زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

نتیجه ی آزمون 6 مرداد 94 قلم چی

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ق.ظ

با سلام به کنکوری های عزیز

دیروز با هر زحمتی که بود امتحانو دادم. سایتهای اینترنتی برای دانلود نذاشته بودن و گفتم شاید دیگه نذارن بخاطر همین از روی پاسخنامه آزمون دادم و خیلی وقت گیر شد

با اینکه نتیجه ی خوبی نگرفتم ولی میخوام ثبت کنم و ادامه بدم، باید جبرانشون کنم. حتی تا نصف آزمون هم نتونستم بخونم، بنظرم بخاطر کار کردن با این نرم افزارهای یادگیری بود خیلی کند پیش می رفتم و یه جورایی وسواس گرفته بودم هر سوال و نکته ای رو توش وارد کنم. اصلا این چند سال همین نرم افزارها و روشهای جی5 ، لایتنر و ... نذاشتن موفق بشم. اعتماد به نفسمو ازم گرفتن و فکر میکنم بدون اینا مطالب تو ذهنم نمیمونه ولی میدونم کاملا در اشتباه بودم. این همه سال تو مدرسه موفق بودم بدون استفاده از هیچکدوم از این روشها. از امروز فقط برای لغات و فرمول ها ازش استفاده می کنم.

خوب که نگاه میکنم، میگم چه خوب که آزمونو دادم. الان میدونم روش درس خوندنم درست نبوده و اگه اینجور پیش میرفتم نمیتونستم نتیجه بگیرم. از امروز تغییر رو شروع میکنم

در ضمن، امروز یه مصاحبه تصویری از رتبه یک کنکور 94 ، سارا همتی دیدم که واقعا خوب بود. تو آپارات هست اگه سرچ کنید پیداش میکنید. با اینکه کیفیت صداش خوب نیست ولی برای من که نکات خیلی خوبی داشت. موفق باشید

شرکت کنندگان/ دروس         ادبیات عربی دین و زندگی زبان ریاضی زیست شناسی فیزیک شیمی
ماهی سیاه کوچولو 40 13 46 40 5/5 20 -1 3/3
About Elly
24 0 47 87 18 59 5 58
  • ماهی سیاه کوچولو

آژمون 6 مرداد 94 قلم چی

نظرات  (۲)

سلام ماهی جان،خسته نباشی...
میبینم که حسابی تلاش میکنی و قصد داری ازمون هم شرکت کنی...
خیلی خیلی خوبه...البته به شرط اینکه اگه درصدات اونی نشد که میخوای نزاریش کنار و تلاش کنی!
یکی از راحت ترین درس های اختصاصی که خیلی خوب جواب میده شیمی هست...راحت میتونی به بالای٤٠-٥٠برسونیش با روزی ٢ساعت مطالعه...
عمومی ها هم خیلی خوبه...رو ٦٠نگه داری دینی و ادبیات رو خیلی خوب میشه...(منطورم اینه پایین تر نیای!)اختصاصی مهم تره به خصوص به خصوص زیست و شیمی...امسال کارنامه هایی که با ٢٠-٣٠درصد ریاضی فیزیک ٣رقمی شده بودن متحیرم کرد...!پس سعی کن اگه ضعفی هم هست با زیست و شیمی بالا جبرانش کنی...وقت زیاده ماهی جان...ایشالا دفعه ی بعد پیشرفت چشم گیری تو همه درصد هات داشته باشی و خوشحالمون کنی...نه تنها شما بلکه همه ی دوستان عزیزی که با توجه به مشغله ها و مشکلاتشون تسلیم نمیشن و دارن تلاش میکنن...
خیلی درصد های خوبی داری با توجه به همراه نبودن با برنامه...خیلی خیلی خوبه ماهی جان...ادامه بده و یکی یکی موانع رو از سر راحت بردار...
ما امسال ماهی دکتر میخوایم!!!البته شیرینیش هم نباید فراموش شه:D
باز هم تبریک میگم،به عنوان اولیش خیلی خوب بود...
مطمینم بعدیشو بهتر هم میکنی و رفته رفته تراز های بالا رو تجربه میکنی...
ناامید و خسته نشو ماهی عزیز...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
شرمنده بابت تاخیر، ٢ روز تنبیه داشتم بخاطر کم خوندن
خیلی ازت ممنونم با اینکه نتیجه آزمون خوب نشد ولی بهم روحیه میدی، انشالله امتحان بعد بتونم جبران کنم
راستی سریال آقای دکتر خیلی جالبه، ساعت ١١ شبکه دو
اصلا بد جور فکرم افتاده جراح بشم :)
انشالله امسال خبرهای خوبی در پیش خواهد بود
شیرینی که حتما ؛)  البته تو خیلی زودتر شیرینی باید بدی ؛)
انشالله موفق باشی دوست عزیز
سلام ماهی جان خوب هستی. 
راستش رو بخوای تو مسافرت هستم و یک هفته تقریبا نمی تونم درست و حسابی درس بخونم. البته کتاب زیست با خودم تو مسافرت بردم ولی نمیشه درس خوند. دفعه های بعدی حتما آزمون رو برات اسکن می کنم. آفرین عمومی هات از من بهتره. مخصوصا ادبیات ضریب ٤ رو خوبتر زدی. من شنبه ١ ساعت درس خوندم. یکشنبه صفر ساعت. با اینکه تو مسافرت هستم سعی می کنم که بیام نت و احوالت و بقیه دوستان رو جویا بشم.
پاسخ:
سلام درباره الی عزیز
به به، انشالله بهتون خوش بگذره و کلی حال و هوات عوض بشه
خیلی خیلی ممنونم ازت :)
ممنون ولی اختصاصی خیلی مهمتره. امیدوارم بتونم آزمون بعدی جبران کنم
تو همیشه لطف داری، خوشحال میشم بتونی بیای

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی