زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

فال حافظ

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۴۷ ق.ظ
من خیلی به حافظ اعتقاد دارم یعنی هر وقتی که فال گرفتم دقیقا بهم گفته که چیکار کنم.شما هم امتحان کنید.
تو اصفهان با شماره تلفن 9370002 میتونید اینکارو انجام بدید از وقتی که این شماره رو پیدا کردم همیشه اینجوری فال میگیرم (مخابرات اصفهان هم شانس اورده من این شماره رو پیدا کردم وگرنه ورشکست شده بود
) وقتی صدا پخش میشه یه حس خیلی خوبی به آدم دست میده.یه بار هم شده حتما امتحانش کنید

 7 اردیبهشت 91  : این پستو چند وقت پیش نوشته بودم ذخیرش کرده بودم که بعدا کاملش کنم الان یادم نمیاد میخواستم چی بنویسم فعلا تا اینجا باشه یادم اومد کاملش میکنم

 

 

نظرات  (۳)

  • انجمن تخصصی کنکور و دبیرستان
  • سلام دوست عزیز
    امید که به وما بپیوندیند و بتوانیم به هم کمک کنیم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    راستشو بخوای من همینجا رو هم درست و حسابی وقت نمیکنم بیام.شرمنده
    موفق باشید
    منم حافظ دوست دارم عاشق شعرو ادبیات هم هستم ولی نمیدونم چرا جوابم رو نمیده....
    ____________________________________________
    من هم خیلی وقت پیش همین حالت رو داشتم.ولی باور کنید جواب میده شاید اون جوابی که ما میخوایم نباشه ولی اون چیزی هست که به صلاحمونه
    دعا میکنم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه
    $$$$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
    ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
    ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
    *.°
    یه آپ داااااااااااااغ دااااااااااغ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی