زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

بازی ایران و آرژانتین

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ

حتما دیشب بازی غرورآفرین ایران و آرژانتین رو دیدید

همه ی بچه های تیم ملی واقعا عالی کار کردن ولی متاسفانه در عین ناباوری با گل دقیقه 91 مسی شکست خوردیم

یکی از بهترین بازیکنا هم اشکان دژاگه بود که خیلی بازی خوبی داشت و موقعیت های خیلی خوبی رو مهیا کرد

امیدوارم بازی بعدی ملی پوشان عزیزمون موفق باشند و بوسنی رو با نتیجه ی خیلی خوبی شکست بدن تا برای اولین بار راهی دور بعد جام جهانی بشیم

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۷)

واقعا تبریک میگم خیلی خوشحال شدم انشالله که امسال به ارزوت میرسی

پاسخ:
پاسخ:
نسبت به پارسال خیلی بهتر دادم ولی خب نمیتونم بگم که برای پزشکی حتما قبول میشم.هر چی خدا بخواد
مرسی از حمایت همیشگیتون
سلام ماهی خوبی؟؟؟؟
ایشالله برسیم به اون چیزی که لایقش هستیم.....

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام مهتاب عزیز
ایشالله.امتحان چطور بود؟
سلام.
میای چت کنیم؟
من چت خصوصی نمیکنم ، فقط چت عمومی.

دوست داشتی بیا منتظرم.

بای

پاسخ:
پاسخ:
چی شده ؟؟؟
سلام خسته نباشید چه خبر امتحانو خوب دادید؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژان عزیـــــــز
آره خوب بود تا ببینیم خدا چی بخواد
مرسی از اینکه اومدید
ایران که متاسفانه باخت اما من برات کلییییی ارزوی خوووووب دارم انشالله کنکورتو عالیه عالیه عالی بدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژان عزیز
آره دیدید واقعا حیف شد ، خوب بازی نکردن
شما همیشه لطف دارید
مرررررررررررسی
متقابلا من هم همیشه بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.مخصوصا امسال که فکر میکنم دو ترم خیلی مهم رو داشته باشید
سلام ماهی جونم خوبی ؟؟؟؟؟؟ایشاالله که جمعه خیلی عالی کنکورتومیدی وبه ارزوت میرسی
خوشحال شدم سرزدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
ایشالله تو هم همینطور
مرسی از انرژی مثبت
متاسفانه الان با موبایل اومدم وگرنه حتما میومدم وبت جواب میدادم
سلام ماهی جونم چطوری
من ازروزی که نتونستم برات پیام بزارم دچارمشکل شدم ومعذرت میخوام
توی ی وب فعالیت دارم میکنم
اگه خواستی ی سربزن البته مدیرشون شخصه دیگه ای هست امامنومدیرکرده
بعدکنکوربیاودست پربیاااااااااااااااااااااااااااااا
راستی بازی فوق العاده بودحیف که دقیقه91خراب شدخیلی عالی بازی کردن ایشاالله بازی بعدی
پاسخ:
پاسخ: سلام سینا جان
مرسی ، ممنون خوبم
امیدوارم مشکل حل شده باشه و این چند روز آخر رو بدون استرس بگذرونی
به به حتما میام بهت سر میزنم
آره واقعا حیف شد،مطمئنم بازی بعد رو میبریم و صعود میکنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی