زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

تغییر در برنامه ریزی برای کنکور 93

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ
از امروز تصمیم گرفتم که دیگه برای مطالعه روزانم زمان نگیرم.بهترین رکورد امسالم هم 15:10 ساعت بود.

احساس میکنم یکم باید برای هدفم بیشتر تلاش کنم و با یه برنامه مشخص پیش برم.

بخاطر همین از امروز شروع میکنم برای امتحان 22 فروردین تلاش کنم و آزمون قلم چی رو از اینترنت میگیرم و امتحان میدم.

برای همگی آرزوی موفقیت میکنم مخصوصا بچه های وبلاگ سروش عزیز و مخصوصا خود سروش خانhttp://www.blogfa.com/cmt/images/3.gif


جمعه : نظرم عوض شد و از فردا دوباره زمان میگیرم ، اینجوری خیلی بهترهhttp://www.blogfa.com/cmt/images/1.gif البته آزمون سرجاشه با اینکه از امروز مباحث رو شروع کردم

 

  • ماهی سیاه کوچولو

برنامه کنکوری

کنکوری 93

کنکوری تجربی

نظرات  (۱۱)

منتظرم ببینم ازمونتونو چکار میکنید22حتما سر میزنم وبتون اگه هم که کشیک بودم فرداش میام

پاسخ:
پاسخ:
مرسی دکتر روژان عزیز ، شما همیشه لطف دارید.
وای کشیک ممکنه بپرسم ترم چند هستید؟
موفق باشید
سلام ماهی جونم چه قدخوشحالم کردی که برگشتی دیروزوقتی فهمیدم نمیای دیگهاینجوریابودم اخه میدونی احساس میکنم جوی که بینه همه بچه های گروه ایجادشده خیلی صمیمیه

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
منم خوشحالم که میتونم پیشتون باشم
آره موافقم باهات
  • دکتربعدازین!
  • بهله بهله!

    پاسخ:
    پاسخ:
  • دکتربعدازین!
  • راستی من به پسر داداشم میگم ماهی اسمش ماهانه

    پاسخ:
    پاسخ:
    چه بامزه
    خب خوبه اینجوری منو همیشه بخاطر میاری
  • دکتربعدازین!
  • سلام.منم کنکوری هستم....انشالا همگی موفق بشیم
    سر بزنید خوشحال میشم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دکتر عزیز
    ایشالله
    حتما
    سلاممممممممممممممممم
    ماهی جون موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام مهتاب عزیزززززززززززززززززززززز
    مرسی،تو هم همینطور
    ناراحت نیستم ماهی . همیجوری گفتم

    پاسخ:
    پاسخ:
    تو لطف داری فائزه عزیز
    ماهی صادقانه گفتم .منظورم اینه که ببین چه جوری با آرامش بیشتری درس میخونی همین حالا اگه لحنم یه جوری بوده شرمنده

    پاسخ:
    پاسخ:
    نه بابا شوخی کردم
    ناراحت نشو فائزه عزیز
    داداش برات ارزوی موفقیت دارممم.انشاللله به هرچی که دوس داری برسی.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سروش جان
    امیدوارم بخاطر مسابقه حتی یه کوچولو هم از دستم ناراحت نشده باشی.با حضور تو لطف بیشتری داشت
    ایشالله امسال به همون چیزی که دوتامون دوست داریم میرسیم تو این مدت همیشه به فکرش باش ، مطمئنم امسال بهش میرسیم
    سلام ماهی خوبی؟؟
    کار خوبی می کنی
    امیدوارم موفق باشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام فائزه عزیز.مرسی ، ممنون
    یکم دوپلو نیست جمله ات؟
    ایشالله تو هم موفق باشی
    سلام ماهی جونم دیگه نمیای وساعت مطالعتو بگی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سینا عزیز
    از این به بعد دیگه نمیخوام زمان بگیرم.بنظرم اینجوری حواسم بیشتر جمع درس میشه.
    ناراحت نباش ، ایشالله امسال هممون پزشکی یجای خوب قبول میشیم
    موفق باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی