زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

حتما پیامبری در این نزدیکیست

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۴۹ ب.ظ

http://www.kaheel7.com/userimages/Ant_Sound_01.jpg

سلیمان نبی در پای کوهی، موری کوچک بدید، به غایت مشغول به کار! خاک ها را جا به جا میکرد سخت و سنگ ها بر دوش می کشید.

او را بگفت:چه می کنی؟

_مور: معشوقم شرط وصال را جابه جایی کوه قرار داده!

_سلیمان: گر عمر نوح هم نصیبت شود به سرانجام نخواهی شد و  وصالی هم نخواهی یافت. ای مور…در عشق ناکام شوی!

_مور:نهایت تلاش را می کنم…

سلیمان که از همت و اراده ی مورچه در شگفت شد، کوه را جابه جا کرد!

مورچه با چشمانی رو به آسمان گفت:خدا را شاکرم که در ره عشق پیمبری را به خدمت موری درآورد.

 

 

تمام تلاش مان را به کار گیریم ،حتما پیامبری در این نزدیکیست

نظرات  (۸)

سلام.بسیارداستان جالبی بود ممنون.به منم سر بزن
موفق باشی




سلام دوست عزیز
ممنون ، حتما میام پیشتون
شما هم موفق باشید
یه مورچه واسه رسیدن به عشقش چیکارا ک نمیکنه.بعد ما نشستیمو میخایم یه فرجی بشه،پزشکی قبول شیم!:-اقا دستت درست با این پسته انگیزشیت!حرف نداشت!؛-)




قابل شما رو نداشت دکتر جان
ایشالله امسال هممون با هم میریم دانشگاه پزشکی تهران و سال دیگه تو یه کلاس با هم درس میخونیم
سلام دکتر.داستان جالبی بود به زندگی امیدوارتر شدم مرسی




سلام دوست عزیز
خوشحالم براتون مفید بود
سلام.
خوش به حال مورچه هه.
خدا به همه مون کمک کنه.




سلام
حتما کمکمون میکنه
سلام
بی نهایت زیبا بود. . .خیلی




سلام
خوشحالم که خوشتون اومد
salam dr mahi siahe kuchulu!khubi??poste ghashangi bud az nazare manavi be khusus.montazere jaheshe fogholadat hastam tu azmune badi.. Ishala hameye bachehaye weblag movafagh bashan..




سلام دکتر آیدا عزیز
فعلا که زیاد خوب نیستم ممیض شدم حسابی
ممنون.ایشالله
خیلی ممنون .


جنان جان شرمنده اومدم پشتش برات نظر بذارم یه کاری پیش اومد مجبور شدم برم
خیلی قشنگ بود دکتر .خیلی خوش حالم که به من سر می زنی
راستی سال اولیه که می خوای کنکور بدی؟
دکتر جون میای تبادل لینک؟ تو که می تونی منو لینک کنی؟ اجازه می دی من لینکت کنم.؟



دکتر جنان قابل شما رو نداشت
نه ، سال قبل هم دادم
اجازه ما هم دست شماست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی