زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

ختم صلوات

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

//bayanbox.ir/view/8148410151449652398/%D8%B5%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%AA.jpg

سلام به همه ی دوستان عزیز

امروز با خبر شدم که پدر دوستمون نرگس عزیز از دنیا رفتن ، لطفا برای شادی روحشان صلواتی بفرستید

  • ماهی سیاه کوچولو

ختم صلوات

نظرات  (۱)

سلام خوبین؟
من امروز خیلی اتفاقی با وبلاگ شما روبرو شدم درحالی که خیلی داغون بودم 
میدونی منم امسال برای سال سوم که میخوام کنکور بدم دیروز جوابه ازمونم خیلی افتضاح بود یعنی از همیشه بدتر بود منم خیلی ناامید شدم وقتی وبلاگتو خوندم یکم امیدوار شدم به خودم گفتم نباید جا بزنی 
خیلی دلم میخواد بیشتر باهات در ارتباط باشم اگه ممکنه و شما هم میخواین بیاین باهم تلاش کنیم دونفری بهتره 
چون میدونم الان دوستای کنکوری ندارین اینو میگم من خودم خیلی دلم میخواد الان یکی مثل خودم کنارم باشه که باهم تلاش کنیم مشورت کنیم و برنامه ریزی کنیم و باهم موفق بشیم
منتظره جوابت میمونم ایمیل یا همینجا 
یا علی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
بله واقعا برای سومین بار کنکور دادن اراده ی خیلی قوی میخواد ، که البته ما هم داشتیم که وایسادیم 😊
من مشکلی ندارم میتونیم از طریق همینجا با هم در ارتباط باشیم
موفق باشی 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی