زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم
امروز همینطور به پستی که مربوط به حضور سینا امینی بهابادی در برنامه فرصت برابر بود رفتم و دیدم که یکی از دوستان نوشته بودن که برنامه مورد نظر رو میخوان که من اون موقوع متوجه منظورش نشده بودم و گفتم شاید دی وی دی های کنکور آسان است منظورش بوده ولی خب امروز اون قسمت از فیلم رو براتون جدا کردم و میذارم که با سند همراه باشه :)
در اون قسمت از برنامه فرصت برابر آقا سینا با یه زیرکی خاصی در قسمت آخر صحبت هاش تو برنامه زنده با یه جمله همه ی داستان رو گفت.به این میگن مرد.همه چیز که پول نیست ، آدم باید انسانیت داشته باشه و حقیقت رو همیشه بگه
برای دانلود فقط همون قسمت مهم به لینک زیر مراجعه کنید.البته فایل کاملش خیلی نکات انگیزشی بیشتری داره که اگه شد حداقل فایل صوتیشو براتون در آینده میذارم.البته اگه شد واقعا

دانلود

 

نظرات  (۴)

سلام من اگه برمیگشتم به عقب هیج وقت دی وی دی های هیچ موسسه ای رو نمی گرفتم چون به وعده هایی که دادن عمل نکردن من به خاطراین موضوع تا 3ماه افسردگی گرفتم اما یک موضوعی رو یاد گرفتم اونم اینکه بدون تلاش هیچی بدست نمیاد دی وی دی ها به من یاددادن هرچی که می خوای باید از خودت بخوای ولی بعضی از دی وی دی ها هم خوب بودن امابدون هیچ برنامه ای ....چه فایده .من انرزی هایی که تو دی وی دی هابوددوست داشتم اماهنوزم مشاوره وبرنامه ریزی که راجبش حرف میزنن برام مث ی رویاست که دست نیافتنی ست

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
آره ، قبول دارم حرفتو.ولی دیگه گذشته و بهش فکر نکن.
تا میتونی بخون ایشالله موفق میشی
شبکه 3 بود :D
بعید نیست
اینم میشه مثل کرم حلزون

پاسخ:
پاسخ:
الان تو سایت خودشون دیدم هم شبکه دو هست هم سه
http://boyernews.com/16867/دلالی-و-بازار-گرمی-نامتعارف-به-سبک-شبکه/

پاسخ:
پاسخ:
مرسی مینا عزیز از لینکی که دادی
خوندمش ، واقعا درسته.جالب اینجاست که من چند هفته پیش دیدم تو شبکه دو (فکر کنم یا یک بود) داشت کنکور آسان است درس میداد.به احتمال زیاد چند وقته دیگه وسط سریال ها بعنوان پیام بازرگانی هم پخش میشه.خیلی مشکوکن که کسی جلوشونو نمیگیره.فکر کنم چون فامیله طرفه کاری ندارن
سلام
نظر اقای پویا مجیدی در مورد دی وی دی ها .اقای مجیدی رتبه 2 کنکور ک بعدا دوباره کنکور گرفتن و رتبه 76 اعلامش کردن

http://konkoors.ir/post/227#commentlist

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا عزیز
بله جای تاسف داره.بنظر من هیچ دی وی دی خوب نیست.فقط کتاب خوبه(درسی و کمکی)
من خودم دی وی دی های 100 رو گرفتم ولی اصلا جالب نبودن.فقط عجل اون 150 تومن اومده بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی