زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

برنامه راهبردی تابستان کانون 91-92

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

این برنامه سال قبل تابستونه کانونه که میتونید بدون صرف هزینه با توجه به تغییر نکردن کتابها (البته تا الان) از اون استفاده کنید

اندازه عکسها رو تغییر ندادم واسه همین یکم حجمشون زیاده و اونا رو بصورت لینک میذارم که راحت دانلودش کنید

bername tabestan1 [mahi-sk.blogfa.com].JPG

bername tabestan2 [mahi-sk.blogfa.com].JPG

به امید قبولی در رشته پزشکی (دانشگاه تهران)

 

نظرات  (۷)

آفرین که انقدر جدی شروع کردید به درس خوندن تلاش معجزه میکنه از صمیم قلبم براتون آرزوی موفقیت میکنم سعی کنید از همین حالا پزشکی براتون یه هدف باشه نه یه آرزوی محال تمام تلاشتونو کنید تمامشو بدون کم کاری امیدوارم سال آینده با هم همکار باشیم وهمین جا خبر قبولیتونو بدید

پاسخ:
پاسخ: مرسی خانم دکتر
از این همه انرژی مثبتی که بهم دادید ممنونم
با تمام وجود تلاشمو میکنم که ایشاا... با کمک شما عزیزان سال دیگه به هدفم برسم
واقعا این جمله پایانیتون انرژی مضاعفی رو این آخر شبی بهم داد.بازم مرسی
سلام
وبلاگ جالبی داری، من که مطالبتو خیلی دوس داشتم و ازشون استفاده کردم
ایشالا موفق باشین
سلام
وبلاگ جالبی داری، من که مطالبتو خیلی دوس داشتم و ازشون استفاده کردم
ایشالا موفق باشین

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون
باشه.منم از الان میرم شروع میکنم

پاسخ:
پاسخ:
خیلی خوبه.موفق باشی دوست عزیز
درست شد.مرسی....
شما جمعه میخواین آزمون 6 مرداد رو بدین؟یعنی از اول شروع کردین؟

پاسخ:
پاسخ: خواهش میکنم
آره از جمعه باید شروع کنیم وگرنه دیر میشه.راستشو بخواین من از همین هفته شروع کردم به خوندن ، بصورت جدی هم از همین امروز استارت زدم.
دارم از اول میخونم ببینم تا جمعه تا کجا میرسم
کوچیک هستن دیده نمیشن!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ: این تصویر کوچیکشه روش کلیک کنید تا بزرگ بشن
ممنون اقا یا خانوم ماهی سیاه:D

اما این عکسا اصلا دانلود نمیشن


پاسخ:
پاسخ:
لینکشون یه مشکل کوچولو داشت که حل شد.الان راحت دانلود کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی