زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

برنامه دوشنبه 14 مرداد 92

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ
[Image]

این هم از شاهکار امروز نمیدونم چرا زودتر نمیرم پای درسهام بشینم که بیشتر بخونم یعنی وقتی مشغول میشم اصلا زمانو حس نمیکنم و میتونم راحت چندساعتی پشت سر هم درس بخونم

از فردا خیلی خیلی زود میرم سراغ درسها یعنی از همین حالا که ساعت 12 و 20 دقیقه ست.

منتظر شاهکار واقعیم باشید که فردا میذارم نگاه کنید و از دیدنش کیف کنید

 

 

نظرات  (۲)

راستی داداش.برنامه درسیتم خوبه!
اما یه پیشنهاد اینکه بیا این تابستون ریاضی فیزیکتو به حد 70 به بالا برسون که تو طول سال ازمون هرچقدم سخت بود تو 70 به بالاتو بزنی.
برای زیست شیممی وقت هست حتی بعد مهر.اما اگه فیزیک ریاضیی رو ضعیف شروع کنی خیلیییی بد میشه!چون دیگه بعد مهر خوندن این درسا مشکل میشه.
ببخشید دخالت کردم!
من خودم باز قرار باشه بخونم همین کارو خواهم کرد.
الان کنکور جوری شده که نباید تحت شرایط بود یعنی جوری که حتی اگه سخت بود تو باز درصدتو بزنی.پس این دوتارو عالی بخون

پاسخ:
پاسخ:
اختیار داری سینا جان ، خیلی ازت ممنونم که راهنماییم میکنی.امیدوارم یه روزی بتونم زحماتتو جبران کنم
حتما حتما حتما از امروز همین تغییرات رو تو برنامه مطالعم اعمال میکنم
بازم مرسی داداش گلم
داداش این صفحه دانلود ازمون قلم چی باز نمیشه که!

پاسخ:
پاسخ:
چرا باز میشه همین الان امتحان کردم باز شد.شاید سرورشون شلوغ بوده
اگه دیدی باز نشدن بیزحمت بگو یه جا دیگه هم آپلود میکنم مشکلی نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی