زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

ماه رمضان

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ
ماه رمضان رو البته با چند روز تاخیر بهتون تبریک میگم.نماز و روزه هاتون قبول باشه انشالله

 

متاسفانه از فردا اینترنت ما قطع میشه و بخاطر جابجایی معلوم نیست کی وصل بشه.پس اگه از فردا نظر گذاشتید و جواب ندادم بدونید که نمیتونم بیام که جواب بدم.

سالها میگذرد / روزها میگذرد / وزپی اش ثانیه ها / بادها در گذرند / عمر ما در گذر است / عاقبت چشمه و رود
دریا شد / ابرها باریدند / باز هم میگریند / عمر ما در گذر است ...

  • ماهی سیاه کوچولو

ماه رمضان

نظرات  (۲)

هر که دارد هوس نور خدا بسم الله
سالهای پیش آغازگـــــر سنتی بودیم به این امید که اگــر به حاجت خود رسیدیم درسنوات آینده ادامه دهنده این راه باشیم.
اینک که به این امید دست یافتیم به شکرانه آن و به یمن حلول مـــاه مبارک رمضان بر آن شدیم که همچون سال های گذشته در طی سه شب لیالی قدر (بعد از نماز مغرب و عشاء) ، قرآن را به لطف خداوند کریم و به یاری شما دوستان عزیز ختم کنیم .
در صورت تمایل شرکت در این طرح در قسمت نظرات جزء مورد نظر را اعلام نمایید .

پاسخ:
پاسخ: سلام سمیرا عزیز
خیلی کار خوب و پسندیده ای انجام میدید.خیلی دوست دارم که شریک باشم ولی خب امروز دیگه نمیتونم فعلا بیام اینترنت
ایشالله قبول باشه
سلام دکتر
خوبین انشاالله؟؟؟
افرین به شما که میگین کنکور اسون بود والا از هر کی که پرسیدم گف افتضاح بود شدیدا !!1 خوش به حالت پس !!
امسال سخ بود انشاالله که سال بعد برا ما اسون باشه برا تموم اونایی که تلاش میکنن !
دکتر چن تا سوال داشتم
بنده یه کنکوری 94 با معدل دیپلم 16.67 ( امسال واقعا سخ بود نهایی ها ) یه دانش اموز در حد متوسطم
از یه منطقه محرومی هستم ک ن معلم هس ن کلاس تنها راه چاره و خوشبختیمون کتاباس بَس
من در پست:اخرین پست تا... " نظر گذاشته بودم ک منابع رو معرفی کنین و شما هم گفتید ک پست های قبلی هس والله هرچه گشتم نتونستم پیدا کنم(خیلی زیاد گشتما)
خب حالا
من هنو شروع نکردم از یکشنبه میخوام شروع کنم روزی 13 ساعت + تفریح تا کنکور 94 تعطیل ایا دیر کردم؟(اولین سوال)
و هیچ ازمونی هم شرکت نمیکنم ( اشکالی داره؟؟) چون اعتقاد ندارم شاید به 2 ازمون جمع بندی گزینه 2 برم و بس و با برنامه راهبری گاج میخوام برم ایا کار خوبی میکنم؟؟؟
حالا منابع درسیتونو میشه معرفی کنید ؟
تموم
میدونم زیاد شد ! چیکا کنم کسی نیس بپرسم ازش !
معذرت دکتر ....

(کاش همین الان بودید و جواب میدادید چون فردا صب میرم خرید کتاب)

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
کنکور که آسون نمیشه نمیخوام کنکورو واسه ی خودم سخت کنم بخاطر همین با روحیه نوشتم
ولی نگفتم آسون بود گفتم اختصاصی ها مثل عمومی ها آسون نبود.تمام نتیجه ی کنکور بستگی به درصدهای اختصاصی ها داره ، بنظر من عمومی ها فقط دانشگاه رو انتخاب میکنن ولی اختصاصی ها هستن که رشته رو انتخاب می کنن
از الان که می خوای شروع کنی خیلی خیلی اختصاصی ها رو محکم بخون و واقعا براشون وقت بذار.ایشالله موفق میشی
اتفاقا اصلا فکر نمیکردم امروز هم اینترنت باشه ولی مثل اینکه شانس شما خیلی خوبه اگه اینترنت قطع شد به احتمال زیاد حداقل بعد از یه ماه دیگه میام
چون خیلی طولانی میشه تو یه پست جداگانه منابعی که دارم رو مینویسم برات
موفق باشی دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی