زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

عید غدیر خم مبارک

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ
این عید بزرگ رو به همکاران پزشک آینده (کنکوری های ۹۴ و کنکوری های سالهای قبل) تبریک میگم

 

 

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۱۲)

سلام ماهی سیاه خوبی ؟شما ازمون های قلم چی شرکت میکنید؟اگه شرکت میکنید میشه ترازاتون رو بگید ؟ اخه من امسال اولین سالیه که کانون شرکت میکنم 3تا ازمون دادم توی 3تا ازمونم هم ترازم 5500شده اعصابم به سدت خرابه اخه شنیدم برای پزشکی تراز باید بالای 6000باشه البته اینو هم بگم که من توی ازمون ها خیلی غلط میزنم مثلا توی ازمون 9ابان 40تا غلط داشم اگه غلط نمیزدم ترازم 5900بود بازم از 5500بهتره خیلی اعصابم خراب شده فکر میکنم دیگه نمیتونم ترازمو از این بالاتر ببرم خیلی نگرانم

پاسخ:
پاسخ:
سلام پردیس عزیز
ممنون،متاسفانه من آزمونا رو بصورت حضوری شرکت نمیکنم
از آزمون بعد هم از اینترنت خریداری میکنم
بله خانم دکتر،باید یه کوچولو تلاش بیشتر بکنید و ایشالله پزشکی قبول میشید
برای اینکه خیالت راحت بشه کارنامه های سال قبل رو که تو سایت کانون هست نگاه کن ببین با چه درصدهایی پزشکی میشه اورد
آزمونهای قلم چی یه مقدار فشرده ست،بخاطر همینم باید تو دو هفته فشرده بخونی وگرنه مسلط نمیشی.نمیدونم چه مقدار مطالعه داری ولی هر چقدر بتونی بیشتر بخونی ترازت هم به همون میزان میره بالا
نگران نباش ایشالله با تلاش بیشتر،موفق میشی
من ب شیراز راضیم:))
آدرسشو بده
من برنامه ریختم از فردا تا نیمه بهمن یه دور درسارو بزنم . .

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله موفق باشی
http://2parallellines.blogfa.com/
سلام خوبی؟
عجبی از این وراااا
دیگه گفتم سر نزنما:دی
بنده نیز پشت کنکوریت خویشتن را اعلام میکنم!!
چه خبرا؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام سارا عزیز
جابجا میشدیم ، اینترنت نداشتم.خیالت راحت حالا حالاها اینجا هستم
نه اختیار داری سر نزنی منم نمیام
اشکال نداره ، عوضش امسال دوتامون با هم میریم دانشگاه پزشکی تهران
باور کن اگه برنامه ای که تو وبلاگ امیر نوشته رو دقیق انجام بدیم ، موفق میشیم
من تازه شروعش کردم.شاید اولش سخت باشه ولی ارزششو داره فقط 8 ماه براش وقت بذارم و دیگه به هدفم برسم
سلام خوبی دکتر ماهی جون؟
درسا خوب پیش میره؟

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام دکتر عزیز
راستشو بخوای یه روز خوبم یه روز بد
دارم روش کار میکنم با ثباتتر باشم
شما چیکار کردی؟ خوب میخونی ایشالله؟
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سلام نازنین عزیز
    خیلی ممنونم.تو خوب هستی؟
    اوووه .... ایشالله هر چه زودتر دندوناتو درست کنی و بتونی با تمرکز کامل درسها رو بخونی
    موفق باشی دوست عزیز
    سلام ماهی جان خیلی دوست دارم شرکت کنم اما یه چیزه اونم اینکه من تو این چند سال چون خیلی کنکور دادم و دائم تو جو کنکور بودم ( آخه من کارشناسی ناپیوسته دارم ) درباره کنکور به یه نتیجه رسیدم اونم اینکه زمان برای کنکور یه چیزه پیوستست و بدترین کار اینه که ما بیایم با ثبت زمان مطالعه گسستش کنیم به نظر من یه کنکوری اگه بخواد از حداکثر زمانش استفاده کنه نباید کنکورو به سال و ماه و هفته و روز و ساعت تقسیم کنه چون هر قطعه بندی یه فضای خالیه بلا استفاده قبل و بعدش داره این قضیه رو تو حافظه های کامپیوتری کاملا میتونی لمسش کنی که بهش میگن
    Inter block gap به معنی فضای هدر رفته بین دو بلاک که کلی از ظرفیت حافظه رو هدر میده .به نظر من کل زمان کنکورو باید یه واحد یک پارچه دید که تنها کاری که باید توش کرد درس خوندنه

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام پدر بزرگ عزیز
    کاملا به نظرت احترام میذارم و باهاتون موافقم.
    مشکل من اینه که یه مقدار تنبلی میکنم بیشتر وقتها که فعلا خدا رو شکر حل شده
    با تلاشی که دارید مطمئنم سال دیگه میتونید موفق بشید
    سلام ماهی جان مرسی لطف میکنی حتما از تجربت استفاده میکنم منم صد در صد با حرفت موافقم به نظر من آزمون أزمایشی کلا برای دوره خوبه یعنی برا کسی که یا تو دوران تحصیل درسارو کامل خونده باشه یا فارغ التحصیلی باشه که ددسارو اقلا یه دور تموم کرده باشه وگرنه این برنامه انقدر سنگینه که آدمو دچار سردر گمی و استرس میکنه فقط کافیه یه آزمون عقب بیوفتی دیگه جبرانش کاره حضرت فیله

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام پدر بزرگ عزیز
    خواهش میکنم ، انجام وظیفست
    آره کاملا باهات موافقم ، تجربش کردم
    ایشالله از فردا مسابقه ی ساعت مطالعه ی سال قبلو دوباره میذارم.خوشحال میشم اگه امکان داشته باشه شما هم شرکت کنید.
    براتون آرزوی موفقیت می کنم
    سلام ماهی جان اگه کسی نظر نمیذاره دلیل نمیشه وبلاگت خواننده نداره من خودم به شخصه حداقل 2 ساله دارم هفته ای چند بار به وبلاگت سر میزنم بعضی وقتام که نمیومدی خودم یه جورایی ناامید میشدم که پزشکی قبول بشم من برناممو دو ساله ریختم چون تقریبا همه چی یادم رفته اولش خواستم با قلم چی دو ساله پیش برم اما دیدم منی که مثلا سیمی دو بلد نیستم باید بشینم شیمی 3 بخونم تازه از الانم باید عمومی بخونم و تازه به سرفصل آزمونام نمیرسبدم اما حالا میخوام درس به درس یه دور ببندم اولم از شیمی شروع کردم چون چند تا درس به درد منی که 15 سال از درسا دور بودم نمیخوره کلا قلم چی منو میریخت به هم
    پاسخ:
    پاسخ: سلام پدر بزرگ عزیز
    بله حق با شماست.شما خیلی خیلی لطف داری
    در مورد قلم چی کاملا موافقم.فقط برای مرور و رفع اشکال میتونه خوب باشه
    من فکر کردم تصمیم دارید از سال دیگه شروع کنید به خوندن ، بخاطر همین گفتم دیر میشه برای شروع
    ولی حتما برای آزمون سراسری ثبت نام بکنید ، حداقل با جو جلسه کنکور آشنا میشید و پیشرفتتونو تو کنکور سال آینده میبینید
    اگه کمکی از دستم بر میاد حتما بگید ، خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم البته در حد توان
    موفق باشید دوست عزیز
    داداش خیلی دوست داریم.
    توروخدا خیلی خوب بخون.......
    کاش برمیگشتم دو سال قبل ک میتونستم واس کنکور بی دغدغه بخونم.تااااا بعد تقریبا ی سال و نیم هنوز حسرت پزشکی رو نخورم.......
    آخ که چقد بده از ارزوها دست بکشی داداش:(
    پاسخ:
    پاسخ: به به سروش عزیز
    چشم ، حتمااااا.باور کن الان که به گذشته نگاه میکنم مثل اینه که سال اولمه دارم کنکور میدم.واقعا این چند سال در حد پزشکی نخوندم.
    اینقدر ناامید نباش و هیچ وقت هم برای رسیدن به آرزوها دیر نیست و تو هم آدمی نیستی که دست ازشون بکشی.در مورد اینکه از طریق مدرک لیسانس بیای پزشکی بخونی تحقیق کردی؟من اطلاعات زیادی ندارم ولی میدونم شرایط ساده ای نداره و نمره های بالایی میخواد.اگه از این طریق راه هست محکم درسا رو بخون تا شرایطشو بدست بیاری
    اگر هم نباشه باز هم میشه بعد از لیسانس ادامه بدی.اصلا هم معلوم نیست کنکور چه موقع برداشته بشه ، شایدم اصلا برداشته نشد.ولی حتما دنبال راه اول باش
    موفق باشـــــــی دوست عزیزم
    سلام ماهی من الان 2 سالی هست وبلاگتو میخونم خودم دهه سوم عمرمم و با مدرک مهندسی میخوام پزشکی قبول بشم البته برای کنکور 95 البته قرار بود برای کنکور 94 آماده بشم ولی نمیدونم این کنکور چیه که آدم تا میخواد یه تکون به خودش بده یدفعه میبینه 1 سال رفت میخواستم بگم وبلاگ و پشتکارتو دوست دارم یه خورده اگه وقت میکنی بیشتر بنویس موفق باشی پسر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام پدر بزرگ عزیز
    اول از همه ممنون از اینکه وقت گذاشتید و نوشته هامو دنبال میکنید
    بله کاملا حق با شماست،زمان خیلی خیلی زود میگذره.البته اگه برنامه دانشگاه تموم شده و وقتشو دارید یک روز رو هم از دست ندید شروع کنید از همین الان بخونید ۸ ماه واقعا زمان خوبیه واگه خیلی جدی استارت بزنید من به شما اطمینان میدم همین امسال میتونید قبول بشید و اصلا نیاز نیست که حتما یکسال کامل برای کنکور وقت بذارید تا پزشکی قبول بشید.
    راستشو بخوای نه اینکه زیاد نظر گذاشته نمیشه گفتم شاید افراد زیادی نیستن که نوشته ها رو بخونن.
    از این همه لطفی که داری ممنونم دوست عزیز.چشم ، سعی میکنم بیشتر بنویسم.موفق باشید
    مرسی منم خوبم....ینی نسبت ب یک روز قبل کنکور ک حالم بد شد تا وقتی ک این تابستون عجیب و غریب تموم شد خیلی بهترم.........ایشالا ک امسال میترکونی دیگه...اقا من منتظرم تک رقمی شدمتو ببینما......حالا گفته باشم..خصوصی میگم چی قبول شدم..خواهش میکنم ..دشمنتون شرمنده باشه....
    راه بروووووووووووووووووووووووووو........خسته شدی بدوووووووووووووو....موفق باشی

    پاسخ:
    پاسخ: خیلی بده اینجوری ولی رشته خیلی خوبی قبول شدی ، بهت تبریک میگم.
    تا ببینیم خدا چی میخواد ، ایشالله
    ممنون
    شما هم موفق باشی دوست عزیـــــز
  • الهه!!!!!!!!!!!!!!
  • سلاااااااااااااااام ماااااااااااااااااااااااااااااااااهی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چ خبرا؟؟؟؟؟وای خیلی دلم برا شما و بقیه بچه ها تنگ شده بود!!!!!مگه نرفتی دانشگاه؟؟؟؟؟افرین ب این اراده.....من این مدت نت نداشتم !!!!!ینی نت اسون و بی دردسر نداشتم تا اینکه امروز ک برگشتم خونه در کمال!!!!!!!!!ناباوری دیدم کانکت شدم و اولین وبلاگی ک سر زدم واسه شما بود......ببینم اصلا منو یادت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!راستی عید شمام مبارک.........بی زحمت از طرف منم از کنکور 94 انتقام بگیر...!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ: سلـــــــــــام الهه عزیز
    ممنون ، تو خوب هستی ایشالله؟ فعلا که مشغوله کنکور
    منم همینطور ، خیلی کار خوبی کردی اومدی بهم سر زدی
    من نه ، برا پزشکی موندم
    ااااا به سلامتی ، تبریک میگم بهت. چه رشته ای قبول شدی؟
    اختیار داری ، مگه ممکنه فراموشت کرده باشم
    خیلی خیلی ممنونم.حتما
    راستی شرمنده دیر شد ، وقت نشد زودتر از این بیام جواب بدم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی