زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

خوشبختی یعنی

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

خوشبختی یعنی

خوشبختی یعنی صبح زود بیدار شدن، نه با صدای زنگ ساعت، بلکه با اشتیاق رسیدن به هدف

نظرات  (۶)

@صنم+@ماهی
ممنون دوستان عزیز من...امیدوارم همینجوری بشه...هم برای من هم برای شما...
@زهرا
خیلی عالیه...
البته این صدا از همین نزدیکیا میاد نه اون دورا...تازه اول راهه...باعث خوشحالی هممونه همراهی مثل شما...
به امید خدا ایستگاه پایانی برای ما همون ایستگاه مد نظر باشه...
پاسخ:
خواهش میکنم حسین عزیز، انشالله

خوشبختی اینه که بدونی چی تو زندگی خوشحالت میکنه 
 وبه دنبال خوشحال زندگی کردن بری ،وبهاش رو بپردازی
خوشبختی اینه که وقتی به پایان راه برسی بگی اخیش اونجور که دلم میخواست زندگی کردم
دوستان اگه  درس خوندن شادی شماست هر لحظه اش رو زندگی کنید 
این روز ها دیگه برنمی گرده
من دو باره شروع میکنم ،
خوب گوش کنید ،یکی از اون دورها داد میزنه صبر کنید منم دارم میام ،،،اون منم 

پاسخ:
بله واقعا همینجوره
خیلی خوشحالم که دوباره شروع کردید، بنظرم با قلم چی اصلا پیش نرید، چون نرسیدن به مباحثش باعث دلزدگی میشه. یه برنامه بلند مدت بریزید و با تعهد کامل برنامه های کوتاه مدتشو انجام بدید

نه اینجوری هم نیست، حداقلش میدونم منم پیش شما هستم و داریم با هم داد میزنیم :)
موفق باشی دوست عزیزم

خخ درست میشه

اره حسین امیدوارم ریاضی رو بترکونی ....


@صنم
بله،دیروز رسید...امروز صبح با دی وی دی١نامعادلات رو شروع کردم.خیلی روون و خوب درس میده ولی هنوز نمیتونم قضاوت کنم در مودر بقیه مباحث چون معادلات چیز زیاد گنگی نیس(البته با دیدن این دی وی دی یه سری از ابهامات برام از بین رفت)در کل طرز بیانش عالیه...اگه همه جا رو مثل اینجا درس داده باشه فقط میتونم بگم خدا خیرش بده...یه جورایی دیدم نسبت به ریاضی تغییر کرده،البته از وقتی کتاب خیلی سبز رو میخونم...با این دی وی دی ها فک کنم کم کم بشه درس مورد علاقم ریاضی:)) (مثل گذشته ها)

از امشب ساعت خواب رو تنظیم کنیم...١٢بخوابیم که ٦بیدار شیم...مطالعه ی صبح عالیه...
پاسخ:
حسین، امیدوارم ریاضی رو بترکونی :)
آیییییییی گفتی ماهی ...
دمت گرم خخ

@حسین
دی وی دیا رسید دستت؟اگه اره نگاه کردی ؟ اگ اره راضی هسی ؟
پاسخ:
:)
درست میشه
دست رو دلم نزار که خونه:))
ساعت 6 بیدار شدم با خوشحالی نشستم گفتم 20دقیقه دیگه بیدار میشم تا چایی دم میاد!
20 دقیقه همانا! 2ساعت و 20 دقیقه شدنم همانا...

البته فک کنم چون شب دیر میخوابم حدود 1ونیم اینجوری میشم صبح...
ولی باید یه فکری به حال این خواب کنم...
پاسخ:
اول از همه به خودم گفتم :)
دقیقا درست گفتی، بخاطر شباست
امیدوارم درست بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی