زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

برنامه کنکور آسان است

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ

سلام دوستای عزیزم ، میخواستم بهتون بگم برنامه کنکور آسان است هر شب از ساعت 12 تا 3 بامداد از رادیو فرهنگ پخش میشه.حتما نگاه کنید هم جنبه درسیش عالیه هم قسمتی که نفرات برتر کنکور رو میارن و باهاشون حرف میزنن

در ضمن توی سایت رادیو فرهنگ قسمت های قبل رو گذاشتن که میتونین آنلاین گوش کنید

91/7/15 : من به کسی توصیه نمیکنم که سی دی هاشونو بگیرن چون خودم نگرفتم و حرف های زیادی هم توی اینترنت دربارش میزنن که مثلا توی فیزیک تکنیکهایی که میگه و میتونی خیلی سریع تستو حل کنی فقط برای تستهای خاصی هست که احتمال اومدنش هم زیاد نیست و یا بعضی از سوالهای مشابه با این روش ها حل نمیشن.من که بیشتر تا الان برای شیمی ازش استفاده کردم و برنامه رو گوش میدم.البته دانلود کردم تیکه تیکه گوش میدم دیشب تا 3 شب نشستم گوش دادم بنظرم خیلی خوب بود و دیگه خودمو نفر اول میدونستم بعد الان که تو اینترنت سرچ کردم دیدم نه زیاد هم درست نبوده و اونجوری که تصور میکنم نیست.ولی شیمیش حداقل برای جدول تناوبی و جاهای حفظی کتاب خوبه و چیزی نداره که بخواد بهش شک کنم که یه موقع اشتباه یاد بگیرم.

خلاصه من فقط بخش رایگان (گوش کردن به رادیو) این برنامه رو پیشنهاد میکنم.موفق باشید

 

بعد نوشت: اگه از من میشنوید حتی یه دقیقه هم وقتتونو با این برنامه ها از دست ندید چه رایگان چه پولی

نظرات  (۲)

عزیزم اون نظرم با گوشی بود الان یک چیزای مهم تر بهت میگم
اگه فکر میکنی امارت خوبه یا میتونی تست بزنی 3تا سوال ازش انتخاب کن
ریاضی برای این هفته رو خوب بخون 4تا5سوال حل کن
زیست رو زیاد تر بخون
فیزیک اگه 3بهتری که چه خوب ولی درمورد سوال سال 1 چیزی نمیدونم چون خودم نخوندم
ولی فیزی 4 ببشتر نزن
شیمی 2 هم 5تا خوبه
اما پیش رو سعی کن متن رو مسلط باشی تا اگه مسئله نتونستی حل کنی ضعفت رو پوشش بده
ادبیاتت رو کافی میزنی پس وقتشه که بهتر شی
عربی 1 که خدایی ابه
فقط قواعد رو نگاه کن
دین و زندگی رو زیاد بخون چون من بخاطر همین درس چرت یکسال موندم
زبان هم نظری ندارم و نمیتونم راهنماییت کنم چون خودم فوق دیپلم دارم و راهنماییم خیلی تخصصی میشه
اینکارارو برای این ازمون بکن
سوالارو الکی نزن
فکر کن
وقت اضافه میاری بخدا
ترازت احتمالا 5000به بالا میشه شایدم بیشتر


سلام ارتمیس عزیز
خیلی ممنون از راهنمایی هات.راستشو بخوای برای نظر قبلی تعجب کردم که چرا اینقدر سریع و با عجله جواب داده بودی.
تو این دو روز آخر که برای جمع بندی گذاشتم سعی میکنم همین درسهایی که لطف کردی و گفتی روشون بیشتر تمرکز کنم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم (منتظر نتایج درخشان شما و آقا سینا هم هستیم)
سلام عزیزم اره بزار.
من در اون حد نیستم بخوام راهنمایی کنم.ولی ببین تو چی ضعف داری.همونو پوشش بده مثلا دین وزندگی الان این لمتحان زیاد نیس
پس تو دوبرابر بخون تا جایی که خط به خط رو بدونی
دفتر برنامه ریزی یادت نره و مطالب توشو بخون
من خودم فیزی کلاس میرم به نظر با یک دبیر هماهنگ کن کلاس برو.
ریضی ببین تو چه درسی قوی هستی مثلثلت تساعد احتمال....هونو قوی تر کناره کتاب ابی عالیه برای شروع
مبحثی بخون مثلا شیمی تا ص 21 بخون کامل بعد 3ساعت بعد تست یزن
ادبیات رو زیاد بخون زان هم لغتش رئ تمرین کن
عربی هم تمرین میخواد من اینلرو کلاس رفتم همزمان ولی تو از جزوه هم استفاده کنی خوبه


سلام ارتمیس عزیز
از راهنمایی هات ممنونم و امیدوارم تو این امتحان موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی