زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

زمان برگزاری کنکور سراسری

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

امروز تو یه خبر دیدم که مثل اینکه امسال کنکور همه ی گروه های آزمایشی توی دو روز برگزار میشه ولی خدا رو شکر کنکور تجربی همون روز دوم سرجای خودش برگزار میشه 😝

اینم متن خبر : 

توکلی گفت: آزمون سراسری سال 94 برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج شنبه 21 خرداد، گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه 21 خرداد، برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 22 خرداد و برای زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه 22 خرداد 94 برگزار می‌شود.

الان داشتم پستهای قبلی رو میخوندم هوس کردم دوباره شرح حال روزهای کنکوریم رو بنویسم 😃 

این هفته بعد از تلاشهای زیاد برای مطالعه کردن موفق نشدم بالای یک ساعت در روز مطالعه کنم دیروز به بدترین حالت رسیده و موفق به ثبت ساعت -۰- شدم 😭

ولی خب عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد ، با تلنگری که‌ دیروز خوردم تا الان ۴ ساعت خوندم و ایشالله از فردا اگه بتونم میام اینجا مینویسم

  • ماهی سیاه کوچولو

زمان برگزاری کنکور سراسری

نظرات  (۱)

پستای اون وبلاگت رو خوندم ...

از این هدف دست بر ندار ...

سه ماه ولی برای همیشه .... بخون اجی ... بخون خیالت راحت شه .. این بار از رو دوشت برداشته شه

میتونی به این وبلاگ که متنای زیبایی داره سر بزنی

مال خودم نی

drsahar.blogfa.com

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از انرژی مثبتی که بهم دادی.ایشالله حتما این سه ماه رو خیلی جدی میخونم تا به هدفم برسم ، الانم نزدیکای عیدیم ، عیدو پیشاپیش بهت تبریک میگم و برات دعا میکنم که به امید خدا تو هم به هدف زندگیت برسی.
مرررررررررررررررسی بابت کامنت قشنگی که گذاشتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی