زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

من و بچه گربه ها

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ
چند هفته ای بود که یه گربه اومده بود تو حیاطمون بچه گذاشته بود ولی امروز اصلا ازش خبری نبود و بچه هاش همینجور میو میو میکردن و گشنشون بود ظهر رفتم بهشون یکم آشغال های گوشتو بدم که نخوردن ، شیر رو هم ریختم تو یه ظرف ولی بازم نخوردن

 

دیگه شب خیلی سر و صدا میکردن ، ایندفعه با یه سرنگ امتحان کردم و جواب داد.

وای خیلی نازن  وقتی با سرنگ کم کم بهشون شیر میدادم خیلی بامزه هی با زبونشون شیر میخوردن.نوبتی به هر چهارتاشون نفری دوتا سرنگ شیر دادم.(2 تا 2 سی سی)دوتاش سیاه سیاه هست و دوتاش هم مثل مادرشون یه رنگی مثل خاکستری راه راه دارن.یکی از اون دوتا که سیاهن کوچیکتر از اونا هست و پاهاش خیلی ضعیفه و همش میشینه صدا هم نمیکنه ، ظهر که اورده بودمش بیرون همش میلرزید ولی شب بهتر از همشون همین بود و ساکت مثل یه بچه ی خوب همه ی شیرشو خورد.البته برای گرفتنشون پلاستیک دور دستم گرفتم که اگه یه موقع مادرشون برگشت ولشون نکنه

در کل تجربه ی خیلی خوبی بود که بچه گربه بگیری تو دستتو بهشون غذا بدی بخورن

اگه شد عکسشونو میذارم ببینیدشون

خدا کنه مادرشون زنده باشه و برگرده.هرچی باشه اون بهتر میتونه بهشون غذا بده


 مادر بچه گربه ها دیگه برنگشت و ما داریم هر روز تو چند نوبت براشون شیر میریزیم و میخورن ولی دیگه یاد گرفتن که از تو ظرف شیر بخورن

اینم از عکس این بچه گربه های ورووجک

نظرات  (۲)

سلام
گربه های قشنگی بودن !
ولی من به قشنگیشون کاری ندارم !!! چون گربن من فرار میکنم !
خخخخخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
سلام دنیا عزیز

خانم دکتر نترس ، شجاع باش
  • فائزه (دنیا)
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    ماهی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    بالخره برگشتی ؟
    در کمال ناامیدی اومدم وبت یه سری بزنم دیدم پسته جدید گذاشتی برق از سرم پرید
    گفتم حتما آدرسو اشتباه اومدم (چون با گوشیم قالبه وبو نمیشه دید)
    اینشاالله موفق باشی
    راستی من گربه ببینم فرار میکنم !!!
    خخخخ
    راستی از این یه بعد با اسم دنیا کامنت میذارم ..

    پاسخ:
    پاسخ: سلـــــــــــــــام فائزه عزیز
    آره حسابی به شما بچه های وب عادت کردم و نتونستم نیام
    ایشالله تو هم موفق باشی

    ولی اینا خیلی قشنگن ، مطمئنم ببینیشون فرار نمیکنی.عکسشونو الان میذارم
    خیلی خوشحال شدم دیدم کامنت گذاشتی
    مرسی فائزه جان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی