زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

ساعت مطالعه ی هفته ی دوم آزمون 23 مرداد قلم چی

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

 

کنکوریهای ٩٥/ روزهای هفته شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه جمع کل
ماهی سیاه کوچولو ١٠:٣٠          
About Elly      
Hosei.n          
زهرا          

 

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۴)

اغا اسم منم ونویسین منم میخوام شروع کنم شدید.
خواهشاااااااا

پاسخ:
سلام دوست عزیز
انشالله از این به بعد
سلام ماهی جان
متوجه شدم که دیگه به وبلاگت سر نمی زنی. ولی ما طبق عادت بین 12 تا 1 شب میایم به وبلاگت یه نگاه میندازیم.
بازم طبق عادت از فردا که برای آزمون 6 شهریور میخوام شروع کنم میام شب ساعت مطالعه میذارم. یه چیزی که بهم انگیزه داده اینه که جمعه برنامه ی قلمچی رو از روز 24 مرداد تا روز 5 شهریور برای خودم شخصی سازی کردم. کاری که هیچ وقت نمی کردم. میخوام از فردا که شروع برنامه هست بببینم نتیجه اش چه جوریه.
فکر میکنم علاوه بر ازدیاد ساعت مطالعه شخصی سازی هم مهمه یا شاید مهمتره. خیلی جالبه. من الان مثلا می دونم روز چهارشنبه قراره چه درسی رو بخونم یا مثلا زیست رو چه روزی تمام میکنم. البته باز هم مهمتر اینه که بر طبق برنامه ی شخصی ای که خودت نوشتی پیش بری.
امیدوارم جواب بده.
شاد باشی.
پاسخ:
خیلی لطف داری دوست عزیز
خیلی برنامه ی خوبیه ، خوشحال میشم نتیجشو اگه دوست داشتی بهم بگی
موفق باشی
سلام ماهی جان. خوب هستی؟ آفرین عجب ساعت مطالعه ای. من تازه از مسافرت برگشتم. احتمالا هم امتحان قلمچی نمی دهم، چون اصلا مطالب مربوط به آزمون را نخواندم و بدون خواندن هم آزمون دادن بی معنی هست. احتمالا شنبه برم سوالا رو بگیرم. من از فردا جمعه برای آزمون ٦ شهریور مطالعه می کنم. با توجه به ٢ هفته تفریح و خوشگذرانی که در تابستان امری بدیهی هست، قصد دارم ساعات مطالعه رو خیلی بالا ببرم تا شاید بتوانم علاوه بر مباحث آزمون ٦ شهریور ، مباحث آزمون ٢٣ مرداد هم حداقل روخوانی بکنم.
پاسخ:
سلام درباره الی عزیز
ممنونم ازت، شرمنده که اینقدر جواب دادن به نظرها طول کشید
امیدوارم امتحانای تابستونو خیلی خوب داده باشی و از مهر با هم پیش بریم
سلام بر ماهی عزیز...خسته نباشی
به به...میبینم که دیگه تیر خلاص رو به ساعت مطالعه زدی:D
امیدوارم که زود خسته نشی و ساعت مطالعت بالا بمونه...
همینجوری پیش بری مطمینا درصدات بیشتر میشه و اشکالات کمتر...و ایشالا سال بعد یکی از صندلی های علوم پزشکی مال ماهی تلاشگر و مهربون خودمونه...
ساعت مطالعه ی من ٥شنبه-جمعه و شنبه به ترتیب ١-٠-٠بوده...
جات خالی مراسم نامزدی و بله برون یکی از اشنایانه...

خیلی خوشحالم کردی ماهی جان با این ساعت مطالعه...اصلا من دیدمش کیف کردم.مطمینم خودتم خیلی راضی هستی از عملکردت...
امیدوارم همیشه ساعت مطالعه هات بالا و کیفیتشون صد در صد باشه...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
سلامت باشی، مرسی
آره، 2-3 ساعت دیگه بذارم روش داغونه داعونه  :)
انشالله که اینطور بشه
صندلی پزشکی مال خودمونه، ما میتونیم (امیدوارم امسال قبول بشی ولی اگه نشد حتما باهم میریم، شاید هم اصلا یه دانشگاه قبول شدیم صندلی کنار هم ...)
البته از صمیم قلب آرزو میکنم اگه صلاحه امسال قبول بشی چون کار کردن خیلی لذت بخشتره و محیط کار تنوعه خیلی بیشتر و بهتری داره و کلا با همه ی مشکلاتش بیشتر خوش میگذره تا پشت کنکور باشی :)
به به... به سلامتی انشالله... تبریک میگم بهت... امیدوارم کلی خوش گذشته باشه و همیشه تو مراسم شادی باشی
ممنوم دوست خوبم، آره واقعا حس خیلی خوبی داره، آخر شب خیالم راحته که اون روز نهایت تلاشمو برای هدفم کردم و کم نذاشتم
من شاید چند وقتی نباشم، برات آرزوی موفقیت میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی