زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

شروع کنکور 93

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ
 

 

نظرات  (۶)

سلام فقط میخواستم یه پیشنهاد بکنم که حتما کتاب قرابت معنایی هامون سبطی رو بگیری و فقط فصل اولشو بخونی چون ادبیا و طریقه درست خوتندن ابیا چیزی نیست که بتونی توی دو سه هفته یاد بگیری حتما رو یادبیاتت کارکنی و پیشنهاد می کنم فقط از کتابای هامون سبطی(نشر دریافت) استفاده کنی. (البته اگه کنارش گاج سفید رو هم داشته باشی بد نیست)

پاسخ:
پاسخ:
سلام علی جان
مرسی از پیشنهادت
کتاب قرابت هامون سبطی رو دارم.ایشالله از فردا شروع میکنم بخونمش
موفق باشی دوست عزیز
خیلی ممنون.منم باید فقط اختصاصی بخونم چون منم ضعیف هستم
عربی هم ضعیفم....
منم اختصاصی میخونم ک رقابتمون بهتر بشه

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
برنامه رو تو پست جدا براتون قرار دادم
من هم عربیم خوب نیست ولی خوشحالم که میتونیم با هم رقابت داشته باشیم
امیدوارم موفق باشید
سلام
من فقط دو سال اول کانون شرکت کردم
و پارسال شرکت کردم
البته یه سایت هست ک آزمونها رو میفروشه و میتونم بگیرم
اما برنامه پارسال رو نتونستم گیر بیارم.شما برنامه پارسال تابستان قلم چی رو دارین؟
میشه تو سایت بذارین من دانلود کنم؟
راستی اختصاصی ک گفتین میخواین بخونین شامل پیش دانشگاهی(چهارم)هم میشه؟یعنی چهارم دبیرستان رو هم میخونین؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
آره دیدم سایت کنکور سوالها رو میفروشه ولی اگه تونستم براتون میذارم استفاده کنید دیگه نخواد هزینه اضافی کنید.برنامه سال قبل رو دارم یکم خط خطی شده ولی اون هم میذارم براتون
راستش من چون پایم واقعا ضعیفه با همون برنامه کانون دوم و سوم رو انتخاب کردم ولی میتونید بجای سوم ، پیش رو انتخاب کنید
ضمنا الان پست پایینی رو دیدم امیدوارم این روش براتون جواب داده باشه

پاسخ:
پاسخ:
بله جواب میده ولی یکم اون موقع دیر شده بود
راستشو بخواین کلا فراموش کرده بودم برای امسال ازش استفاده کنم خیلی ممنونم که بیادم انداختید.مرسی واقعا
سلام خوبید؟نماز روزهاتون قبول انشالله که موفق باشید آقای دکتر آینده

پاسخ:
پاسخ:
سلام خانم دکتر
به لطف شما ممنون.ایشاا... نماز و روزه های شما هم قبول باشه
از اینکه اومدید خیلی خوشحالم کردید
سلام
منم اول میخواستم فقط اختصاصی بخونم
اما با چند نفر از مشاورین و رتبه های خوب مشورت کردم گفتن اگه میخوای موفق بشی همه ی درسها رو بخون و هدف دار بخون
و برنامه کانون رو پیشنهاد کردن.
منم فقط یه درس ریاضی دو رو خوندم.....از فردا شروع میکنم
و منم آزمون شرکت نکردم
ب امید قبولی در دانشگاه تهران

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بله درست میگی ولی مشکل اصلی من فقط اختصاصیه و عمومی ها رو راحت میتونم بالا بیارم.
برای آزمون هم دفترچه های سال قبل کانون رو دارم با برنامه هایی که داده بودن رو همون برنامه آزمونها رو از همین جمعه شروع میکنم میزنم.اگر سال قبل کانون شرکت کردی بنظرم همونا رو شروع کن با برنامه کانون تو خونه امتحان بده
ایشالله ایشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی