زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

روز سوم موفقیت ۹:۳۰

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ
بازم ۹:۳۰

دیشب که میخواستم بخوابم با خودم فکر میکردم فردا رو زودتر پاشم تا مثل امروز تا شب درسها طول نکشه.ساعتو گذاشتم رو هشت و رفتم تو رختخواب ... همینجور داشتم فکر میکردم که فردا چیکار کنم ، گفتم ساعتو نیم ساعت زودتر بذارم که بازم زودتر تموم بشه ، گذاشتم رو هفت و نیم و خوابیدم.

صبح بیدار شدم دیدم هوا تقریبا روشن شده ، گفتم نکنه مثل دیروز خواب مونده باشم.از کنار میز رختخواب ساعتو برداشتم نگاه کردم دیدم هفته ، خواستم بیدار بشم ولی گفتم نیم ساعت بیشتر بخوابم 

 

تو رختخواب هم همینطور اینطرف و اونطرف شدم تا دیگه داشت خوابم میبرد که ساعت زنگ زد (همون اول پا میشدم خیلی بهتر بود) شروع کردم ۱۵ دقیقه دینی رو خوندم ، دیدم مامان و بابا بیدار شدن.رفتم صبحونه خوردم و اومدم ۳ ساعت زیستمو بخونم ، یکی دو ساعت که خونده بودم یکم دیدم حال ندارم گفتم نیم ساعت بخوابم. ساعت گذاشتم و خوابیدم با صدای ساعت بود که بیدار شدم دیدم نزدیک نیم ساعت فقط ساعت زنگ میزده و من الان بیدار شدم 

خلاصه حوصلتونو سر نبرم.اینم بگم امروز عصر با بابا جون رفتیم یه مودم گرفتیمو کلی وقتم رفت و الان هم بدون صفحه کلید دستم داره درد میکنه از بس نوشتم

 با اینکه صبح زود پا شدم ولی مغرور شدم و الکی وقت تلف کردمو تا قبل ۱۲ داشتم درس میخوندم

** راستی از فردا بعد از هر پست جدید پست قبلی رمزدار میشه

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۲)

راستی الان میتونید عکس اقای میربابایی رو بذارید دیگه نفر اول تجربی مشخص شد خوش به حالش

پاسخ:
پاسخ:
بله حق با شماست ، ولی متاسفانه دسترسی به کامپیوتر ندارم تا قالب رو عوض کنم.
ایشالله سال دیگه ما هم رتبه های خیییییییییییییییییلی خوبی میاریم
ای بابااااااااااا رمزواسه چییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم پردیس عزیز :)
هنوز معلوم نیست ولی به احتمال زیاد رمز نذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی