زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

روزهای ٤، ٥، ٦، ٧، ٨ و ٩ کنکور ٩٥

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ق.ظ

این شش روز با تغییرات ساعت خواب در ماه رمضان واقعا نشد که ساعت مطالعه خوبی داشته باشم. مخصوصا بعد از ظهرها که واقعا اوج تحلیل انرژیمه، ولی همین که باید بیام اینجا ساعتمو ثبت کنم خودشه یه انرژی دوبارست. الان یواش یواش دارم عادت میکنم و سعی میکنم از فردا بصورت قبل، ساعت مطالعه منظمی داشته باشم. ساعت مطالعه ٥ روز قبل هم میشه گفت به اندازه ساعت یه روز بوده

ساعت مطالعه امروز: ٣ ساعت و ١٠ دقیقه

  • ماهی سیاه کوچولو

کنکور 95 تجربی

کنکور تجربی 95

نظرات  (۹)

سلام دوست عزیز
نتایج کنکور اعلام خواهد شد . امیدوارم که اگر شرکت کردید قبول شید 
ایا شما هر رتبه ای کسب کنید انتخاب رشته خواهید کرد؟یا فقط پزشکی؟
اگه انتخاب رشته کردید رشته ی اولتون چیه؟
امیدوارم قبول شوید خوشحال میشم تنها شوم.
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
بله شرکت کردم، انشالله فردا اعلام میشه
نه اگه رتبه ی خوبی بیارم انتخاب رشته میکنم، برای امسال دوتا رشته ی پزشکی و بعد پرستاری. اما سال دیگه فقط پزشکی.
ممنون، ولی به احتمال خیلی زیاد باید سال دیگه امتحان بدم چون اشتباه کردم و یه مقدار سوال شانسی هم زدم که همشون اشتباه در اومدن :( 

سلام دوست عزیز
از راهنمایی خوبتون ممنونم.واقعا مفید بود
من از اول مرداد در جدول ساعت مطالعه ی شما خواهم بود ....ارام واهسته ولی پیوسته
من کمی دست به عصا و لاک پشتی دنبال شما زرنگها میام
چه معلوم شاید از شما خرگوشها جلو زدم

پاسخ:
سلام زهرا عزیز
خواهش میکنم، خوشحالم مفید بود
اختیار دارید، من مطمئن هستم با انگیزه ای که شما دارید دو روز دیگه خیلی خوب شروع می کنید و انشالله پا به پای هم تا رسیدن به موفقیت پیش میریم. روزهای خیلی خوبی در پیش رو داریم :) 
سلام دوست محترم
برنامه ی درسی من از اول مرداد شروع میشهومن مدتهاست که درس نخوندم 
میخواستم بدونم تا به حال از جی ٥  استفاده کرده اید ایا کمکی به من می کنه
مخصوصا در درس زبان. 
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
بله با جی5 کار کردم، بنظر من بستگی به خود شخص داره. من بارها امتحان کردم ولی با جی5 نتونستم نتیجه ی لازم رو بگیرم، نمیدونم شاید از تنبلی خودم بوده یا ...
جی5 روش خیلی خوبی برای یادگیری داره همین تکرار مداوم باعث میشه مطالب خیلی خوب تو حافطه بمونه ولی من نتونستم باهاش پیش برم تو این چند سال بارها امتحان کردم ولی نشد.
الان دارم با نرم افزار Anki کار میکنم روشش تقریبا مثل جی5 هست، تکرار منظم. من با این راحتتر دارم میخونم شاید بخاطر این هست که دیگه لازم نیست این همه جی برگ بنویسیم و اینکه هر کارتی که لازم باشه بخونم خودش میگه و مثل جی 5 حدودی کارتها برداشته نمیشه. نوشتن سوالها و جوواب ها هم خیلی راحتتره، از هر جای کتاب که بخوام مثلا جی برگ بنویسم بجای نوشتن ازش عکس میگیرم و وارد این نرم افزار میکنم :)
یه خوبی هم که داره اینه که همیشه کنارم هست چون توی کامپیوتر، تبلت و گوشی نصب میشه و کسی هم نمیدونه من دارم چیکار میکنم :)   قبلا که با جی5 کار میکردم یه بار اومدم جلوی مهمونا بخونم همه میگفتن چیکار داری میکنی و ... اینجوری راحت نبودم، چون نمیخواستم کسی بدونه دارم برای کنکور میخونم
حالا بستگی به خودتون داره اگه می تونید هر روز جی برگ بنویسید و بخونیدشون و کلا این روند نوشتن اذیتتون نمیکنه ازش استفاده کنید اگر هم فکر میکنید که نتونید، مثل من از این نرم افزارها استفاده کنید.
برای کلمات زبان واقعا خوبه، ولی من برای همه ی درسا ازش استفاده میکنم.
من با اجازتون اسمتونو تو جدول ساعت مطالعه نوشتم، حالا اگه هر چقدر تونستید بخونید بگید بنویسم. اگر هم که امکان خوندن درسا براتون فعلا نیست که بگید اسمتونو بر میدارم. ولی دوست دارم شما هم باشید اگه امکانش باشه :)
راستی عیدتون هم مبارک باشه
شاید 3ساعت مطالعه چندان زیاد نباشه ولی همون هم عالیه...
80درصد کنکوریا الان هیچ مطالعه ای ندارن...80درصد همون تعداد تا اخر تابستون هم کاری انجام نمیدن...80درصد همون تعداد وسطای مهر یا ابان شروع میکنن و 50درصد همون تعداد ناامید میشن و ول میکنن...

اونقدر تجربه کسب کردیم که بدونیم کدوم کار به نفع و کدوم به ضررمونه...که بدونیم هیچ چیز مثل ساعت مطالعه ی بالا و تمرکز کافی برای موفق شدن کافی نیست...

کسی که بخواد پزشکی بخونه...میخونه...کاری به تاثیر معدل و سخت شدن درس و منابع خاص نداره...فقط هدفشو میبینه و تلاششو میکنه...به هیشکی هم کاری نداره...

به امید خدا امسال همونی میشیم که همیشه با فکر کردن بهش لبخند رضایت رو چهرمون نقش میبنده...شاید میشه گفت هفته ی اول فقط سخته...تجربشو داشتم حتما شما هم داشتید...وقتی هر چه قدر  درس میخونین خسته نمیشین و با انگیزه تر میشین...سعی میکنین از دیروز خودتون بهتر باشین...کار به هیشکی ندارین...اگه تمام سال این چنین با اقتدار پیش بریم بدون شک ارزویی که داریم دست یافتنیه...

فقط اشتباهات گذشته رو نباید انجام بدیم که همون نتیجه رو بگیریم...
یک بار و برای همیشه از تمام انرژیمون مایه میزاریم و به موفقیت میرسیم...اونقدر خوب کار میکنیم که حتی خودمون از رفتار خودمون حیرت زده بشیم...

این همون چیزیه که ما میخوایم...
ارزششو داره همه ی انرژیمونو بزاریم...اره...
پاسخ:
لطف داری حسین عزیز، ولی خیلی باید بهتر از این بشه تا بتونم موفق بشم
آره درسته، منم تمام سعیمو میکنم اصلا امسال جزء این 80 و 50 درصد نشم
واقعا همین درسته، بقیش حاشیه هاست. به قول گوته: تنها شرط رسیدن به پیروزی داشتن اراده قوی است شرایط دیگراهمیتی ندارد.
انشالله. حتما موفق میشیم
این هم عکس دومی که به فاطمه عزیز گفتم دوسش دارم. میتونید مثل من بزاریدش بک گراند موبایل ، تبلت یا کامپیوترتون
http://bayanbox.ir/view/662858541000403825/doctor.jpg
کپی کردم
پاسخ:
فاطمه عزیز، این عکسو چون جا نمیشد کراپش کردم اگه دوست داری سایز اصلیشو داشته باشی از لینک زیر میتونی دانلودش کنی
http://bayanbox.ir/view/8272618914353718072/foto-B.jpg
عکس پستت جالبه
پاسخ:
آره خیلی ازش خوشم میاد با یه عکس دیگه ;)


سال بعد کنکور داری ؟


امیدوارم موفق شی

پاسخ:
سال بعد هم کنکور داریم :)
ممنون انشالله شما هم موفق باشی دوست عزیز
  • سعید اخوان
  • بیخیال بابا!
    یه چند روز استراحت میکردی خستگی امتحان نهایی در بره!
    به وبلاگم سر بزن .. شعرام رو بخون..خوشحال میشم نظرت رو بدونم
    پاسخ:
    نه، باید از اول محکم و سخت بگیری تا موفق بشی
    من فارغ التحصیلم. برای استراحت انشالله تابستان سال دیگه که همگی قبول شدیم.
    حتما میام بهت سر میزنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی