زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

برنامه ی هفتگی ماهی سیاه کوچولو

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ
دروس/روزهای هفته شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه جمع کل
هفته 1 4:05 1:15 0 30َ 4 10َ 2:15 12:30
هفته 2 5 2:15 5 4 4 6:35 20َ 27:20
هفته 3 4
هفته 4 1 2


هفته ی دوم

برای هفته ی دوم همون زمان های هفته ی اول رو میذارم ان شالله که بتونم جبران کنم

دروس/روزهای هفته پیش بینی شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه جمع کل
زیست شناسی 10 3 2:15 1:30 2:15 2:30 3 14:30
شیمی 6 1 45َ 1:15 45َ 2:15 6
ریاضی 3 1:30 1:30
فیزیک 3 15َ 25َ 20َ 1
زبان فارسی 2 0
قرابت معنایی 1:30 0
آرایه ادبی 2 15َ 15َ
املاء 1 15َ 15َ 30َ
دین و زندگی 5 30َ 30َ 45َ 30َ 2:15
عربی 3 10َ 10َ
زبان 3:30 30َ 15َ 15 1
جمع کل 40 5 2:15 5 4 4 6:35 20َ 27:20

یکشنبه : امروز تقریبا مثل دیروز پیش رفتم ولی ظهر یکم میخواستم بخوابم که از یکم خیلی زیادتر شد و شب هم کاری پیش اومد که باید درسمو میخوندم ولی نشد ان شالله دوشنبه حتما جبران میشه //bayanbox.ir/view/5220974734095914054/1.gif

دوشنبه : دیشب بد جور بدخواب شدم و تا الان که ساعت 14:35 هنوز یک ثانیه هم نخوندم.من دیگه برم بخونم که امشب رقیب دارم :)  - با اینکه وقتی میخواستم درس امروزو شروع کنم خیلی خواب آلود و کسل بودم ولی خودمو نگه داشتم و نخوابیدم الان هم ریاضی تموم شد.به به عجب درس خوبی بوده ها//bayanbox.ir/view/7312845288435429212/3.gif (19:17)

سه شنبه : امروز میخواستم خیلی خوب بخونم بخاطر همین ساعت 5 صبح بیدار شدم ولی نشد فقط همون صبح تونستم بخونم ، کاری شد که نتونستم دیگه بخونم و تا شب هم دیگه نمیشه بخونم.پیشاپیش به مهربون عزیز بابت ساعت مطالعه خوب امروزش بهش تبریک میگم مطمئنم تونسته خوب بخونه فقط شرمنده امروز نشد رقابت خوبی بکنیم.

چهارشنبه : امروز خیلی خوشحالم//bayanbox.ir/view/5220974734095914054/1.gif نه بخاطر اینکه 4 ساعت خوندم ، بخاطر اینکه مشکلی که این مدت داشتم حل شد و دیگه میتونم با خیال راحت درسامو بخونم.مهربون عزیز مطمئنم امروز هم تونستی خیلی خوب بخونی الان میام وبلاگت ببینم چیکار کردی ولی دیگه از فردا فکر نکنم با من بتونی رقابت کنی//bayanbox.ir/view/7312845288435429212/3.gif

پنج شنبه : یکم زیاد انتظار داشتم از خودم ولی برای روز اول خوب درس خوندن ، بد نیست//bayanbox.ir/view/7312845288435429212/3.gif

جمعه : مهربون جان ، من یه چیزی گفتم خودم توش موندم الان ساعت 5:16 هنوز بیدارم و پای کامپیوتر//bayanbox.ir/view/8061578147274436995/4.gif همون روال قبلی رو بریم بهتره من تو این زمینه نمیتونم خودمو کنترل کنم.اینترنت بدجوری سرگرمم میکنه.یعنی بدتر از این دیگه نمیشد //bayanbox.ir/view/5358935609672484543/13.gif برای امروز کلی برنامه ریخته بودم ولی دیشب که تا صبح نخوابیدم کل برنامه هامو ریخت بهم و تا غروب همینطور گیج بودم و میخوابیدم.دیگه امکان نداره اینکارو تکرار کنم//bayanbox.ir/view/5358935609672484543/13.gif مهربون عزیز شرمنده امشب دیگه من میرم نمیام اعصبام خیلی خرد شده


هفته ی اول

تا الان هر چی بوده گذشته ، مهم از الان به بعده.تا الان هر روز داشتم برنامه میریختم ولی از الان به بعد فقط میخوام به برنامه عمل کنم.امروز برنامه ی هفته ی اول رو میذارم تا مایه ی عبرت شود //bayanbox.ir/view/8061578147274436995/4.gif

تاریخ امروز : 25 فروردین ماه 1394

دروس/روزهای هفته پیش بینی شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه جمع کل
زیست شناسی 10 1 1 15َ 1:15 10َ 1 4:40
شیمی 6 1 15َ 15َ 30َ 45َ 2:45
ریاضی 3 30َ 15َ 45َ
فیزیک 3 30َ 15َ 45َ
زبان فارسی 2 15َ 15َ
قرابت معنایی 1:30 15َ 15َ
آرایه ادبی 2 15َ 15َ
املاء 1 15َ 20َ
دین و زندگی 5 30َ 15َ 45َ
عربی 3 15َ 15َ
زبان 3:30 30َ 15َ 30َ 1:15َ
جمع کل 40 4:05 1:15 -0- 30َ 4 10َ 2:15 12:30

جمعه:اصلا فکر نمیکردم وضعیتم به این بدی بشه.بازم نمیخواستم ادامه بدم با جدول برنامه ی هفتگی ولی واقع بینانه بخوام نگاه کنم الان خیلی بهتر میبینم که چقدر وقت تلف میکنم و وظیفمو انجام نمیدم.همین که میبینم بازدیدهای این پست داره هر روز زیاد میشه خیلی خوبه و با این ساعت های مطالعه حسابی خجالت کشیدم تا الان //bayanbox.ir/view/9174654028740954738/2.gif

نظرات  (۳۱)

انشالله. شما هم بشین بخون چند سال دیگه حسرت نخوری وقت داشتی و تلف کردی... زندگی همیشه به میل ادمها نیست. امروز رو عرشی فردا رو فرش. تلاش کن تا موفق بشی... 
پاسخ:
ممنون مهربون عزیز. چشم
خداروشکر خوب پیش میرم
پاسخ:
خدا رو شکر. انشالله امسال موفق میشی
منظورم اون 39 روز بود. عمل میکنی؟ 
پاسخ:
اونو میگی ، آره سعی خودمو میکنم.تا جایی که بتونم
تو چیکار میکنی؟ درسا خوب پیش میره
سلام. خوبی؟ همیشه سر حرفی که میزنی باش ☺
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون ، امیدوارم تو هم خوب باشی
من همیشه سر حرفم هستم.
اگه منظورت در مورد اینترنت اومدنه ، من نگفتم که نمیام تو گفتی نمیای منم گفتم که خوبه چون اینترنت ذهنو درگیر میکنه و این هم گفتم که حتما بعد کنکور همیدیگه رو اینجا میبینیم.اگر هم حرف دیگه ای زدم که یادم نیست و عمل نکردم خوشحال میشم بگی متوجه اون بشم.
ماهی دیگه  تا 12 منتظر شدم نیومدی. حتما اینترنت نداشتی. تو هم همین کار رو بکن. یعنی کلا نت رو بذار کنار. بعد کنکور میبینمت. انشالله هردومون دست پر باشیم. امیدوارم موفق بشیم.دعا یادت نره.تا 22 خرداد فعلا
پاسخ:
واقعا شرمنده اینقدر معتل من شدی.انشالله موفق میشیم.حتما ... ممنون میشم منم از دعای خیرت بی نصیب نکنی.در پناه حق
نیستی؟ من دیگه نت نمیام. میخوام کل ذهنم درگیر درس باشه. بعد کنکور میام
پاسخ:
موافقم ، اینترنت خیلی ذهنو درگیر میکنه
سلام. دکتر چه کردی؟ 
پاسخ:
سلام مهربون عزیز ، شرمنده نتونستم بیام
انشالله تموم سعیمون رو کنیم قبول میشیم
بیا وبلاگ من اونجا قسمت گفتگو نظرات بدون تایید ثبت میشه. اینجوری راحتتره. هی باید بیایم این وبلاگ باز اون وبلاگ. بیا اونطرف میحرفیم 
پاسخ:
انشالله ، باشه الان میام
اره. حتما... از صبح تا شب طرف نت نریم... فقط بشینیم تو یه اتاق بخونیم. راستی هدف تو چیه؟ 
پاسخ:
آره نت آدمو خیلی سرگرم میکنه.کاملا موافقم
من برای پزشکی دانشگاه رو ول کردم و اومدم کنکور دادم ، بیشتر تو این زمینه دوست دارم کار کنم
فک کنم تعدادمون بیشتر باشه برای رقابت بهتره. اما کسی هست که بخواد از الان شروع کنه
پاسخ:
شاید ، من که کسی رو نمیشناسم.بیا واقعا تصمیم بگیریم جدی بخونیم و فردا اینو ثابت کنی.موافقی؟
سلام. اینجوری نمیشه باید فکر اساسی واسه خوندن کنیم
پاسخ:
سلام
آره واقعا خیلی افتضاح شده.باید هر طور شده بیشتر بخونیم
واااای ببخشید برنامه پنجشنبه رو اشتباهی برای جمعه دیدم. منظوری نداشتم. چرا کم خوندی؟ 
پاسخ:
اشکال نداره متوجه شدم.چون تا ساعت 7:30 صبح بیدار بودم و کل روز خواب
سلام دکتر. تبریک گل کاشتی
شببخیر
پاسخ:
اگه دیگه نیومدی.شبت بخیر
ماهی رفتی؟ 
پاسخ:
الان میخواستم برم.تا 11:35 وای میستم
سلام. اشکال نداره. پیش میاد
پاسخ:
انشالله فردا خوب میخونیم
سلام. خوبی؟ ای ول بابا. کولاک کردی. تبریک میگم
پاسخ:
سلام خانم دکتر
نه بابا هنوز مونده به پای شما برسیم.مرسی ، ممنونم
سلام. بله ساعت 11 خوبه. ببینیم فردا چه میکنی
پاسخ:
سلام
من فکر کردم دیشب رفتی.منم دیگه رفتم.شرمنده خلاصه ;)
سلام. اگه موافقی یه ساعت خاصی رو مشخص کنیم هردومون همون ساعت بیایم نت
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
ساعت 11 شب خوبه؟
من دیگه برم بخوابم فردا میخوام خیلی زود پاشم.شرمنده امشب یکم دیر اومدم فکر کنم رفتی دیگه
سلام. بابت تبریک ممنون 💐 
خوب الان که خانوادت مشکلی ندارن بشین بخون دیگه. چرا الکی وقتت رو هدر میدی؟ من از وقتی شروع به خوندن کردم از خونه بیرون نرفتم. این 1ماه و 21 روز خیلی زود میگذره. 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم ، ممنون بخاطر یادآوری های به موقعت

سلام.خوبی؟

به نظر من باید با خانوادت صحبت کنی که میخوای این دو ماه خوب بخونی

منم اوایل مثل تو بودم.اما الان خودشون بهم تذکر میدن که برو درس بخون

انشالله فردا حتما باید زیاد کنی.بهانه هم قبول نیست

پاسخ:
سلام مهربون عزیز
مرسی ممنون.خانواده اصلا مشکلی ندارن خیلی همکاری میکنن دیروز برای خودم مشکلی پیش اومد که نتونستم.انشالله جبران میشه خانم دکتر :)
با اینکه من قبلا تبریک گفتم ولی باز هم بهت تبریک میگم مطمئن بودم امروز از هشت ساعت میگذری.آفرین
موفق باشی دوست عزیز
من برم بخوابم. امیدوارم فردا هردوتامون از ساعت مطالعمون راضی باشیم. شببخیر💐
پاسخ:
شب بخیر مهربون عزیز.انشالله که همینطور میشه
اره دیدم. حتما. من عاشق رقابتم😊
پاسخ:
فردا چه کیفی میکنیم :)
منم تو وبلاگم نوشتم. من 7:15
پاسخ:
آره دیدم نظر گذاشتم الان برات.آفرین
فردا حتما رقابت تماشایی میشه.پایه ای بترکونیم؟
سلام. چه کردی؟ 
پاسخ:
سلام مهربون عزیز
ساعت هامو نوشتم.تو چیکار کردی؟
پس از فردا رقابت ساعت مطالعه
پاسخ:
باشه دوست عزیز
ان شالله از فردا بترکونیم :)
منظورم اون دروسی که میخوای بخونی. مثلا زیست فصل 3.شیمی فصل 1....ببینیم کی میتونه برنامه اون روز رو تموم کنه. رقابت ساعت مطالعه برای من زیاد جالب نیست. منظورم رو فهمیدی؟ 
پاسخ:
آره منظورتو متوجه میشم ولی تجربه بهم نشون داده که هر چی ساعت مطالعم بیشتر باشه نتیجه ی بهتری میگیرم.راستشو بخوای من با ساعت مطالعه راحت ترم.اونجوری میترسم تنبلی کنم و سرسری رد بشم از رو مباحث ;)
اگه به این شکل راحت تری میتونی مباحث اون روز رو تو یه برگه بنویسی و هر کدوم که انجام دادی یه تیک جلوش بزنی اینجوری یکم سرگرمیش بیشتر میشه و از یکنواختی هم در میاد.البته این فقط یه پیشنهاد بود.بستگی به خودت داره ببینی چجوری راحت تری ولی من خیلی برنامه ها رو امتحان کردم تا به این نتیجه رسیدم که حداقل برای من به این شکل خوبه که ساعت مطالعم رو ببرم بالا خیلی بهتر نتیجه میگیرم
منظورم اینه برنامه درسی رو یکی کنیم. مثلا میخوای کجاها رو بخونیم. و از این نظر رقابت کنیم. من بعضی از درسها رو که تعداد سوال بیشتری میاد میخونم. شما چی؟ 
پاسخ:
آره منم بخش های مهم رو میخونم ولی بخوایم هر روز بگیم که چه بخش هایی رو میخونیم خیلی وقت گیر میشه.بعد بعضی فصل ها رو شاید تو توشون قوی باشی من نباشم یا برعکس بعد زمانی که براش باید بذاریم متفاوت باید باشه تا خوب اون مبحث رو بفهمیم
رقابت درسی بهتر نیست؟ 
پاسخ:
رقابت درسیه دیگه.اگه ممکنه یکم بیشتر توضیح بده
من و تو میتونیم موفق باشیم. ممنون از حس خوبت
پاسخ:
ان شالله حتما به امید خدا موفق میشیم

ماهی کوچولو ...

عجیب دلم میخواد به آرزوت برسی ... یه دنیا آرامش تو وجودت دخدر :)

منم کنکوری ام ...

بخون اساسی ِ اساسی ... سمج باش پای هدفت ...

ادمای زیادی رو میشناسم از الان ترکوندن ...

پافشاری کن ... :)

پاسخ:
سلام زلیخا عزیز
مرسی از لطفت ، ممنونم
پافشاری از الان به بعد حتماااااا
ان شالله موفق میشیم و ما هم یکی از اون آدم های موفق میشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی