زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

دوستان عزیز از این هفته باید خیلی جدی درسها رو بخونیم تا انشالله به هدفمون برسیم.

٢ هفته ی دیگه اولین آزمون قلم چی هست که امیدوارم درصدهای خوبی بتونیم کسب کنیم.

این جدولو برای هفته ی اول این آزمون گذاشتم، اگه دوست داشتید میتونید هر روزی از هفته که تونستید بیاید اسم و ساعتهای مطالعه تونو بگید تا وارد جدول کنم.

با آرزوی موفقیت برای تمامی تلاشگران کنکور ٩٥

کنکوریهای ٩٥/ روزهای هفته شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه جمع کل
ماهی سیاه کوچولو

٣:١٠ 

٠٠:٤٠ ١:١٥ ٤ ٧ ٤:٣٠ ١:٢٠ ٢١:٥٥
About Elly ٥ ٥:٣٠ ٥ ٤:٤٥ ٦ ٦ ٥ ٣٧:١٥
Hosei.n ١:٣٠ ١:٣٠ ١:٣٠ ١:٣٠ 1 1:15 1 9:15
مهدیه ٠
زهرا ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٤ ٠ ٤

 

برنده ی این هفته : About Elly عزیز با ٣٧ ساعت و ١٥ دقیقه

 

نظرات  (۱۴)

سلام،خوبین؟
یه درخواستی داشتم.
ادرس وب سینا دارین؟سینا دوستتون که سه بار کنکور داد،بیوتکنولوژی مراغه قبول شد و بعد رفت عمران،خونشون سقز بود
خواهش میکنم ادرسشو بدین ،کار واجب دارم..
پاسخ:
سلام آذین عزیز
ممنون، امیدوارم حال شما هم خوب باشه
خواهش میکنم، بله آدرسی که از سینا عزیز دارم این هست

سلام ماهی جان
امیدوارم حالت خوب خوب باشه...
خیلی خوبه که داری مطالعه میکنی و نمیزاری به صفر برسه مطالعت حتی با وجودت مشکلات...
امیدوارم تو این هفته ازت ساعت مطالعه ی ٤٠ساعت به بالا ببینم!
من هم چهار شنبه پمج شنبه جمعه به ترتیب
١ساعت-١ساعت و ١٥دقیقه-١ساعت بوده...
همینطور تبریک میگم به برنده ی این هفته...
امیدوارم همگی موفق باشیم...چه در کنکور و چه در هر زمینه و زمانی...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
ممنون خوبم خدا رو شکر، امیدوارم حال تو هم خوبه خوبه خوب باشه :)
این هفته دیگه نمیذارم به این شکل بشه و باید ثبات توی ساعت های مطالعه ام ایجاد کنم.
انشالله
ممنون که ساعت هاتو گفتی، واردش کردم. همین که عادت مطالعه ات از بین نره واقعا خوبه. در آینده چه برای دانشگاه و چه برای کنکور خیلی کمکت میکنه
بله من هم تبریک میگم بهش ولی فکر نکنم دیگه درباره الی عزیز اول بشن ;)
انشالله تو هم موفق باشی هم در کنکور و هم تمامی مسائل زندگی
  • معصومــــــــــــــــــــــــــــه
  • سلام ماهی کوچولووووووو
    من یه چند روزی هست که شبا با گوشیم وبتو میخونم
    میشه ساعت مطالعمو بگم منم یه گوشه از جدولت بذاری ;)

    پاسخ:
    سلام معصومه عزیز
    بله حتما، خوشحال میشم رقابتمون بیشتر بشه
    انشالله موفق باشی
    سلام به ماهی عزیز
    من امروز 5 ساعت درس خوندم.
    دیگه هفته دیگه باید بالای 6 یا 7 ساعت درس خوند. چون جمعه امتحانه.
    دیگه آهسته و پیوسته که هیچی ، باید تند و تندتر پیش رفت.
    پاسخ:
    سلام درباره الی عزیز
    من امروز کلا درگیر یه مشکلی بودم و نتونستم بخونم، ولی از هفته دیگه انشالله هر روز حداقل ٦ ساعت رو میخونم
    تبریک میگم تو این هفته اول شدی
    ولی هفته دیگه خیلی سخته اول بشی ؛)  یه برنامه خیلی خوب ریختم :)
    وای امتحان ... چقدر زود زمان میگذره
    سلام
    من امروزم تونستم 6 ساعت درس بخونم. :)
    خلاصه نتونستم رکورد دیروزت را بزنم :)))))

    راستی سوال: بخش اعلام کتاب ادبیات جز امتحان کنکور هست یا نه؟ (خیلی فرار هست، امیدوارم نباشه) و همینطور کتاب میکروگاج تست زیست با 8000 تست گاج چه فرقی می کنه؟
    پاسخ:
    سلام درباره الی عزیز
     آفرین، خیلی خوب داری پیش میری
    ولی من نتونستم تکرارش کنم و ٤:٣٠ بیشتر نتونستم بخونم :(
    بله اعلام جزء کنکور هست، اتفاقا کنکور امثال هم چندتا سوال ازش داده بودن. زیاد تکرارشون بکنی حفظ میشی زیاد سخت نیستن 
    من ٨٠٠٠ تستشو دارم و رنگ جلدش سفیده، فکر کنم جلد میکرو گاج طوسی باشه. محتواشو نمیدونم چه تفاوتی دارن
    سلام دوست محترم 
    از فردا زیاد باید تلاش کنید تا برای خودتان هولا هولا کنید
    هر چند جدای از ساعت مطالعه انجام برنامه ی روزانه برام خیلی مهمه.
    امیدوارم شماهم برنامه ی روزانه تقریبی داشته باشید
    واقعا میدونم و میدونید اگر راه ها روش های قبل رو داشته باشیم همان نتایجی رو بدست خواهیماور
    که هیچ وقت ما رو راضی نکرده 
    در ضمن از قانون اینرسی هم غافل نشید
    پاسخ:
    سلام زهرا عزیز
    بله، از فردا یه رقیب خیلی خوب بهمون اضافه میشه
    بنظرم ساعت بذارید زنگ بزنه که چه زمانی درس بخونید تا بتونید به کارهاتون هم حتما برسید.برای من این روش خیلی خوب جواب داده. کاملا مشخصه انسان بانظمی هستید و خودتون بهتر از من میتونید زمانبندی کنید.
    بله کاملا حق با شماست. تغییرات مثبت همیشه باعث پیشرفت خواهند شد.
    براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم فردا بتونید شروع خیلی خوبی داشته باشید.
    مشتاقانه منتظرم نتیجه ی کارتونو ببینم
    آفرین ماهی جان :)
    امروز ترکوندی. :)
    من امروز 6 ساعت درس خوندم.
    خیلی جالبه نمی دونم چرا انگیزه ام برای بالا بردن ساعت مطالعه بیشتر شده.
    راستی کتاب تست زیست مثل کتاب نشر الگو که سخت باشه هست.
    من کتاب گاج و خیلی سبز تست زدم(تستاش آسون بود)
    ولی نشر الگو خیلی برام سخت بود. مشابه نشرالگو کتاب تست انتشارات دیگه ای وجود داره آیا؟؟؟
    به امید پیروزی
    پاسخ:
    سلام درباره الی عزیز
    ؛) 
    :)
    اتفاقا منم الان افتادم رو دور درس خوندن :)  
    خیلی خوبه حداقل یه نفر باشه رقابتی درس بخونیم، انشالله تا خود کنکور بتونیم با هم همینطور پیش بریم
    ماشالله میبینم که زیستو میخوای خیلی بالا بزنی تو این امتحان، حسابی ترکوندیا، گاج و خیلی سبز و نشر الگو تمام شده میخوای بری یه کتاب دیگه رو شروع کنی
    متاسفانه کتاب نشر الگو رو ندیدم، ولی حتما کتابهای دیگه هست که سوالاش سخت باشه
    کتاب همایشو فکر کنم داشته باشی، اون خیلی ترکیبی و خوب توضیح داده و سوالای خیلی خوبی داری، هرچند سوالاش کمه
    چون دیگه نمیخوام کتاب بخرم پیگیر کتابهای جدید نبودم، برای همین نمیدونم کتاب خوب جدید الان چیه، ولی به نظرم منابعت تو زیست خوبه با همینا کار کن و خوب درسنامه ها رو بخون. انشالله نتیجه ی خوبی میگیری
    راستی
    هولا هولا امروز اول شدم :)
    سلام ماهی جان
    امیدوارم خوب باشی و تلاشگر...
    تو این دو روز هر روز 1ساعت و نیم زبان مطالعه کردم...

    بدون مطالعه امسال جواب کنکورم اومد و شد 24هزار...یه جورایی شوکه شدم...خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم عقب هستم...درصد زبانی که روی 60حساب میکردم شده بود نزدیک30!
    احتمالا پرستاری ازاد میتونم بیارم...و احتمالا میرم...
    هر چند خودم دوس دارم بمونم و بخونم...ولی بعید میدونم تا اخر سال روحیم همینی باشه که الان هست!از طرفی فشار اطرافیان هم به اندازه کافی زیاد هست متاسفانه...البته همشون خوبی منو میخوان...شاید اگه خودمم کسی با شرایط خودمو میدیدم بهش میگفتم برو دانشگاه و نمون...ولی مهم نیست...سطح تحقیقاتمو بیشتر کردم و یه جورایی یقه ی هر کسی که تو کادر بیمارستانه رو دارم میگیرم!:Dو اطلاعات کسب میکنم...یک هفته تا تصمیم گیری مونده...
    هر چی صلاحه پیش میاد...امید به خدا...
    پاسخ:
    سلام حسین عزیز
    ممنون، خوبم خیییییییییییییییییلی
    امیدوارم تو هم خیییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییلی خوب باشی :)
    آره نمیدونم چرا اینجوری بود، منم فکر میکردم دین و زندگی بالای ٦٠ باشه ولی ٤٤ شد
    آره احتمالا، حالا سراسری رو هم حتما بزن شاید احتمال قبولی باشه چون اعلام کردن بخاطر کمبود نیرو، امسال ظرفیت پذیرش پرستاری رو ٢/٥ برابر کردن
    حسابی این چند وقت فعالیت داشتی، ولی این خیلی خوبه رشته ای که انتخاب میکنی با تحقیق و شناخت کافی باشه
    انشالله موفق میشی
    چرا گرمازده. این چند روز که هوای اکثر نقاط کشور بارانی شدید بود. خدا بد نده.

    به هر حال بچه ها یه کم باید بیشتر درس بخونیم. الان تابستون هست روز طولانی و وقت بسیار. تا چشم بذاریم میشه پاییز.
    پاسخ:
    دو روز پیش خیلی گرم بود و خودمم یه اشتباهی کردم اینجوری شد ولی الان دیگه خوبم
    وای آره، یاد سالهای قبل می افتم که چقدر زود گذشت. از فردا من دیگه میترکونم انشالله
    ماهی جان سلام
    برنامه ات برای درسها که 4 تا 4 تا یه روز درمیون میخونی خوبه، ولی من بالشخصه فکر میکنم اگه هر روز زیست و ادبیات باشه بهتره، چون اینا هم ضریبشون تو کنکور بالاست و هم فرار هستند و هم اینکه همه با درصد بالا می زنند. مثلا تراز 80 درصد زیست با 40 درصد ریاضی برابره. جواب کنکور 94 فردا میاد. من کنکور 94 امتحانی دادم می خواستم ببینم اگه اصلا نخونم چند میشم، به عبارتی چند نفر به طور واقعی رقیبم هستم.

    من امروز هم 5 ساعت درس خوندم.

    راستی تو منطقه 2 بالاترین رتبه ای که میشه پزشکی دولتی خوند چند هست؟ منظورم روزانه و شبانه هست. پردیس ها خیلی گرونند.
    برای پزشکی آزاد بالاترین رتبه برای منطقه 2 چند هست؟

    پاسخ:
    سلام درباره الی عزیز
    آره حق با تو هست ولی وقتی زیست میخونم دیگه از بقیه درسا غافل میشم بخاطر همین یه روز در میون گذاشتم ولی اگه درس اون روز تموم بشه حتما زیستو میخونم یا بالعکس شیمی رو
    همین که رو ٥ نگهش داری واقعا خوبه، آفرین
    تو سایت کانون میتونی تقریبا حدودشو پیدا کنی، رتبه های تقریبی تو منطقه دو رو بزن جستجو کنه بعد کلید کنترل + f رو بزن و پزشکی رو جستجو کن. رتبه رو که کم کم ببری بالا متوجه میشی تقریبا تا چه حدودی قبول شدن. فقط کلمه پزشکی رو کپی کن چون فونتش فرق داره با مال خود سیستم. امیدوارم خوب توضیح داده باشم ؛)
    سلام دوست عزیز
    خسته نباشی...

    امیدوارم مشکل خاصی برات پیش نیمده باشه و امروز خوب خوب باشی...

    روز شنبه 1ساعت و نیم زبان مطالعه داشتم
    روز یکشنبه 1ساعت زبان و 30دقیقه ریاضی پایه...

    در مورد مطالعه تابستون پیشنهاد میکنم بیشتر روی نقاط ضعف زمان بزارید تا در شروع سال به حداقل رسیده باشن...
    از عمومی جز زبان فارسی و قواعد عربی چیز دیگه نخونین...زبان و لغات فارسی و تاریخ ادبیات رو به صورت مساوی تقسیم کنید هر شب یه 20دقیقه روشون یه نگاهی بندازید که هر ماه دوره بشه و تا اخر سال راحت توی ذهنتون جا بگیره...

    هممون موفق باشیم...
    پاسخ:
    سلام حسین عزیز
    یه جورایی مثل گرمازده شدن خیلی بی حال شده بودم ولی خدا رو شکر الان خوبم
    آره واقعا اختصاصی ها خیلی مهمه و باید تو تابستون خیلی خوب بخونیمشون
    ممنون از راهنماییت
    انشالله
    سلام دوباره. من تونستم امروز 5:30 درس بخونم. بازم 3 تا درس تونستم بخونم در روز (شیمی دوم، زیست سوم، ادبیات سوم). اما شنیدم بهتره که 4 تا درس بخونیم. 2 تا عمومی، 2 تا اختصاصی.

    ماهی جان لغت های عربی اول راهنمایی تو واژه نامه آخر کتاب 270 تا بود و تو خود کتاب هم نزدیک 70 تا 80 تا بود. اما متوجه شدم که لغاتاشون به دفعات زیاد بین کتابای دبیرستان تکرار شده. یعنی همون اول دبیرستان به بعد رو برای لغت بخونی حله.

    راستی سایت فاگوزیست روز قبل از امتحان قلمچی، یک امتحان زیست گذاشته و جایزش نفر اولش هم کتاب فاگوزیست هست. شرکت کنید حتما. برای پیشرفت خوبه.
     برین تو سایت زیر:
    بعد برین به قسمت دانلود برنامه های آزمون های آنلاین تابستانه 94
    دانلود برنامه ی آزمون های آنلاین تابستانه 94

    کپی شده از سایت www.zist110.ir
    پاسخ:
    سلام درباره الی عزیز
    خیلی خوبه نیم ساعت بیشتر، آفرین
    من که از امروز صبح اصلا حالم خوب نبود و همش مجبور شدم بخوابم. فکر کنم گرمازده شده بودم
    آره به نظر منم ٤ درس خوبه. مثلا برنامه من به این شکله روزهای زوج زیست، ریاضی، ادبیات، عربی، روزهای فرد هم شیمی، فیزیک، دینی و زبان
    خیلی ممنون دوست عزیز، انشالله حتما باید بخونمشون
    بابت سایت فاگوزیست هم ممنونم، ببینیم برای این امتحان میتونیم برنده بشیم ؛)
    سلام ماهی خییلی میخواستم که منم بیام و بگم چن ساعت خوندم
    ولی تصمیمم اینک کلا نتو قطع کنم.
    برام خییلی ضربه زده ..
    ولی دیروز چون عید بود کلا بیرون بودیم و 0 مطالعه داشتم..
    پاسخ:
    سلام مهدیه عزیز
    منم چند بار تصمیم به قطع کردن اینترنت گرفتم و اینکارو هم کردم ولی بنظر من بهتره هر استفاده ای از اینترنت میکنی رو قطع کنی، واتس آپ ، اینستا و ... حذف کن و فقط موارد درسی مثل کارنامه دیدن از اینترنت استفاده کن، چند روز اولش سخته ولی بعد عادت میشه. البته این نظر شخصیم بود، هر طور که میبینی برات بهتره همون کارو بکن. اگه تصمیم گرفتی اینترنت داشته باشی خوشحال میشم با هم با بچه های دیگ رقابت کنیم
    انشالله که خوش گذشته باشه
    موفق باشی دوست عزیز
    ماهی جان.
    چرا علامت ناراحت. فردا بیشتر درس می خونی :)
    من تونستم 5 ساعت درس بخونم.
    1.5 زیست دوم کتاب/ 1.5 ساعت زیست دوم تست و مرور تست/1 ساعت دینی سوم/1ساعت عربی اول راهنمایی
    از پایه عربی رو مشکل دارم تصمیم گرفتم از اون اول اول بخونم. عربی اول راهنمایی نزدیک 400 تا 500 لغت داشت و گرامرش هم پایه هست. یعنی باورت نمی شه، حتی نمی دونستم هذه و هذا چی هست و کجا استفاده میشه.
    پاسخ:
    دوست نداشتم اینقدر کم بخونم :(  آره حتما فردا جبران میکنم :)
    آفرین، منم گرامر عربی خیلی مشکل دارم ببینم میتونم از پایه شروع کنم. اصلا تا حالا نگاهشم نکردم واقعا این همه کلمه داشته
    مرسی که اومدی ساعتتو گفتی، الان واردش میکنم. خیلی خوبه همینجور آهسته و پیوسته پیش بری
    تا فردا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی