زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

سی روز دیسیپلین

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

سی روزه دیسیپلین ، یه برنامه ی روزانه برای اجرای کارهایی هست که تا الان نتونستید انجامش بدید یا بهتر بگم بصورت منظم هر روز نتونستید انجامشون بدید.همونطور که از اسمش مشخصه اهداف روزانتون رو توی یه برگه مینویسید و برای مدت زمان سی روز هرروز انجامشون میدید و به این شکل این کارها براتون عادت میشه و نهادینه.الان هم بهترین زمانه سال نو شده درختا دارن برگ و شکوفه در میارن و کلا همه چیز در حال تغییرات مثبت هستن.امیدوارم شما هم این روشو انجام بدید و یه تغییر اساسی تو زندگیتون بدید و حتما بیایید بگید نتیجه چی شد.ممنون از خواهر عزیزم بخاطر آموزش این روش

ماهی سیاه کوچولو هم از فردا این روشو شروع میکنه.پیش بسوی تغییرات مثبت

نظرات  (۳)

سلام. خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی. 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم ، حتما
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مااااااااااااااااااااااااااااهی!!!!!!!!!!
ا ببخشید اقاااااااااای دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟ ترازات در چ حاالن.......؟ ؟؟؟؟؟؟خب درس میخونی ک؟؟؟؟؟؟
منو ک یادت نرفتس؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتم یه وبلاگ دیگه اشتباهه واست کامنت گذاشتم!!!!!!!!!!!!خو اسم اونم ماهی سیاه کوچولو بود!!!!! البته مطالبشم همه بچه گانه بوداااااااا!!!!!!!از اونجا بود ک متوجه شدم!!
خو از بس دانشجویه بدبختو ازش کار میکشن!! اصلا منو چه به ترجمه؟؟؟اونم متن علمی؟؟؟urinary tract!!!!!!!
حیف ک نگران خدشه دار شدن وجهه ام بیشه استادم !!!!!!!!!!!وگرنه ترجمه نمیکردم!!!!!
چقد حرف زدم!!!!!!!
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مااااااااااااااااااااااااااااهی!!!!!!!!!!
ا ببخشید اقاااااااااای دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟ ترازات در چ حاالن.......؟ ؟؟؟؟؟؟خب درس میخونی ک؟؟؟؟؟؟
منو ک یادت نرفتس؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتم یه وبلاگ دیگه اشتباهه واست کامنت گذاشتم!!!!!!!!!!!!خو اسم اونم ماهی سیاه کوچولو بود!!!!! البته مطالبشم همه بچه گانه بوداااااااا!!!!!!!از اونجا بود ک متوجه شدم!!
خو از بس دانشجویه بدبختو ازش کار میکشن!! اصلا منو چه به ترجمه؟؟؟اونم متن علمی؟؟؟urinary tract!!!!!!!
حیف ک نگران خدشه دار شدن وجهه ام بیشه استادم !!!!!!!!!!!وگرنه ترجمه نمیکردم!!!!!
چقد حرف زدم!!!!!!!
پاسخ:
سلام الهه عزیز
به به ، خیلی خوشحالم کردی نظر گذاشتی
حالا دوست داری ، آقا ...  :)
آره میخونم ولی کانون نمیرم خودم تو خونه میخونم
مرسی ممنون من خوبم تو خوب هستی.دانشگاه خوش میگذره؟ ;)
نخیر یادم نرفتسسسس :)
خخخخخخ ... :) :) :) :) :) :)
دانشجو همینه دیگه باید زحمت بکشید الکی که نیست :) البته فکر کنم ترجمه هایی تو نت باشه در این زمینه
نه تو زرنگی این حرفا رو نزن.اصلا برای استاد ترجمه نمیکنی که....  واسه ی بالا بردن سطح علمی خودته (:
یه عکس آناتومی قشنگ هم ضمیمه ش کن جالب میشه :)
موفق باشی دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی