زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

سومین روز کنکور ٩٥

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ

امروز اولین روز ماه رمضان بود. امیدوارم روزه ی همتون قبول باشه

امروز اصلا حالم خوب نبود و خوب نخوندم. فقط یه مقدار دیشب قبل از خواب خوندم و امروز هم الان قبل از خواب

زودتر برم بخوابم که باید نزدیک 4 برای سحری پاشم

ساعت مطالعه امروز : 1 ساعت و 45 دقیقه

  • ماهی سیاه کوچولو

کنکور 95 تجربی

کنکور تجربی 95

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز...
دوست عزیزی که نمیدونم کی هستی...نمیدونم از کجای این اب و خاک داری حرفاتو اینجا مینویسی...نمیدونم پسر هستی یا دختر...هرچند حدس میزنم دختر باشی...
ولی یه چیزو میدونم...
اینکه یه قهرمانی...
همه ی پست هاتو خوندم...مثل یک بیوگرافی کوتاه...حال و روز خیلی از روز و شباتو خوندم...زمانایی که ناامید شدی...زمانایی که امیدوار شدی...زمانایی که راهی جز بستن وبلاگ نداشتی...
میتونم بگم این اراده مثال زدنیه...این یعنی کار درست...این یعنی عشق و علاقه...بیخیال کار نمیشی...با وجود همه سختیا...با وجود حرفای اطرافیان...هنوز هدفتو با جون و دل میخوای و براش تلاش میکنی...مث همون روزهایی که اولین پرتو های عشق به پزشکی به وجودت تابید...مث الانی که تصمیمتو گرفتی و بیخیالش نمیشی...یه جورایی نمیخوای بزاری حسرت دکتر شدن یک عمر به دلت بمونه...مث روزهایی که میاد و خودتو برای ازمون دستیاری اماده میکنی...هیچوقت متوقف نشو...
هیچوقت...
واقعا تحسین برانگیزه کار شما...خنده ی خیلی قشنگی میشینه تو صورتم وقتی میبینم هنوزم کسایی هستن که هدفشونو فراموش نمیکنن...هنوزم کسایی هستن که حاضرن به خواستشون برسن هرچند دیر برسن...اره...هنوز ادمایی وجود دارن که خودشونو قانع نکنن به چیزی که لیاقت بیشتر از اونو دارن...

از این به بعد یه دوست دیگه هم به وبتون اضافه میشه...
من هم مثل شمام...از رشته ی روانشناسی انصراف دادم...با همه علاقه ای که داشتم...
ولی عاشق پزشکیم...از اونایی که هیچ چیز جز پزشکی نمیتونه راضی نگهش داره...حتی داشتن پی اچ دی روانشناسی و استاد شدن تو یه دانشگاه خیلی خوب...
من هم نمیخوام به دلم حسرت بزارم...نمیخوام تا اخر عمرم با حسرت به یک پزشک نگاه کنم و بگم کاش من هم یه خورده از خودم مایه میزاشتم...نمیخوام بعد ها خودمو نبخشم...کار به حرف کسی ندارم...میخوام واسه خودم بجنگم...واسه ی علاقه ای که فروکش نخواهد کرد...

میخواستم  همین روزها شروع کنم...برای سومین بار کنکور بدم...اما متاسفانه مشکل بدی برام پیش اومد...
تا اون زمان به مشکل یابی و درست کردن منابع میپردازم...به خصوص در درسی مثل ریاضی و فیزیک...
به امید خدا کمتر از 2 هفته دیگه شروع میکنم...خستگی ناپذیر و با اراده ی تمام...
امیدوارم امسال هم مسابقه ی ساعت مطالعه داشته باشید!

به امید موفقیت هممون...

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
واقعا ازتون ممنونم، نمیدونی الان ساعت ٤:٣٩، بعد از نماز صبح، چه روحیه و انرژی ای بهم دادی 🙏
چندین بار با اشتیاق پیام قشنگتو از اول تا انتها خوندم، تبریک میگم بابت چنین روحیه و طرز فکری، خیلی خوشحال میشم و مایه ی افتخاره که دوستی مثل شما داشته باشم.
انشالله مشکلتون هرچه زودتر حل بشه و بتونید با فکری آزاد و انرژی هرچه بیشتر به سمت پزشکی حرکت کنید
تو روزهای این ماه عزیز من که کاملا دلم روشنه، انشالله امسال همگی به هدفمون میرسیم و سالهای دیگه از امسال به عنوان بهترین سال زندگیمون صحبت خواهیم کرد
صمیمانه برات آرزوی موفقیت میکنم 
سلام. چه خبرا؟ چند روزه نبودی حتما کولاک کردی
شما کتاب کمک درسی و درسی دوباره گرفتی؟ 
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
نه اصلا کتاب جدید نگرفتم، این چند سال کتابها تغییر خاصی نکردن
همین منابعی که داریم واقعا خوب هستن، فقط یکم باید خودمون همت کنیم.
این چند روز ماه رمضان هم برنامم ریخته بود به هم. کلا خواب و غذا و مطالعه و ...  یواش یواش داره دوباره درست میشه
راستی کتابهای درسی جدیدم از خود سایت چاپ کتابها دانلود کردم
سلام. خوبی؟ سایت افشار یه فایل صوتی گذاشته واسه مطالعه در رمضان بد نیست گوش کنی
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
خیلی خیلی لطف کردی، ممنون واقعا
سلام
به طور کاملا اتفاقی دیدم مطلبت رو توی قسمت مطالب به روز شده.
موضوع چیه؟
روز سوم کنکور؟
من کارشناسی فیزیک گرفتم اگه خدا بخواد دارم دانشجوی ارشد فیزیک میشم.
ی سر به وبلاگم بزن خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بر بیاد.
http://physics23.blog.ir
http://barnamenevis23.blog.ir
پاسخ:
سلام دوست عزیز
منظورم سومین روز مطالعه دروس برای کنکور سال بعد یعنی کنکور 95 است
ممنون، خیلی لطف داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی