زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

دوازدهمین روز کنکور ٩٥

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

واقعا دست بازیکنان والیبال درد نکنه که بردن، ولی منو از درس خوندن انداختن. نمیشد بجای 3-2 ، 3-0 میبردین تا منم به درسام برسمخنده

حالا تنبلی از خودم بوده که ساعت 12 ظهر پاشدم و زیاد نخوندم. ولی اگه میدونستم والیبال داره زودتر پا میشدم. ساعتم گذاشته بودم ولی ... حتما خوابم میومده ... در هر صورت والیبال نذاشته دیگه حتما زبان درازی

ساعت مطالعه امروز: 3 ساعت و 20 دقیقه

  • ماهی سیاه کوچولو

کنکور 95 تجربی

کنکور تجربی 95

نظرات  (۲)

احساس جالبی بهم دست داد وقتی داشتم نگاه میکردم مسابقه رو...
اون همه شور و اشتیاق مردم...میشه گفت فقط بهترین ها میتونن چنین بازتابی رو در رفتار مردم ببینن...کسایی که تلاش میکنن,خستگی ناپذیرن و همیشه نسبت به دیروز خودشون در حال پیشرفت هستن...این دسته از ادما باعث پیشرفت خودشون و یه کشور میشن و بقیه بهشون افتخار میکنن...
اون موفقیتی که من در ذهنم دارم استارت اولیش پزشکیه...
یه زمانی بود والیبال ایران زنگ تفریح حساب میشد برای تیم ها...میومدن میزدن میبردن میرفتن...
ولی الان به جایی رسیدیم که ارزوشونه ازمون ببرن...
هر ادم و گروه موفقی از اول موفق نبودن...اتفاقاتی طی بازه ی زمانی خاصی پیش اومده که اونارو بیدار کرده و به سمت هدف طلبیده...
همیشه میشه شروع کرد...از اول اول...از صفر صفر...
به امید خدا ارادمون همیشه مثل تیم ملی باشه...

ممنون بابت نظر خوبت در پست قبل...ممنون که وقت گذاشتی...کامل کامل بود...

اینجوری که من تحقیق کردم مثل اینکه برای سطح پایین تا مقدار قابل توجهی از ریاضی کتاب کوله پشتی مناسبه...البته تا از نزدیک نبینم نمیتونم نظر قطعی بدم...
فاگوزیست جزوه ی کامل و خوبیه ولی بسیار حجیم...برای همین پیشنهاد ندادن...
از کتاب های تست مثل اینکه استاندارد ترین منبع همون گاج جامع هست...
عربی هم اینطور که شنیدم فوت و فن خیلی سبز هم کتاب خوبیه...یه نگاهی هم باید به اون بندازم...

ولی به نظر من بهتره تو تابستون تشریحی کار کنم...از سال اول شروع کنم از رو کتاب درسی با مثال ها بیام جلو...در کنارش تست هم کار کنم...
چون یادمه اون زمان میخواستم حرکت شناسی بخونم همینطور نور و اینه...گاجو که باز میکردم اصلا ناامید میشدم میرفت...بیانش برام نامفهوم بود...ولی با مطالعه ی کتاب و جزوه ی امتحانی یکی از دوستان با حل مثال های تشریحی خیلی راحت بخش های مورد نظر رو یاد گرفتم و بدون خوندن درس نامه ی گاج تستش رو میزدم...بهتره به جای گیج کردن خودم با منابع برم سر منبع اصلی...کتاب درسی.

در کل به امید خدا تابستون کل شیمی دوم و سوم رو میبندم همینطور حرکت شناسی و فصل های مربوط به اون از فیزیک...ریاضی هم بهتره با مثلثات و حد و معادلات و نامعادلات شروع کنم تا واسه مطالب بعدی مشکلی نداشته باشم...
لغت زبان و ادبیات و ایه دینی و تاریخ ادبیات رو هر شب مقدار خاصی میخونم که تا کنکور چند باری دوره شده باشه...
زیست رو هم احتمالا دوم و گیاهی رو جمع میکنم...

درمانمم تقریبا میشه گفت اخراشه...دو هفته ی دیگه تکمیله...البته من فقط منتظرم که یه خورده اذیتش کم تر بشه و شروع کنم...
به امید خدا و با کمال میل به زودی شاهد این رقابت هستیم...
البته رقابت اصلی با خودمون...هر روز بهتر از دیروز...و اینچنین تا فتح هدف...
پاسخ:
شرمنده یکم دیر شد، نتونستم جواب نظرتو بدم
خواهش میکنم، وظیفه بود. ممنون از توضیحاتت، خوشحالم داره سلامتی کاملو بدست میاری. انشالله بتونی برنامتو کامل تا آخر تابستون انجام بدی. منتظر رقابت هستم
موفق باشی دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی