زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

تمرکز بیشتر

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

چند روزه افراد زیادی نمیان وبلاگ و مطمئنم بچه ها یواش یواش دارن عزمشونو جزم میکنن تا با نهایت تلاش به طرف کنکور 95 قدم های محکمی رو بردارن.

منم میخوام یه مدت از همه چیز دور باشم و تمرکزمو بذارم روی هدفم، تا مدت نامشخصی اینجا نمیام و شما دوستان عزیز هم میتونید با خیال راحت به درسهاتون برسین و انشالله سال دیگه نتایج قبولیمونو به همدیگه نشون میدیم. قسمت نظرات این پست رو بدون تایید میذار تا اگه دوست داشتید بتونید با هم صحبت کنید و در ارتباط باشید.

از حسین عزیز خیلی ممنونم بخاطر کامنتهای روحیه بخشی که همیشه برام میذاره و همینطور از درباره الی عزیز که الان مسافرت هست و وقتی بیاد ببینه نیستمخنده ممنونم.

زهرا عزیز هم که داره تلاش میکنه برای رسیدن به هدفش، واقعا کار بزرگی کرده تا الان و سرمشق موفقی برای اطرافیانش هست.امیدوارم بتونه موفق بشه

مهربون عزیز هم که بعد از آخرین کامنتش دیگه نیومد، امیدوارم تونسته باشی روال درسیتو پیدا کنی

همینطور امین عزیز که مطمئنم پرستار خوبی هست میتونه پزشک خیلی خوبی هم بشه

برای مژگان عزیز، یه روانی عزیز، شیما عزیز، لئو عزیز ، معصومه عزیز (که دوست داشت تو مسابقه ساعت مطالعه شرکت کنه ولی نتونست بیاد) و بقیه دوستان هم آرزوی موفقیت میکنم

به همه ی شما قول میدم با دستی پر بر میگردم و از شما هم میخوام که تلاشتونو بکنید و با یه برنامه منظم، بدون توجه به حواشی اطرافتون پیش برید و انشالله همگی موفق بشیم.

با آرزوی بهترین ها برای تک تک شما دوستان عزیز


٨/٧/٩٤
از امروز دوباره هستم و خوشحالم که میتونم با شما دوستان عزیز باشم
  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۲۰)

سلام ماهی عزیز 
امیدوارم اونقدر سرت گرم درس و کتابات باشه که اینجا سر نمیزنی
راستش گاهی میام یه سرکی میکشم تا از اوضاع و احوال کنکور باخبر بشم ،چی بخونم ،چی میخونن ،خلاصه.....
امیدوارم مشغول باشی اونم از نوع شادش
پاسخ:
سلام زهرا عزیز
خدا رو شکر بهتر میشم. شرمنده دیر به دیر میتونستم بیام
ممنون دوست عزیزم، شما هم همینطور
منتظر نتیجه ی خوب آزمونتون هستم
خواهش میکنم  امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم 
در مورد افزایش سرعت مطالعه  طول روز به نوشته هام توجهی نکن ک بگی باید کلاس برم یا دیوی دی بگیرم سرعتم زیاد شه نه 
تو میتونی انگیزتو زیاد کنی واینجوری زیاد شه 
ماهی توصیم بت زیاد مرور کن اونم خیلی زیادد 
و تست خیییلی بزن اونم خییییلی 
موفق باشی ماهی 
سوالی بود در خدمتم دوست عزیز
پاسخ:
یکی از نکته های مهمی که از نوشته هاتون متوجه شدم این بود که روزو با درسی که علاقه دارم شروع کنم. مثلا من میومدم تا پا میشدم ٣ ساعت ریاضی یا فیزیک میخوندم و انرژی زیادی میگرفت و انگیزم برای ادامه ی روز کم میشد
ممنون صنم عزیز، انشالله تو هم موفق باشی
لطف میکنی، چشم حتما :)
سلام ماهی 
خوبه که هستی ،خوبه که تلاش میکنی
دنیا به بهترین پرسش پاسخ میده،پس بهترین سوالت رو از زندگیت بپرس

پاسخ:
سلام زهرا عزیز
خوشحالم باز اومدید، انشالله حتما همین امسال

ماهی خوب بخون .. رفته رفته کنکور سخ میشه ..
تازه تائیر معدلم ک از یه طرف ..
امسال باید خودمونو بکشیم تا قبول شیم...
سوالی داشتی باز بپرس ..
امیدوارم تونسته باشم یکمم شده کمکت کنم ..
موفق باشی ماهی ..
پاسخ:
آره همینطوره، ولی امسال تو بهترین حالت ممکن هست، هم از نظر زمان و هم از نظر تاثیر معدل که دیگه اضافه نشد
واقعا
مزاحمت میشم
حتما، خیلی بیشتر از یکم
تو هم موفق باشی صنم عزیز
اها در مورد ریاضی منتظریم بگم ک
منتظری مبحث احتمال و هندسو رو خیلی خوب میگ
مابقی فصولو هم خیلی دلنشین میگه ..
من قبلنم گفتم ریاضی به اون سنگینو کیف میکنم وختی میخونم ..
ببین منتظری دو مدل فیلم اموزشی دارم ( محتواش یکیه )
یکیش که من خریدم ( همون ایسامم گفتم میفروشن ) سال 92 داد بیرون و میشه کپیش کرد این مجموعه اومد ریاضیات پایه + دیفرانسیل که شامل انتگرال و مشتقو و کاربرد مشتق میشه رو اموزش داد
تو فیلمایی ک پارسال داد بیرون اومد به صورت نرم افزار ارائه داد مثل فیلمای بازرگانی که نمیشه کپی کرد  تو مدل دوم اومد مباحث جدا جدا مثلا امار هندسه احتمال و .. داد بیرون ..
میگم محتواش طرز توضی دادنش فرق نمیکنه ..
ولی دومی رو باید از خود موسسه بگیری که قیمتش 1 میلیون و 800 ئه .. دست دومشو هم یکی از بچه ها 800 میفروخت ..
ولی من بت توصیه میکنم اگه خواسی بخری مدل اولیو بگیر ..
چون از نظر من جامع و دلنشین و با زبونی ساده ریاضیو براتون اموزش میده..

ببین کلا فن ریاضی گفتم اینک مفاهیمو خوبه خوب یاد بگیری و بیای تست بزنی تست بزنی تست بزنی ..
ولی فن فیزیک اینک فقط تست بزنی و تست بزنیو تست بزنی چون فیزیک فرموله فرمولارو هم باید تو تست مختص خودش یاد گرف و یادداشت کرد ..

پاسخ:
ممنون از تذکرت صنم عزیز، حتما خواستم بگیرم مدل اولو میگیرم
خیلی لطف کردی
سلام دوباره ماهی جان
در مورد افزایش ساعت مطالعه ...
منظورت افزایش حین مطالعه یا طول روزه ؟
اگ حین مطالعه هست
2 تا چیز بت میگم
اولیش یه مسئله ی کلاسیک هست که میگن بگو تو این ساعت این مقدارو باید بخونم یواش یواش به مغزت عادت میشه ..
من ب اولی اعتقاد ندارم ..
دومی اینک ( اینو دو نفر بم گفتن یکیش رتبه 17 ریاضی بود یکیشم رتبه 200 تجربی )
اول بیا توی مثلا 1 ساعت یه مقدارو روخوانی کن ..
بعد فردا بیا با تست مطالبو تثبیت کن یا بگیم به یاد بیار ( بازیابی )
پس فردا مابقی تستا و به این ترتیب
بعد اینک تستای اون فصل تموم شد
همون قسمتو روخوانی کن
و ادامه ی فصلم همینطور تا تمومش کنی
بعد
شروع کن مرورش تا روز کنکور
اولین مرورت شاید 3 ساعت بکشه رفته رفته این 3 ساعت تبدیل میشه به 15 دیقه ..

یکی از این رتبه برترا میگف به جا اینک بیای ازمون مثلا 24 ام  مهر فیزیک فصل 1و بخونی و تموم کنی ببوسی بذاری کنار و  15 ام دی بیای دوباره بخوای بخونی 6 7 ساعت ازت وخ میگیره
پس بهتره بیای اینو مدام مرور کنی هم وختت کم گرفته میشه و هم کنکور موفق تری ..

البته بحث در مورد سرعت افزایش مطالعه بود من مرورو توضی دادم ... ولی یه جورایی ربط دارن به هم ..

خب افزایش سرعت طول روزم ..
اینو من ربط میدم ب بلد بودن درس
از خودم میگم ..
من عربیو از کتابای بازار میخوندم هیچی حالیم نیمشد
منو از درس زده میکرد
انرژِیمو میگرف ساعت مطالعه ی روزم میومد پایین
اومدم چیکا کردم عربیو کلاس رفتم .. عربیی ک من 5 ساعت وخ میذاشتم و بعدش دیگ حوصله مابقی دروس نداشتم و مطالعه مفید طول روزم 3 ساعت بود
بعد کلاس رفتنم میومدم فورا از درسنامه کتاب درسی میخوندم بعد کلی تست و بعد مابقی دروس ..
مثال زدم ..
یاخود ریاضی .. وااای یادمه پارسال برا هر مثال ریاضی نزدیک ب 2 ساعت وخ میذاشتم کلا اون روزم تباه میشد ..
از وختی ک منتظری رو گرفتم طبق توضیحات بالا ..

من مشاور نیسم شاید گفته هام اصلا درست نباشن .. ولی من اینجوری تونستم یا بگیم با تغییر دادن کلی کارای اشتباه پیشرفت کنم ..
ماهی من امسال اخرین کنکورمه ک میتونم بدم و راهی جز تغییر خودم نداشتم چون اگ مث سال اول دوم میرفتم نتیجه ی امسالم مث پارسال میشد ..

پاسخ:
سلام صنم عزیز
ممنون که هر دو حالتو توضیح دادی، از فردا با این توضیحات خوبت پیش میرم ببینم چی میشه، انشالله جواب میده
منم امسال آخرین و اگه خدا بخواد بهترین کنکورم خواهد بود
ممنون از وقتی که گذاشتی و با حوصله جواب دادی
موفق باشی
خواهش میکنم ماهی ..
اگ تونستم کمکت کنم خوش ب حالم
سوالی داشتی بپرس ..
امیدوارم امسال موفق شی ..
پاسخ:
نه جدا راهنمایی هایی که کردی خیلی تاثیر داره، امروز چندتا از فیلم های آموزشی آقای منتظری رو تو آپارات دیدم. واقعا خیلی قابل درک توضیح میدن و اگه کل مباحث به این شکل باشه خیلی عالیه.
در مورد ساعت مطالعه و مکان اون و همینطور افزایش ساعت هم اگه نکته ای ، چیزی به ذهنت میرسه، لطف کنی بگی ممنون میشم
انشالله تو هم موفق بشی دوست عزیز
صد در صد...امسال کلکشو میکنیم ایشالا...به خاطر دل خودمون...
اره اون زور باید باشه:))ادم هر چه قدرم با هدف باشه یه چوبی اون وسطا نیاز پیدا میکنه!
مث الان من که دقیقا١٨دقیقه روی یک مسءله ی فیزیک فکر کردم و یه برگه اچار حل کردم!و در اخر دیدم چه قدر کم توجهم و جوابش یه خطم نمیشده!بعدش هم که یه سری تستای بدتر اومد که از رو پاسخ نامشم به سختی میشه فهمیدش!!!کلا خاصیت فیزیک برای من ناامید کردنه!!!:))
ولی امسال سال ریسک نیس...حتی اگه رو هر کدومش ١ساعت وایسم همشو میخونم...و با زیست و شیمی جبرانش میکنم...
الانم بهتره برم شیمی بخونم...بعدش هم یه فیلم ببینم...زیادی این روزا فکر کردم...با اینکه وقت زیاد مونده ولی کمی ناامیدم و استرس زیادی دارم...یه خورده باید استراحت بدم به ذهنم!
سخته...ولی هر چیزی یه بهایی داره...باید پرداخته شه...
پرداختش میکنیم...؛)
در مورد ازمون من شیمی دوم رو میخونم برای ازمون+زیست تمامش+عمومی ها...
دیگه ببینیم چه میکنیم این ازمونو...!
مطالعه ی امروز من:
١ساعت و١٢دقیقه زیست
١ساعت فیزیک
١ساعت و١٥دقیقه شیمی...(با توجه به حجمی که الان دارم میرم بخونم...)
موفق باشیم...

پاسخ:
با تلاش زیاد انشالله موفق میشی
در مورد زیست یکی از اون دوتا انتخابی ها رو بذار بعد از آزمون بزن تا زمان بندیت بهم نخوره تو آزمون
موفق باشی دوست عزیز
ب ن : الان نگاه کردم به برنامه راهبردی زیست بصورت انتخابی نیست، من فکر کردم مثل سال قبل بصورت انتخابی باشه
ایشالا بازم مث قبل میشی و ساعت مطالعه رو به اوج میرسونی...میرسونیم!
پس مانیتور نو مبارک:D
بله اقای افشار فایل های خوبی قرار میدن روی سایتشون...خوشبختانه یا متاسفانه نت سیم کارت دارم فقط که تو خونه اصلا انتن نمیده!یه مزیتیه برای خودش:))
برای همین چند وقتی هست نمیتونم دانلود کنم به اون صورت...ولی حتما فایلی که گذاشتیو میگیرم...
با کمال میل حاضرم ماهی جان...فقط من یه مسءله ای هست اونم اینه که قلمچی فعلا ثبت نام نمیکنم.عمومی هارو با برنامه میرم جلو ولی تو دروس تخصصی یه سری جا به جا هایی داشتم...مثل جایگزین کردن دو فصل پیش دو به جای دو فصل اول پیش١.تموم کردن شیمی دوم و شروع شیمی سوم زودتر از برنامه.بیشتر خوانی زیست و...

برای فیزیک من گاج داشتم...ولی واقعا بعضی جاها به مشکل بر میخوردم...چون نکتس و درس نامه نیست!جا نمیندازه مطلبو...برای سوم فیزیک مبتکران شهریاری گرفتم که سبکش مثل شیمی مبتکرانه!
درسنامه و بعد تست...از٨تا تست اولی که زدم٥٠درصد درست بود و اون٥٠درصد دیگه اشتباه محاصباتی بود...ولی هنوز فصلو تموم نکردم تا بتونم نتیجشو بهت بگم...
الان دارم میرم بشینم بخونم...تا عصر دانشگاه بودم و بعدش بی هوش شدم!
تو هم بخون ماهی عزیز...با تمام نیرو و انرژی...به خاطر علاقه ی خودت...بدون زور و اجبار...

پاسخ:
حتما، از فردا ساعت تنظیم کردم ٩:٣٠ دیگه هر روز انشالله میخونم، تو هم اگه میبینی نمیتونی زیاد بخونی برای خودت اجبار بذار. ساعت گوشیتو تنظیم کن برای شروع و پایان هر درس ساعت مشخصی زنگ بزنه. امسال آخرین ساله باید حتما رتبه ی خوبی بیاریم.
نه از این خبرا نیست، فعلا همون مانیتورو گذاشتم زیر تخت تا یه سال خوب استراحت کنه :D
همین یه فایلو اگه بتونی دانلود کنی خیلی خیلی کمک میکنه، یعنی مثل بازیهای بسکتبال که چند روز پیش با فیلیپین باختن و یه شوک خوب بود براشون و الان دیگه دارن خوب میبرن، این فایله هم برای من همین شوکه بود و منو بخودم اورد
منم قلمچی ثبت نام نمیکنم، آزموناش هم که رایگان برای دانلود هست و راحت امتحان میدیم
دو هفته ی کامل وقت داریم، کارنامه ی قبلیممو که دیدی، چیزی برای گفتن توش نبود ولی ببینیم از این آزمون اول کی درصدهای بهتری میاره
پیشنهاد دوستانه ی من اینه که خیلی خیلی خوب بخونی چون من درصدهای خیلی خوبی میخوام بیارم :)
موفق باشی حسین عزیز
سلام
بچه ها فکر کنم برای درس زیست خیلی سبز خوب باشه 
سال سومش که درسنامه دارشده تست هاشم عوض شده
برای تفهیم مطالب کتاب خیلی خوبه
سال دومش هم که تست های عوض شده
برای شیمی هم علاوه بر کتاب متداول مبتکران شیمی ،شیمی تکمیلیش هم خوبه آخه سوالات کنکور درس شیمی سخت شده اونم پر از سوالات جونداره 
امیدوارم  که موفق باشید
پاسخ:
ممنون پری عزیز بابت نظرت
انشالله شما هم موفق باشی
ماهی من وبتو از اون قبل قبلا دنبال میکردم ..
داشتم الان پستاتو میخوندم
نتیجه ی ازمونی که گذاشتی این مرداد ماه نگرانم کرد
عمومیات خوبه حرفی نداره .
ولی ریاضی فیزیکت چرا اینقدر کم زدی ؟؟؟
نمیدونم کمک میخوای یا نه ولی باز من میگم چون خییلی درکت میکنم ..
من خودم پشت کنکوریم امسال سومین کنکورمه که میخوام بدم
در مورد ریاضی فیزیک من در مورد منابع روش خوندن میگم ..
اگه خواسی در مورد مابقی دروسم راهنماییت میکنم ..
من سال اول کنکورم ریاضی فیزیکو خالی گذاشتم
چون از اولش خوشم نمیومد از این دو درس ..
سال دوم گفتم برا اینک به پزشکی برسم مجبورم بخونم شروع کردم از تابستون فقط خوندن ریاضی و فیزیک هر دو از روی میکرو گاج
خب خوندنم اولاش بد نبود ولی درصدای کانونم همش 20 30 میشد از دی ریاضی جامع سبزو خریدم برای ریاضی خوندم ک کمکی بم نکرد
کنکور امسالم ریاضیو 31 فیزیکو 38 تونستم بزنم ..
امسال کلا به خودم اومدم گفتم خب با منابع پارسال و روشای پارسالم برم ک نتیجه همون میشه ک امسالو پارسال اوردم!
رفتم یکم تحقیق کردم و منابع و روش خوندنمو تغییر دادم
برای فیزیک تابستون گاجو مرور کردم کلا + برای سال سوم نشرالگو رو گرفتم .. واقعا تستاش فوق العاده بود .. ازمونای قلم چی تابستون فیزیک سال سوم از 10 تا سوال راحت 7 تاشو میزدم ..
نمیدونم برای فیزیک گاج خوندی یا نه اگه خوندی به نظرم گاجو مرور کن و تونستی کتابای الگو رو از کتابخونه بگیرو بزن مطمئنن خیلی کمکت میکنه ..
برای ریاضیم ...
قبلش یه چیی بگم ..
فیزیک با دونستن دو سه فرمول + تست فراوان و متنوع مشکل حل میشه
ولی ریاضی باید یه اموزش مفصلی از قبل دیده باشی مفهومو بدونی بعد تست بزنی ..
به همین خاطر من بعد تحقیق در مورد منابع ریاضی .. دی وی دی های منتظری رو تهییه کردم.. فقط میتونم بگم شبو روزم شده ریاضی .. انقدر شیرین درسو میده ..
از تابستون باش جلو میرم .. واقعا کیف میکنم .. یه قسمت میبینم همون قسمت تست میزنم .. ازمونای قلمچیو که تو خونه میزدم درصدی که خودم میگرفتم حدودای 70 خورده ای بود ..
واقعا من روشمو پیدا کردم .. امیدوارم به درد تو هم خورده باشه ..
++ دی وی دی های ریاضی افبا رو دو سه تا دی وی دی از دوستام گرفتم دیدم اصلا خوب نبود کسی میتونه ازش استفاده کنه که سطح ریاضیش در حد 60 باشه .. واقعا سطح بالا درس میده .. و بیشتر برا جم بندی میتونه مفید باشه ..

اگع وضع مالیت خوب نیس .. ایسام دی وی دی های منتظری رو به قیمت 65 تومن میفروشه واقعا مفت .. من خودم 250 خریدم (کپیشو) چند روز پیش دیدمش داشتم حرص میخردم .. اگه قصد خرید داری برو بخر حتما که مفته این قیمت ..
در مورد فیزیک الگو هم یا از کتابخونه بگیر یا هم دست دومشو تهیه کن ..
لینک:http://esam.ir/itemView.aspx/1088888/DVD%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%DB%8C-.htm

+ ببین ماهی اگه روش و بگم منابع سال قبلو پیش بگیری و باشون جلو بری نتیجه همانی میشه ک سالای قبل اوردی خودتو تغییر بده ..
سوالی داشتی بپرس
موفق باشی دوست کنکوری من ..
پاسخ:
سلام صنم عزیز
اول از همه باید صادقانه بگم که این چند سال اصلا نخوندم مخصوصا اختصاصیا رو همش میخواستم بخونم ولی نمیخوندم.برای اون آزمون ریاضی رو از روی آبی قلم چی خوندم و خیلی هم خوب خوندم ولی نتونستم به سوالای آزمون جواب بدم و به این نتیجه رسیدم که منبع مناسبی نیست بخاطر همین هم الان جامع مهر و ماه رو میخونم
بابت راهنماییت خیلی ممنونم دوست عزیز، خیلی لطف میکنی تجربیاتتو در اختیارم قرار میدی. انشالله برای آزمون ٢٤ مهر با تغییر منابع و روش خوندن میخوام خیلی خوب شروع کنم
در مورد فیزیک، سفید و نقره ای گاجو دارم و همونطور که گفتم تنبلی از خودم بوده و واقعا کتابای خوبی هستن، در مورد dvd هم فعلا کامپیوتر و یا دستگاه پخشی در اختیار ندارم
انشالله الگو رو تهیه میکنم
شما هم موفق باشی دوست عزیز و امیدوارم بتونم از راهنماییهای خیلی خوبت استفاده کنم
اره دیدم ولی مدیرش قطعی نگف که میذارم .. فقط گف سواستفاده میشه دیگه نمیفروشم ..
خیلی بد میشه تا وسطای راه بزاره بعدش دیگ نه ..
خدا به خیر کنه ..
ممنون ماهی ..
پاسخ:
اینجوری به نفع ما هم شد ، رایگان تهیش میکنیم :)
انشالله تا آخرین آزمون امسال میذارن
خواهش میکنم صنم عزیز
سلام ویژه به ماهی عزیز 
خیلی خوشحال شدم از دیدنت...
این مدت چیکارا کردی؟ایشالا ترکوندی دیگه؟

من رفتم دانشگاه رشته ی حسابداری،١٥واحد برداشتم که اکثرا عمومی هست.و نکته ی خوبش اینجاس که انگار کلاس ریاضی ثبت نام کردم!چون تابع،حد و...جز دروسی هست که درس میده،زبان هم که تو تقویت لغت کمکم میکنه...سه روز از هفته وقتمو میگیره هر روزش٣ساعت...تو جو درسی بودن بهتره...به خصوص وقتی میبینم تو کلاس کسایی ترم١هستن که سنشون از استاد هم بیشتره...!کمک میکنه خیلی بیشتر قدر این زمانمو بدونم...
منابع رو به روز کردم،برای فیزیک مبتکران شهریاری گرفتم،برای زیست الگو،شیمی پیش هم عوض کردم...فقط میمونه عربی که موندم چی بگیرم...با کدوم منبع خوب کنار اومدی ماهی جان تو عربی؟جامع خیلی سبز خوبه؟
تقریبا٤روزه شروع کردم چون کتاب اصلا نداشتم...هر روز ٣٠دقیقه به خوندنم اضافه کردم و امروز مرز٤ساعت هستم...ممکنه بیشترم بشه تا اخر شب!
فردا بعد دانشگاه به امید خدا میرم کتابخونه ثبت نام میکنم که بقیه روزهامو خوب خوب استفاده کنم...
خلاصه که امیدوارم هممون قبول شیم امسال...چیزی که بهش علاقه داریم و برامون بهترینه...

پاسخ:
سلام حسین عزیز
منم خیلی خوشحالم که میتونم از این طریق باهاتون در ارتباط باشم
والا این مت زیاد خوب نبودم زمانی که اینجا میومدم خیلی بهتر بود. میخواستم زودتر بیام ولی مانیتور کامپیوتر سوخت و مزید بر علت شد. ولی خوب شد سوخت دیگه فکرم از کامپیوتر و مسائل فرعی دیگش راحت شد
تبریک میگم، آره برای ریاضی میتونه خیلی کمکت کنه
یه مدته با سایت آقای افشار آشنا شدم و فایلهاشو گوش میدم، خیلی کمکم کرده وقت کردی حتما برو نگاش کن این آدرسشه. تو هر زمینه ای که فکرشو بکنی فایل صوتی گذاشتن و خیلی خوب راهنمایی کردن
اینم آدرس آخرین فایلیه که گذاشتن و واقعا خوبه این

در مورد منابع هم صحبت کردن، بنظر منابعت خوبن.برای عربی من از عربی به زبان ساده ایاد فیلی چاپ سال ١٣٨٣ استفاده می کنم، برای من واقعا داره جواب میده و به این درس دارم کم کم علاقمند میشم، درس شیرینیه :) 
اگه موافقی برای امتحان ٢٤ مهر که از اول شروع میشه رقابت داشته باشیم.
ماهی میگم کاش اون الی که سوالات ازمونو گذاشته بود یه بار بیاد و دوباره بذاره ..
اون سایتی که میفروخت به خاطر سواستفاده هایی که میشه ازش دیگه نمیفروشه
اون سایتای دیگم که رایگان میذاشن از این سایته میگرفتن
حالا ما چیکار کنیم ؟:((((((((((((((((((((
پاسخ:
صنم عزیز ، سایت کنکور سوالا رو میذاره، میتونی از اونجا دانلود کنی
این لینک آزمون سوم مهرماه هست
http://konkur.in/33862/دانلود-آزمون-3-مهر-94-قلمچی.html
سوالهای آزمونهای قبل هم هستن

سلاااام. مگه قبول نشدی ماهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام الهه عزیز
انشالله امسال با تلاش بیشتر
سلام ماهی عزیز...
امیدوارم هر جا هستی خوشحال و موفق باشی...
دلم برات تنگ شده و هر روز وبلاگتو چک میکنم و خیلی خیلی خوشحالم کخ شروع جدی کردی...
متاسفانه یا خوشبختانه جواب انتخاب رشته اومد و پرستاری قبول نشدم...حتی دوستانم با رتبه های١٤هزار هم امسال ازاد هیچ جا قبول نشدن...!واقعا عجیب بود...
کمی حالم گرفتس ولی میدونم به نفعم بوده و فرصت دارم یکبار خودمو ثابت کنم به خودم و همه...
یه کوچولو دیر شده البته!ولی ایشالا از هفته ی دیگه شروع میکنم چون مسافرتم...
نیازمند دعات هستم...
ایشالا سال بعد به هدفمون میرسیم...این زمان که رسیده خوشحالیم...
امید به خدا...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
واقعا ناراحت شدم، خیلی دوست داشتم قبول بشی ...
انشالله به صلاحت بوده که دوباره تلاشتو بکنی 
امیدوارم تا الان خوب خونده باشی و از این به بعد با همدیگه این مسیر رو طی کنیم
موفق باشی دوست عزیزم
سلام ماهی سیاه کوچولو
ترو خدا تا می تونی تلاش کن
همین که یک سال دیگه فرصت داری خودش خیلیه
ما که ارزو به دل موندیم
ولی شما تلاش کن که به هدفت برسی
ما هم برات دعا می کنیم
پاسخ:
سلام پردیس عزیز
ممنونم ازت، به امید خدا حتما تمام تلاشمو میکنم
موفق باشی دوست عزیز
سلام

اینجا یه دفعه چقدر سوت و کور شد ؟!!!!!
پاسخ:
سلام لئو عزیز
انشالله از امروز دیگه همیشه اینجا فعاله
سلام بر ماهی عزیز...
امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و باانگیزه و تلاشگر باشی...
اینجوری که نوشتی دلمون گرفت خو:D:(
ولی مطمینم این به نفعته...
خیلیا شاید همونطوری که میگی هستن...خیلیام برعکس...از همین الان ناامید شدن و ول کردن یا مشکلاتشون اجازه نمیده...
تو بی نظیر باش...بدون فکر به بقیه...دیگه اونقدر تجربه داری بدونی چی درسته چی غلط،چه قدر باید بخونی از چی بخونی...بهترین کارو با مدیریت انجام بده...اگه اینکارو انجام بدی مطمینم به هدفت میرسی...
ایشالا سال بعد با پست های پشت سر هم خاطرات دانشجوییت وبلاگو منفجر میکنی:D
الان وقت چیزهای مهم تره...البته بهتره کاملا خودتو محدود نکنی...ولی اگه میبینی همین مقدار کمم داره کارو خراب میکنه و تمرکزتو ازت میگیره محدودش کن کاملا!اصلا تحریمش کن:D
هم خودت هم من هم خیلی از کسایی که دوست دارن و ایندت براشون مهمه بهت باور دارن...
میدونم به بهترین میرسی و هممونو خوشحال میکنی...
برات دعا میکنم...
بهترین باش دوست خوبم...
پاسخ:
سلام حسین عزیز
واقعا شرمنده این همه دیر شد نظرها رو جواب بدم
تو همیشه لطف داری ، ممنوووون
موفق باشی دوست خوب
پاسخ:
ممنون یسنا عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی