زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

سلام دوستان کنکوری عزیز.مخصوصا همکاران پزشک آینده

تصمیم گرفتم برای کسایی که میخوان امسال کنکور بدن ولی به هر دلیلی نمیتونن در آزمون های کانون شرکت کنن ، سوالهای سال قبل رو که خودم شرکت میکردم براتون برای دانلود بذارم.امیدوارم مفید واقع بشه و همگی موفق بشید.التماس دعا

دانلود دفترچه سوالات عمومی آزمون 6 مرداد 91 قلم چی

دانلود دفترچه سوالات اختصاصی آزمون 6 مرداد 91 قلم چی

 

نظرات  (۷)

سلام.من از یه خانواده متوسطم که حقیقتش نمیتونم تو این ازمونا شرکت کنم.خواستم ازتون تشکر کنم.من بعد از پست دادنام برا کنکور میخونم وقتیم که از این ازمونا استفاده میکنم کلی دعاتون میکنم.موفق باشین

پاسخ:
پاسخ:
سلام sarbaz عزیز
خواهش میکنم دوست عزیز ، کار خاصی نکردم.
مرسی از لطفت.ایشالله موفق باشی
akhe agha jan toke sovalate ghalamchiro mizary sovalate emsaloham bezar

پاسخ:
پاسخ:
سال قبل قلم چی بودم.امسال شرکت نمیکنم که بتونم بذارم دوست عزیز
  • ستاره امید
  • اوکی بازم مرسی. منتظرم بس.منم دانشگاه رفتم.چه رفتنی 1 ترم خوندم و انصرافیدم.الانم خدا رو شکر میکنم ک میتونم یک باره دیگه واسه ایندم بجنگم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    آره واقعا فقط دانشگاه رفتن مهم نیست.
  • ستاره امید
  • بازم سلام.عجله به اون صورت ک ندارم ولی خوب اگه بشه همشونو باهم داشته باشم یک جا, خیالم راحتتره.واقعامرسی از این ک این کارو میکند .فقط اینکه اگه بذارید باهم یکجا میذارید یا تک تک؟
    یه سوال دیگه البته اگه فضولی نباشهشما قبلا دانشجو بودید؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ستاره امید عزیز
    سعی میکنم براتون زودتر بذارم ولی خب نمیشه همشو یه جا بذارم،عکس گرفتن و ویرایش کردن عکسها و مرتب کردنشون و در نهایت آپلود کردن همه شون خیلی وقت میبره.
    بله من دانشگاه قبول شدم ، تقریبا چهار ترم هم رفتم ولی دیگه یه مسائلی پیش اومد که تصمیم گرفتم برای کنکور بخونم و حالا هم که دومین سال بود که در خدمت کنکور بودم و یکسال دیگه هم مهمونشون هستیم
  • ستاره امید
  • سلام.ببخشید من همه آزمونا کانون سال گذشته رو میخوام .شما نمی دونید از کجا؟ ک معتبر باشه


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    سایت کنکور همین آزمون ها رو گذاشته و هر کدوم رو 1000 تومن میفروشه و بچه ها قبلا ازش خرید کردن و معتبره ولی اگه عجله نداشته باشین به احتمال 99 درصد همشونو رایگان میذارم دانلود کنید
  • شروع بی پایان
  • سلام
    کارت خیلی خوبه من دانلودشون کردم
    امسال چه درسایی تغییر کردند؟ فکر می کنم میشه رو آزمون حساب باز کرد و بی خیال تغییرات باشیم
    راستی شما هر دوهفته یکبار آزمون ها رو می زارید
    بازم از کار جدیدتون ممنون
    به درد من که خیلی می خوره

    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    خوشحالم براتون مفید بود
    رو آزمون ها که %100 میشه حساب کرد.اگه سایت کنکور رفته باشید دیدید که همین آزمون ها رو دارن با قیمتهای خوبی هم میفروشن ، پس اگر هم تغییراتی باشه برای آزمون مشکلی نداره.البته من که تا الان تغییر خاصی ندیدم
    موفق باشی
    سلام داداش کارت درسته!
    من این پستای اخیرتو ندیده بودم!
    ببین تو وبلاگ های دوستان ثبت کرده بودم اسم وبلاگتو که همین که پست زدی بیام اما انگار پاک شده بود.
    دمت گرم کارت عالیه

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سینا جان
    مشکلی نیست عزیز
    شما هر وقت بیای خوشحالم میکنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی