زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

عید قربان مبارک

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

http://www.gtoap.com/Data/Sites/1/GalleryImages/WebImages/eyd-ghorban.jpg

سلام دوستان عزیز

عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق بر همه شما عزیزان کنکوری مبارک

 

نظرات  (۹)

عزیزم سرما خوردی
ناناز مواظب خودت بیشتر باش
درسا خوب پیش میره
ماهی موچولو یه سوال عمومیاتو چجوری میخونی مخصوصا دینی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟




سلام
آره ، ولی خوب شدم دیگه تقربیا
والا زیاد دینی نمیخونم.مثلا برای امتحان قبلی شاید 1ساعت کلا خونده بودم
بنظرم اگه اول خوب متن کتاب رو بخونی بعد از روی کتابی که خلاصه نکات درس رو داره (مثلا خیلی سبز که من دارم) نکاتش رو بخونی و تستهاشو بصورت آموزشی بزنی خیلی تاثیر داره.اگه هم وضع مالیه خوب هست و کتاب گاج امسال رو داری که دیگه مشکلی نباید با دینی داشته باشی
موفق باشی
سلام دکترلینک شدید..




سلام.لطف کردید دوست عزیز
الان خوبی ؟نگرانت شدم بهتری؟
خوب مراقب خودت باش




ممنون جنان جان
الان خیلی بهترم
تو هم مراقب خودت باش تو این فصل یه موقع سرما نخوری
سلام ماهی جون .آخی مریض شدی.من برگشتم ولی خیلی خستم همه خوابم میاد.استرس آزمون هم گرفتم




سلام به نرگس خانم خودمون
آله ممیض شدم ...
ایشالله عروسی که خوش گذشت؟؟؟
برا چی خسته؟ میدونم بعد اینکه مهمونا میرن خستگی داره ولی یه کاری کن از فردا دیگه محکم بشینی بخونی برای امتحان
مطمئن باش اگه از فردا خوب بخونی میتونی تو این هفته همه درسها رو جمع بندی بکنی و خیالت راحت باشه نتیجه خوبی هم میگیری (عنوانها رو نگاه کنی متوجه میشی شاید بیشتر از 80 درصد مال همون امتحان قبلی هستن)
مطمئنم موفق میشی،تلاشتو بکن
عیدتون مبارک !
عجب عکسی گذاشتین سر در وبلاگتون ! امیدوارم به ارزوتون برسین !




عید شما هم مبارک باشه
مرررررررررررررررررررسی.
شما کجا رفتید یه دفعه ای؟؟؟
خیلی خوشحالم کردی که اومدی دوباره
ایشالله سال دیگه ما هم میایم پیشتون
سلام دوست گلم عیدت مبارک




سلام دوست عزیز
ممنون.عید شما هم مبارک
salam eydt mobarak




سلام دکتر آیدا
عید شما هم مبارک باشه
عید شمام مبارک دکتر؛-)




عید شما هم مبارک باشه دکتر امیر عزیز
سلام دکتر خوبی؟عیدت مبارک....
راستی چه خبر خوب میخونی خداروشکر؟




سلام سینا جان
ممنون.عید تو هم مبارک باشه
آره یه چند روز خوب خوندم ولی بعدش دیگه تمام افتادم تو رختخواب ، بدجوری مریض شدم امروز یکم بهترم خدا رو شکر
راستی اگه کاری نداری بیزحمت بیا وبلاگت یه کار کوچولو دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی