زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

خونه ی جدید

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

//bayanbox.ir/view/5452261047983083999/logo.jpg

این چند وقت که نبودم کلی اتفاق برای پست گذاشتن داشتم که دیگه گذشت.تو این مدت احساس میکنم خیلی تغییر کردم اصلا کلا دیدم به زندگی و کنکور و همه چیز عوض شده.
بنظر خودم این تغییر در جهت مثبته نه منفی.مثلا الان شاید خیلی ها بگن حتما دیگه قید درس خوندنو زده که تغییر کرده ولی اصلا به این شکل تغییر نکردم یه سری مطالب تو اینترنت خوندم و یه کتاب روانشناسی رو هم دارم مطالعه میکنم که خیلی برام مفید هستن.
یه سری تصمیمات گرفتم هم در خصوص درس و هم در خصوص زندگیم.فعلا وقتش نیست که اینجا مطرحشون کنم
خلاصه الان من کلی انرژی مثبت دارم و به آینده خیلی خیلی امیدوار.خیلی برنامه ها برای آینده ریختم که ایشالله امسال با دوست چند سالم ، کنکور جانِ عزیز همشونو عملی میکنیم
 
یه توضیح هم در مورد پست قبل بگم که با نیومدن به اینترنت هیچ چیزی تغییر نمیکنه.ماشالله کلی سرگرمی ریخته که اگر کسی بخواد بی خیال هدفش بشه راحت سرگرمشون میشه.یادمه اون روز که پستو نوشتم خیلی حالم بد بود و کلا دید بدی به آینده داشتم و ناامید بودم و خیلی احساسی نوشتمش.فکر میکنم همینقدر توضیح کافی باشه آرام

  • ماهی سیاه کوچولو

انرژی مثبت

تغییر در زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی