زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

فقط عکس اما ...

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶ ب.ظ

امشب یادم افتاد یه نفر بهم گفته بود زندگی پروفسور حسابی رو بخونم من هم اینکارو کردم و .......

http://www.eslam.de/begriffe/h/images/hessabi_mahmud.jpg

http://www.jazzaab.ir/upload/4/0.374552001340033483_jazzaab_ir.jpg

http://saintelmos.persiangig.com/dr.hesabi.jpg

این عکس رو تا حالا ندیده بودم ، الان یه حسی دارم فقط میخوام .....

نظرات  (۱۰)

سلام مرسی خیلی باحال بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز.خوشحالم خوشت اومده
سلام ندیدم میشه بزاریش برای دانلود

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
الان وقت نمیکنم بخوام آپلودشون کنم ولی از این دوتا لینک استفاده کن تو آپارات گذاشتن.

http://www.aparat.com/video/video/result?text=%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%B3%D9%88%D8%B1+%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%DB%8C&secfrdcodedvar=0e54b6915c4dd459c526a8088832c5eda8b60186&btnSubmit=+&data[checkgetrequest]=true&frm-id=13941285505318b6a601456


http://www.aparat.com/video/video/result?text=%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1+%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%DB%8C&secfrdcodedvar=451346451a3bb15a9b9692c3ace5cac27d4a79e2&btnSubmit=+&data[checkgetrequest]=true&frm-id=13941285645318b6b46daac
سلام من وقتی برای اولین باراین عکسودیدم 5دقیقه تمام فقط بهش خیره شدم اگه بخوایم به ظاهرقضیه نگاه کنیم میگیم چه ادم بیکاری امااگه بخوایم به باطن این قضیه نگاه کنیم میفهمیم چه ادم بزرگی بوده وبس

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
این عکس خیلی حرف برای گفتن داره.این عکس پروفسور حسابی در آخرین لحظات عمرشون تو بیمارستان گرفته شده ، در ساده ترین نگاه میشه گفت که بین غذای روی میز و کتاب ، پروفسور کتاب رو انتخاب کردن.واقعا انسان بزرگی بودن.
فیلمشونو نمیدونم دیدی یا نه ولی اون هم خیلی جالبه
slm eyval be darsade zistet har azmun ye darseto ertegha bedi be hadaft miresi.movafag bashi




salam.merrrrrrrrrrrrrrrrsi
fekre kheyli khobye.mamnoonam azat.har kari konim ke be paye shoma nemiresim khanom doktor
omidvaram hamishe movafagh bashi
سلام اغا دکتر خوبی؟
خداروشکر به 8 رسیدی !
اما یه سوال؟چرا دیگه نمیخوای وبم بیای؟کسی حرفی زده که نارحت شی؟
خودم حرفی زدم که بهت برخورده؟؟؟؟حتما جواب اینو بدی ها...
در مورد کتاب 8000 تست که گرفتی نه هیچ فرقی ندارن با خیال راحت همون کتاب چاپ 87 رو بزن و بشین مث این ازمون درصد پیشتم ببر بالا 70....
راستش ازمونای غیر حضوری به نظرم بزارش برای اخر هفته دوم!یعنی وقتی که همه مطالبو خوندی یکی دوروز قبل ازمون بخونش البته اینم بدون که جوابشو اینجور که بچه ها میگن تو سایت کانون تو همون صفحه شخصی هستش!
انشاالله که ازمون بعد فوق العاده شی...
بای



سلام
مرسی دکتر جان اومدم وبت
بابا دمت گرمممم حسابی کولاک کردی....اسون نبود تو خوب خوندی دکتر...
کارنامتو بزار یا حداقلش ترازتو بهم بگو تا بزنم وب!
نرگسم گفته چرا ماهی رو وارد لیست نکردی!
انشالله از این به بعد باز زیستتو خوب بزنی...راستش من میدونی چه سوالایی رو اشتباه زدم تو زیست پایه؟سوال نگاه به گذشته!!!
این 8000 تست میدونی خیلی وقت منو میگیره!!!!نمیدونم واسه تو هم اینطوریه یا نه!!!
امیدوارم موفق باشی دکترررر




ممنون سینا جان ، درسته زیستم خوب شد ولی بقیش تعریفی نبودن
راستشو بخوای اصلا از این کارنامه خوشم نمیاد چون تو هیچکدوم از درسها بغیر زیست پیشرفت نداشتم (اونم دلیلش این بود که شاید بیشتر از 60 درصد زمانم رو گذاشتم رو زیست) البته در کل پیشرفت داشتم.اگه اشکال نداره و ناراحت نمیشی فعلا این کارنامه رو نمیذارم تو وب.تو لیست هم مثل قبل همون آخرها هستم.دیگه تصمیم گرفتم وقت زیاد بذارم ، امتحان بعدی مطمئن باش 180 درجه تفاوت پیدا میکنه.
من چون نتیجه نمیگرفتم زیاد انگیزه برام بوجود نمی اومد که بیشتر بخونم ولی با این درصد زیستم خیلی با انگیزه شدم و تلاشمو میکنم
راستی هفته قبل تونستم به 8 ساعت برسم (بخاطر اینکه گفتی 8 ساعت خوندی من روحیه گرفتم ازت ممنونم که همچین روحیه ای بهم دادی) تصمیم گرفتم این دو هفته رو پایین 8 نیام
وای من هم مشکلم همینه که اشتباهامو نمیخونم چندبار شده اینجوری شده و نگاه به گذشته رو اشتباه زدم،اما ایندفعه چون نگاه به گذشته مربوط به همون مبحث امتحان بود درست زدمشون.پیش میاد مشکلی نداره
باهات موافقم 8000 تست گاج خیلی وقت میگیره ولی ارزششو واقعا داره برای این امتحان من تصمیم گرفته بودم کتابو بخونم بعد 8000 رو بعد هم برم همایشو بخونم ولی با اینکه 8000 تموم نشد و اصلا همایش رو نخوندم ولی خوب نتیجه داد.بنظرم اگه تستهای 8000 رو تموم کنی دیگه خیالت باید راحت باشه که بالای 90 میزنی.مخصوصا این کادرهای بد نیست بدانید که خیلی کمک میکنه تو درکش
خیلی خیلی ممنونم از لطفت.همین قدر که به فکرم هستی و بهم سر میزنی یه دنیا ارزش داره
سینا جان اگه اشکال نداره اجازه بده من همینجا جواباتو بدم
بـــــــــــــای
افریننن دکتر که زیست تو خوب زدی....حالا بیا این روشم به ما بگووو بلکه ماهم زیست پایه رو 73 بزنیم....مرسیییییییی...




مرسی سینا جان
اختیار داری دکتر ، ما داریم درس پس میدیم.راستشو بخوای نسخه خودتو تهیه کردم و استفاده کردم
من اینجوری خوندم : اول یه دور کتاب رو خوندم بعد همه تستهای 8000 گاج (البته یکمی از قسمتهای دستگاه عصبی موند که باعث شد 4تا تست رو نتونم بزنم) بعد به هر نکته مهمی میرسیدم تو دفتر مینوشتمش.همین
آقا شما اراده کنی بیشتر از این ها میزنی ، شکسته نفسی نفرمایید...
ولی جالب بود خیلی از کسایی که من نگاه کردم کارنامشونو ، اینقدر نزده بودن (جریان چی بوده؟) خیلی آسون بود که ... (حالا خوبه بقیشونو گند زدم)
سلاممم بر دکتر عزیز...خوبی؟
چیکار کردی؟؟؟؟
متاسفانه این ازمون سخت بود و کم تراز!
امیدوارممم تو جز اونایی باشی که پیشرفت کردی...ارزو دارم بیای خیلی بالاتر چون میدونم لیاقتشو داری...




سلام سینا حان
منم مثل بقیه خرااااااااااااااااااااااب
همین الان دیدم کارنامه رو از ظهر برام غیبت نوشته بود
ایندفعه اصلا حال گذاشتنشو ندارم ولی یه چیز خوبی رو تجربه کردم تو زیست شناسی پایه تونستم 73 درصد بزنم فقط همین برام خوشحال کننده بود بقیه مثل قبل بودن.اگه خدا بخواد با همون روش زیست میتونم امتحان بعدی بقیه درسها رو هم همینجوری بزنم.
موفق باشی دکتر سینا عزیـــــــــــــــــــــــــز
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام من کنکوری 91 ام رتبه م 600 بود الانم دارم سراسری تهران رولنشناسی میخونم سوالی داشتین در خدمتم در هر مورد ازمون کتاب و....
یاعلی





سلام دوست عزیز
خیلی لطف کردین.چشم حتما مزاحمتون میشم
بازم ممنون
سلام خوبی؟
من هم تاحالا این عکسارو ندیده بودم خیلی جالب بود.
من خیلی دکتر حسابی رو دوست دارم.




سلام جنان عزیز
ممنون.امیدوارم تو هم حالت خوب باشه
نظرها رو خودم به یه دلیلی بسته بودم (شرمنده)
یه حس خاصی به آدم دست میده مخصوصا اون عکس آخری که مربوط به آخرین روزهای زندگی دکتر میشه
خلاصه خیلی داغونم کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی