زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

دانلود آزمون 27 دیماه 1392 قلم چی + پاسخ تشریحی

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

امروز آزمون 27 دیماه رو از سایت کنکور خریدم.هنوز خودم امتحان ندادم ولی براتون میذارم تا کسایی که نمیتونن آزمون بدن و یا این آزمون رو خریداری کنن ، دانلود کنن و استفاده لازم رو ازش ببرن

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم این فایل بدردتون بخوره

دانلود آزمون 27 دی 1392 قلم چی

 

 

نظرات  (۲۵)

خدا خیرت بده

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز
موفق باشی
سلام خیلی ممنون بابت سوالات.
امیدوارم امسال به هدفتون برسید.از اینکه وقته خودتتون رو میذارید برای استفاده بقیه ازتون متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام حدیث عزیز
خواهش میکنم.ایشالله شما هم امسال موفق باشید
سلام دوستان به این وبلاگ یه سری بزنید ضرر نمی کنید واسه اینکه شمام بدونید موسسه کنکور آسان است چجور موسسه ای هستش لازمه این وبلاگو ببینید تا شمام کلاه سرتون نره

darsdvdasanast.blogfa.com

پاسخ:
پاسخ:
سلام
حالا چرا اسم خودتو ننوشتی.اسمت تو وبلاگ که سجاده
در هر صورت من همه ی نظرات رو تایید میکنم فرقی نمیکنه دختر باشه یا پسر ;)
دیگه خود بچه ها بهتر میتونن فکر بکنن و تصمیم بگیرن
سلام بچه ها به نظر شما ازمون های قلم چی بهتره یا گزینه دو؟من خودم تابستون گزینه دو بودم ولی اصلا رتبه هام جالب نمیشد چون درس نمی خوندم دیگه گفتم از مهر نمیرم ازمون بدم ،بجای اینکه چهارساعت برم ازمون ،میشینم خونه درس میخونم امادیدم اصلافایده نداره دوباره رفتم ثبت نام کردم ولی دوستام میگن قلم چی بهتره سوالهاش سخت تراز گزینه دو پشیمون شدم راستی 25اولین باری که میخوام ازمون بدم واسم دعا کنید رتبه ام خوب شه وگرنه همین ی کوره امید ی هم که دارم از بین میره

پاسخ:
پاسخ:
سلام پردیس عزیز
من چند سال قبل گزینه دو دادم ولی خب اون موقع من هم درس نمیخوندم و زیاد نمیدونم چجوری بود ;)
سوالهای قلم چی اینجا هست میتونی مقایسه کنی سطحشو نسبت به گزینه دو
ولی اصلا اینکارو نکن که بخوای هم گزینه دو ثبت نام کنی هم قلم چی.به هیچکدومش نمیرسی
قلم چی جامعه آماریش بالاتره ولی بنظرم زیاد سخت نگیر دوتاش خوبن مهم اینه که آزمون بدیم و رو برنامه پیش بریم
حالا تا 25ام محکم بشین بخون و همه ی حواستو بذار رو این آزمون مخصوصا اختصاصی ها ، ایشالله موفق میشی.نگران نباش
سلام
http://www.kanoon.ir/Public/TestKey.aspx?td=13921111&gc=3
این آدرسی ک فرستادم سوالهای آزمون با جوابش هست
اگه روی گزینه ی سبز کلیک کنید سوالش میاد
آزمون 11 بهمن رو نشون میده
اگه با این شیوه راحت نیستین میخواین از آزمون عکس میگیرم براتون میفرستم
منتظر جوابتون هستم
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا عزیز
مرسی از لطفت.نه دیگه نمیخواد خودتو به زحمت بندازی و عکس بگیری ، همین کافیه
دست گلت درد نکنه
امیدوارم آزمونو خوب داده باشی
موفق باشی
Salaam
Agha 2 maaaaah hichiii nakhondaaam
Tu 5 mah chi bkhonaam???
Ziistam kolaan forgeet!!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سارا جان نگاه کن اگه واقعا بخوای شدنیه.اول از همه واقعا تصمیم بگیر که میخوای بخونی
از همین فردا شروع کن فصل اول زیست سال دوم رو بخون.تا تمومش نکردی هم از جات پا نشو.کل یه فصلش بدون بیشتر بدانیدها 10 صفحه هم نمیشه فوقش 45 دقیقه تا یه ساعت وقت میبره.
وقتی هم کتاب درسی زیست میخونی یه مداد بگیر دستت دور قیدها خط بکش.
کلا درسها طوری هست که فکر میکنیم همه چی یادمون میره زود ولی با یه مرور میبینی که بیشتر مطالب تکرارین برات.اصلا نگران این موضوع نباش
یادت باشه هر روز زیست و شیمی بخون.آخر از همشون عمومی ها رو برای رفع خستگی بخون
نگران این دوماه نباش راحت میتونی جبرانش کنی.حساب کن مثلا تو روزی 4 ساعت درس میخوندی قبلا که تو یه ماه میشه 120 ساعت.حالا تو 240 ساعت از دست دادی
ایشالله از فردا مطمئنم حداقل میتونی 8 ساعت روزی بخونی که تو یه ماه میشه 240 ساعت.تا یه ماه همه چی جبران میشه
در کل این 2 ماهو از ذهنت بیرون بیار و به 5 ماه پیش رو فکر کن
Na dg gharare posht konkoori bshaaam
Hala biain shz
Darkhedmatim

پاسخ:
پاسخ:
نه ایشاالله امسال یه رتبه خیلی خوب میاری ما هم با بچه ها میایم تو جشن قبولیت شرکت می کنیم.
تا کنکور 5 ماه فرصت مونده.اگه از صفر هم شروع کنی خیلی وقت داری
این جمله رو یه جا بنویس همیشه یادت باشه (مثلا صفحه اول موبایلت بنویس)
" تنها شرط رسیدن به پیروزی ، داشتن اراده قوی است.شرایط دیگر اهمیتی ندارد.گوته "
موفق باشی
Biaaa
Asaan maro yadesh niisss!!!

پاسخ:
پاسخ:
واسه چی یادم نیست.از بس شوخی میکنی گفتم خودت نیستی.گفتی 94 هستی گفتم شاید یه سارا دیگست و سال دیگه کنکور داری.اگه همون سارا هستی که امسال کنکور داری و ما هم میایم شیراز بعد اعلام نتایج.کلی تدارک باید ببینی ;)
Man k 94 hasam;)bikhiaale maa
Shoma bkhooon
Emsaal dg beterekon
Boro teh halesho bbar

پاسخ:
پاسخ:
تا میتونی بخون ، این یه سال خیلی زود میگذره.اگه از همین حالا خوب بخونی سال دیگه خیلی راحت تری.اگه جای تو بودم محکم میخوندم طوری که انگار همین امسال کنکور دارم.مطمئن باش نتیجه شو سال دیگه میبینی.اون هم یه نتیجه خیلی خوب
موفق باشی دوست عزیز
Shoma bayad y matlab mizaaashtiiddddd

پاسخ:
پاسخ:
قبول کن خودت مشغول درس بودی و داشتی کولاک میکردی.اصلا وقت نمیکردی که بیای نت
من از اون پستی که نظر گذاشتی تا امروز 6 تا پست گذاشتم
خب حالا چه خبر از درسها خوب پیش میره ؟
Bhar hal bayad javabgooye un time k man miomadam b weblogetun sar mizadamo bdiiinnnn:D

پاسخ:
پاسخ:
khob shoma ham bayad jabguye in 2mahi ke man harroz miumadam bebinam nazar gozashtid ya na va mididam ke nazashtid va tooye ruhiam tasire manfi gozashte bashid
(: ? aya in kare khubist? aya agar man ghabul nasham konkur , kare khubi kardeid
2Mah gheibetooon. Zaadddd

پاسخ:
پاسخ:
نه ، میومدم وبلاگ ولی خب کسی کاری با من نداشت.کسی هم نبود یه حالی ازمون بپرسه (مخصوصا سارا خانم :) )
سلااااااام
عجججبییییییییییییییییی
حرفی واس گفتن داریی؟؟؟؟
قشنگ در رفتییدااااا:|

پاسخ:
پاسخ:
سلــــــــام سارا خانم
والا منظورتو متوجه نشدم.چی عجیبه؟؟؟ چه حرفی مثلا؟؟؟ از چی در رفتم؟؟؟
ممنون میشم یکم بیشتر توضیح بدی ;)
سوالات 11 بهمن هم میشه بزاری؟

پاسخ:
پاسخ:
تو نظر قبلی که گذاشتی جوابو گفتم دوست عزیز
سلام سوالات 11 بهمن رو نمیزارین؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام محمد عزیز
امروز 7 بهمنه.ایشالله آزمون که برگزار شد میذارم
سلام
خواهش میکنم من که هنوز کاری نکردم
از همون سایت گرفتمآزمون 13 بهمن بود
خیلی ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا عزیز
خوشحال میشدم کاری بتونم بکنم
با آرزوی موفقیت
من ازمون 11 بهمن عمومی پارسال رومیخواستم
زحمت میشه
از سایت میگیرم
ممنون

پاسخ:
پاسخ: نه بابا چه زحمتی.بالاخره باید یجوری زحمتهای شما رو جبران کنم
من الان نگاه کردم آزمون 13 و 27 بهمن ماه رو دارم ولی یازدهم ندارم.مطمئنی آزمون یازدهم بوده؟
اگه میخوای تا این دوتا آزمون رو برات بذارم
سلام
شما این آزمونها رو از کجا تهیه کردین؟
من آزمون عمومی قلم چی پارسال رو بخوام میتونم از اون سایت تهیه کنم؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا عزیز
از سایت کنکور konkur.in
هر آزمونش کامل هزار تومنه هم عمومی هم اختصاصی با هم هستن
البته سال قبل من آزمون میدادم و سوالها رو دارم (به غیر از یکیش فکر میکنم نباشه).اگه آزمون خاصی مد نظرت هست بگو برات عکس بگیرم بذارم.اگر هم همشو میخوای بگو تا برات بذارم.فقط تا آخر هفته حتما نتیجه رو بگو ، چون بعدش دیگه دوربین ندارم عکس بگیرم (:
جمعه یه کاریش میکنم.حتما براتون میفرستم

پاسخ:
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم ازت.امیدوارم جمعه بهترین نتیجه رو بگیری.
سلام
شما اون برنامه آزمونها ی کانون رو گذاشتید از روش عکس گرفتین؟
آخه کیفیتش خوبه.منم واسه آزمونها عکس بگیرم

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا عزیز
آره ازش عکس گرفتم ، مثل اون آزمونی که برای تابستون گذاشته بودم
کیفتش بخاطر دوربینشه ولی حجمشو کم کردم.میخوای عکس بگیر ببین چه جوری میشه ، فقط نوشته ها معلوم باشه کافیه
ممنون
سلام.ممنون که آزمون ها رو رایگان میذارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام مژگان عزیز
ممنون.امیدوارم مفید واقع بشه
آقا دستت درد نکنه.آزمون های بعدی هم تونستی بذار

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز.حتما
سلام
نه مشکلی برام نیست
از روشون عکس میگیرم براتون میفرستم
بتونم جمعه بعد آزمون یا شنبه ظهر میفرستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینای عزیز
خیلی خیلی ازت ممنونم.ایشالله بتونم این لطفتو جبران کنم
همون شنبه بعد از ظهر هم باشه خوبه.اول به کارهای بعد آزمونت برس و درسهاتو بخون ، وقت اضافه اوردی بفرست.
باز هم ممنون ، موفق باشی
سلام خوبید؟درسا خوب پیش میره انشالله که هر روز بهتر از دیروز باشید و امسال سکوی پرتابتون از دانش آموزی به دانشجویی باشه و من سال دیگه همچنین موقعی بگم سلام آقای دکتر :)فقط با انرژی درس بخونید موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژان عزیز
ممنون از لطف شما. درسها خوب پیش میره خدا رو شکر
ایشالله ایشالله ایشالله
مرســـــــــــــــــــــــــــــــی
سلام
من قلم چی شرکت میکنم
اگه بتونم از آزمون ها عکس میگیرم براتون میفرستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام مینا خانم عزیز
خیلی خیلی لطف داری
واقعا اگه برات زحمتی نیست اینکارو بکن وگرنه بدون تعارف بگو مشکلی نیست ، قیمت هر آزمون 1000 تومنه.خلاصه نمیخوام به درس هات لطمه ای وارد بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی