زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

هفته پنجم

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ
سلام دوستان عزیز

 

از سه روز پیش (از یکشنبه) تصمیم گرفتم بصورت خیلی جدی برای کنکور بخونم و خدا رو شکر موفق هم بودم.

این هم بگم که تو کل سال قبل فقط دو بار تونستم 8 ساعت بخونم

خلاصه اومدیم بریم دانشگاه تهران پزشکی بخونیم(ماشالله اعتماد به نفس)

این هم از ساعت مطالعه این هفته

شنبه : 2:15 ساعت (هنوز رو برنامه قبلی بودم)

یکشنبه : 8:05 ساعت

دوشنبه : 9 ساعت

سه شنبه : 3:30 (یعنی میخواستم کتاب بخرم،کتابه اشتباه شد و کلی وقتم برای تعویض کتاب رفت و ...)

 چهارشنبه : 8:20

" فردا منتظر رکورد باشید "

 

پنج شنبه : 11:20

 جمعه : 4:05 

امروز کلی استراحت کردم تا ظهر خوابیده بودم و جاتون خالی ظهر هم فیلم سینمایی "جزیره بی عدالتی ها آلکاتراس" رو دیدم.امیدوارم شما هم دیده باشین فیلم قشنگی بود.خلاصه امروزو بیشتر با تی وی گذروندم ولی دیگه از این استراحت ها نمیکنم حالا که فکرشو میکنم میبینم اصلا خسته نبودم که بخوام استراحت کنم.خلاصه گذشت امروز ، حتما لازم بوده این استراحته ;)

جمع کل : 46:35

 

*یه نکته کوچولو اگه قبل 12شب نمیخوابید حتما استارت روز بعد رو قبل از خواب بزنید شده 10 دقیقه هم خوبه.امتحان کنید خیلی تاثیر داره

*نکته دیگه هم که بخونید تا میتونید ...

 

نظرات  (۵)

سعی کنید انقدر ساعتاتون نوسان نداشته باشه البته عذر میخوام دخالت میکنم ولی الان که جدی شروع کردید حیفم اومد تذکر ندم

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژن عزیز
حق باشماست خودم هم نگران همین موضوع بودم
شما هر چی بگید ما چشم بسته قبول میکنیم
مرسی از تذکرتون خیلی به موقع بود
سلام .
افرین خیلی خوبه .
تبریک به خاطر ارادت .
منم تجربیم و سال دومم بود امسال که کنکور شرکت کردم .
از رتبم راضی نبودم ولی خوب رشته های پیرا پزشکی خوب رو اوردم . ایشالله که شما امسال به هدفتون برسید .
میدونم که از تمام کتابها و جزییات کنکور مطلع هستید ولی اگر کمکی خواستید خوشحال میشم بتونم کمک کنم .

پاسخ:
پاسخ: سلام نگار عزیز
مرسی از لطفتون
من هم تبریک میگم به شما موفقیتتون رو.مطمئنم موفق میشید
مزاحمتون میشم
  • مهدیه سادات
  • سپاسگذارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سلام جوجه اردک زشت عزیز
    خوبی ایشالله؟کجا بودی خبری ازت نبود؟
    خوب کاری کردی از همین اول راه ، هدفتو انتخاب کردی.مطمئنم موفق میشی
    ایشالله تو بهتر از من پیش میری
    راستی جمعه دیگه منتظرما باید بیای از پیشرفتت بگی
    سلام آقای دکتر آفرین خیلی خوبه انشالله سال دیگه یه رتبه تک رقمی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دکتر روژان عزیز
    مرسی خانم دکترایشالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی