظرم اینجوری بهتر شده
سلام خوب هستین این هفته غیبتون زد ی دفه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
مرسی ، ممنون
آره وبلاگ یکم مشکل پیدا کرده بود
امیر میشناسم اره...!!حق داره واقعا...
من زیر 200 کشوری بشم کل شیراز شیرینی شام میدم:))

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله سال دیگه میایم شیراز یه شام حسابی میخوریم
من برنامه کلی منظورم بود محتویات توی ی ماه یا هفتگی و تایمش
وگرنه اون ک بستگی ب فرد داره مثلا من تو ی فصل مشکل دارم ..شما ی فصل دیگ:دی
و من یال اولم ک کنکور میدم...مدرسه دارم...
تایم بندی مون متفاوت میشه کلا!!!!
من هدفم زیر 200 شدن و رشته
مورد علاقمم دندونه...
من تایستون خیلی عقب افتادم البته مدرسه داشتم...من 12 میام
اگ تصمیم گرفتید ک هستین یا نه بهم بگید

پاسخ:
پاسخ: مشکلی نیست من هستم.من هم هدفم زیر 10 منطقست (-:
امیدوارم تو راه رسیدن به هدفت موفق باشی
فقط باید بگم که امیر و سینا خیلی بیشتر از من تو این زمینه تجربه دارن میتونی از این دو دوست عزیز هم کمک بگیری.البته امیر یکم الان شاید حال و حوصله وبلاگو نداشته باشه.تو نظرهای قبلی آدرسشونو نوشتم
برنامه کانون ک فایده نداره !!
زیست تا نیمه آبان 5 6 فصل خیلی کمه و عمومیاشم ک بد برنامه ریزی کرده همچنین شیمیش خیلی کمه ...
برنامه کانون زمانی خوبه ک ی برنامه فوق العاده مکملش باشه..
پس ظاهرا شما پایه نیستی;)
موفق باشییی

پاسخ:
پاسخ:
در مورد برنامه کانون درست میگی ولی خب دلیل نمیشه ، من خودم تابستون رو دارم روی فصلهایی که مشکل دارم کار میکنم تا از مهر با برنامه کانون برم
من پایه درس خوندن هستم ولی اینکه برنامه ریزی کنم برای یه نفر دیگه اون هم با این همه وقتی که مونده خیلی فرق میکنه.هر کسی بهتر میتونه برای خودش برنامه بریزه
شما هم موفق باشی
Bbkhshiid mn umadam naboidin fk kardam dg nmiain mshab
Vala mn y paye mikham vase barnamerizio ina
Shoma hastin??

پاسخ:
پاسخ:
اگه نظر منو میخوای ، بنظر من خودتو درگیر برنامه ریزی اینجور چیزها نکن.برنامه راهبردی کانون رو از تو سایتش دانلود کن ، بعد اگه عضو کانونی که امتحاناشو بده و اگه مثل من عضو کانون نیستی سوالاشو سر وقتش از سایت کنکور دانلود کن آزمونشو بده.به همین راحتی
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سارا جان شرمنده من یه 10 دقیقه ای دیر اومدم.ساعت 12:40
    چون واقعا بدجور مریض شدم و الان بزور نشستم پای کامپیوتر تا 1 وایمیسم.
    امیدوارم بیای تا کاری که باهام داشتی رو بگی
    In doostani k shoma gftin hastan
    Kojaaan???

    پاسخ:
    پاسخ:
    وبلاگ دارن.از این طریق میشناسمشون
    آدرسشون اینه :
    وبلاگ سینا : http://www.konkoor6.blogfa.com/
    وبلاگ امیر : http://2parallellines.blogfa.com/
    Manam k aslan net nmiam ffaghat 25 h dar toole roooz..

    پاسخ:
    پاسخ:
    یادتون بره؟؟!!!
    امروز چند ساعت خوندین؟
    خیلی خوبه خودتون میتونید کنترل کنید نیاین نت

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره دیگه
    راستشو بخوای امروز وقت نگرفتم.ایشالله از فردا
    ما اینیم دیگه
    خب پس امشب ساعت 12:30 ب وقت جزایر قناری بیاین

    پاسخ:
    پاسخ:
    باشه ، اگه یادم نره
    معمولا چ ساعتی از روز میاین؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    ساعت خاصی نداره اگه وقت بشه در طول روز میام.ولی حتما قبل خواب یه سری میزنم
    اینم اسمم:)
    زمییین *؟؟؟؟؟ضرییببب؟؟؟؟ نهههه!!!!!ما چقد خوش بحالمونننه

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون سارای عزیز
    بله واقعا با این وضعیت باید حتما امسال قبول بشیم ، معلوم نیست سال دیگه چقدر به ضررمون میشه.البته من فکر سال دیگه نیستم چون حتما امسال قبول میشم پزشکی (ماشالله اعتماد به نفس)
    آره واقعا خوش بحالمونه
    Salam khoob hastin?
    Mna y paye dars khoon mikham. Kasi az doostan hazer nis??

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    مرسی.کاش حداقل یه اسمی مینوشتی
    همه بچه ها پایه ان
    بسم الله
    سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه.دفه اول ک کامنتو نوشتم دیس شد بار دومه.
    من خبرو نشنیدم میشه بگید تاثیر مستقیم به چه صورته.؟/؟؟؟؟مثلا من ک معدل کتبیم 70/18 بوده کنکور 93 بنسبت 91 بنفعمه یا برعکس؟؟
    و اینکه خدا بزرگه و مطمئنن تلاشتو بی نتیجه نمیذاره . احتمالن راهی باشه.امیدوارم ک باشه.
    ببخشید اینجوری میگما ,کجا بذارید برید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!من منتظرم ک یروز باید خبر قبولیتونو اینجا ببینم
    و اینکه قرار بود ازمونا کانون بزارید بس من از کجا گیرشون بیارم ک معتبر باشه

    پاسخ:
    پاسخ: سلام ستاره امید عزیز
    مرسی.من هم امیدوارم حال شما هم خوب باشه
    تا اونجا که من میدونم تاثیر مستقیم یعنی اگه نمره تون تو اون درس نسبت به درصدی که تو کنکور میزنید بهتر باشه نمره مثبت میگیرید و درصدتون هم زیاد میشه ولی اگه نمره اون درستون کمتر باشه درصدتون کم میشه
    فکر کنم معدل تاثیر نداشته باشه و هر درس تاثیر جدا داشته باشه
    والا راهی نیست جز اینکه اینقدر درصدهای بالایی بزنم تا وقتی ازش کم میشه یه چیزی برای پزشکی باقی بمونه
    راستشو بخوای نمیخواستم بیام دیگه ولی خب یه سفر به مشهد کلی روحیمو عوض کرد و اگه عمری باشه میام
    ایشالله ، اونکه حتما
    من خودم تصمیم گرفتم از سایت کنکور سوالا رو بگیرم هم مطمئنه هم جدیده و هم اینکه قیمتش زیاد نیست.هر آزمون 1000 تومنه.اگه آدرسش هم نداری بگو تا بدم
    موفق باشی دوست عزیز
    ای بابا اینا هر شب یه خواب تازه میبینن
    ماهی جان شما امسال انتخاب رشته نکردی عایا ؟
    میشه بپرسم سال چندمتونه ؟
    چرا دیگه نیاین ؟
    ایشالله اونقد درصداتون عالی بشه که دیگه نگران نمراتتون نباشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره اینجوری شده دیگه
    نه انتخاب رشته نکردم
    این امتحان که دادیم سال دومم بود
    نمیخواستم بیام ولی خب روحیم عوض شد،میام ولی نه مثل قبل
    ایشالله مال تو هم همینجور بشه
    سلام
    این ک حتمی نبود
    مطمءنی؟
    یعنی حتمی شد؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام مینا جان
    من که اصلا از خبر قبلیش هم خبر نداشتم یدفعه تو ذوقی خوردم
    تو برنامه فرصت برابر گفت،حتما قطعی شده دیگه
    بیخیالش ، بشین بخون فکرشو نکن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی