زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

داستان جالب ساعت

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۳۷ ب.ظ

http://www.torquato.net/mall/1/pic/it8510900836.jpg

روزی روزگاری مردی زندگی می کرد که سرکارگر یک کارخانه بود. هر روز صبح که می خواست به محل کارش برود،از جلوی یک مغازه ساعت فروشی رد می شد. روبروی ویترین مغازه می ایستاد و ساعت مچی اش را تنظیم می کرد و آن گاه راهی کارخانه می شد. صاحب مغازه که بسیار کنجکاو شده بود ، روزی جلوی مرد را گرفت و علت این کار را از او جویا شد. مرد گفت که او سرکارگر کارخانه است و وظیفه دارد که هروز رأس ساعت ۵ بعد ازظهر، سوت پایان کار را به صدا دربیاورد. چون می خواهد از زمان دقیق آگاه شود، بنابراین هر روز صبح ساعت مچی خود را با ساعت بزرگ مغازه تنظیم می کند. ناگهان صاحب مغازه به خنده افتاد! او گفت: « خیلی جالبه، چون من هر روز ساعت ۵ بعد ازظهر که صدای سوت کارخونه رو می شنوم، به سرعت ساعتم رو تنظیم می کنم

" گاهی لازمه یکم دورتر بخودمون نگاه کنیم و توانایی هامونو بیشتر قبول داشته باشیم "

 

نظرات  (۹)

سلام خیلی برمعنی هستن مطالبت بازم بزارمرسی

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
نظر لطفته.وقت بشه حتما
بدو بیا ببین با چه انگیزه ای می خوام درس بخونم



چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم
ممنون که تذکر دادی .چون تند تند نوشتم حواسم نبود.
بابت حرفات هم خیلی انرژی مثبت گرفتم. بازم ممنون.




سو تفاهم نشه منظورم کامنتهای خودم بود
جنان جان همین که میای کلی انرژی با خودت میاری.من هم ازت ممنونم
سلام به بهتریت دوست دنیا. من باز هم اومدم تحمل دوری رو نداشتم
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد.

اپم بیا.



سلام جنان جان
مرسی.خیلی خوشحالم میکنی و میای
ممنون من هم فرا رسیدن ماه محروم رو بهت تسلیت میگم
جمله خیلی قشنگی بود
اومدمممممممم
سلام دوست عزیز اگه کنکوری هستین یا دوستای کنکوری دارین با ما در ارتباط باشید
در خدمت شما هسیم با روش های فوق حرفه ای برای هر درس با اساتید برجسته کافیه امتحان کنین
گروه اموزشی استاد حسین احمدی
برای مشاوره و برنامه ریزی و خرید سی دی های اموزش با این شماره تماس بگیرین
یوسفیان پور(مشاور ارشد استاد احمدی)09199812281




سلام دوست عزیز
کنکوری هستم و دوستای کنکوری هم دارم ولی با شناختی که از گروهتون دارم ترجیح میدم با روش های غیر فوق حرفه ای خودم برای هر درس کنکور بدم تا اینکه با روش های فوق حرفه ای ...
و به دوستانی که این کامنت هم میخونن میگم که با روش خودتون بخونید خیییییییییییلی بهتر نتیجه میگیرین
دوست خیلی خوبی بودی برام ممنوتم.
من رفتم. خداحافظ.
تو وبم نوشتم دوستداشتی برو ببین




جنان جان ما حالا حالاها با همدیگه کار داریم
من خداحافظی نمیکنم چون ... اصلا اومدم وبلاگت باهات کلی حرف دارم
اپم..........................




چشم جنان جان ، اوووووومدم
سلام خوبی.ممنونم بابت نوشته هات.
نه بابا این جور ادما هیچ نشونی از خودشون نمیزارن




حیف شد
ایشالله دیگه همچین آدمایی نمیان وبت
سلام داستانت خیلی قشنگ بود




سلام جنان جان
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی