زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

بازگشت بعد از یک سال

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

بیشتر از یک سال هست که کلا قید وبلاگ رو زدم...

می خواستم دیگه اینجا نیام و با یه وب دیگه شروع کنم که دلم نیومد و برگشتم

این یه سال هم مثل سال های قبل گذشت با کلی خاطرات تلخی و شیرین که همه گذشتن.بگذریم...

الان که داشتم پست های قبلی رو فعال میکردم پستی رو دیدم که فال حافظ گرفته بودم و عکسشو گذاشته بودم، الان هم که میخواستم این پستو بنویسم داشتم به این فکر میکردم که امسالو محکم بخونم تا پزشک بشم و یه فال گرفتم. اینم عکسش

http://bayanbox.ir/view/5697985559034309452/134.jpg

حافظ عزیز ممنون، تو این سالها هر وقت مشورت کردم بهم امید دادی و نذاشتی ناامید بشم.منم امسال جواب خوبی هاتو میدم

  • ماهی سیاه کوچولو

حال خوب

فال حافظ

نظرات  (۷)

کارا چطور پیش میره ماهی؟
پاسخ:
ممنون جانی عزیز. خدا رو شکر از اول مهر با دعاهای شما عزیزان خوب داره پیش میره. کلی امیدوارم ...
انشالله تو هفته های آینده اینجا هم مینویسم
پیدا کردم اسمم چی بود :دی
جانی :دی
واقعا هم نمی‌دونم چرا گذاشته بودم جانی. حالا همون می‌ذاریم باشه دیگه. عشق است!
پاسخ:
جانی عزیز
خوبه، قشنگه :)
سلام ماهی!
باورم نمیشه برگشتی.
حتی فکرشم نمی‌کنی که توی این یک‌سال و نیم هر هفته سر زدم به وبلاگت. حتی به اون قدیمیای بلاگفا. یه ردی چیزی ازت پیدا کنم. انقدر گذشته که حتی نمی‌دونم قبلنا که سر می‌زدم به وبلاگت اسمم چی بود تو کامنتا!!! البته من واقعا یکی دو تا کامنت بیشتر نداده بودم و فکر کنم یه بار ازت پسورد مطالبت رو خواسته بودم :دی حالا اسمم چی بود خدا داند. 
ولی به هرحال که تک‌تک نوشته‌هات رو همیشه و هر روز می‌خوندم و دنبال می‌کردم. خوشحالم که بازم برگشتی. مردم و حرفای چرت و پرتشون اصلا ارزش نداره که بخوای خودت رو ناراحت اونا بکنی و بهشون فکر کنی. تو با کاری که می‌کنی محکم‌ترین جواب رو بهشون میدی.
می‌دونستم بالاخره میای. الکی انقدر امیدوار نبودم که همیشه چکت کنم. امیدوارم همیشه موفق باشی و امسال موفق‌تر.
راستی من سال ۹۵ کنکور ریاضی دادم و مهندسی صنایع دانشگاه تهران قبول شدم، می‌دونم که خب رشته‌هامون متفاوته، ولی در مورد درسای عمومی و ریاضی و فیزیک و شیمی هرسوال و کمکی بود من در خدمتت هستم. امسال سالته. بی‌غلو.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیلی خیلی ممنونم بخاطر این همه لطفی که داری
به به ... آفرین بهت تبریک میگم، خیلی خوبه. انشالله همیشه موفق باشی
ممنونم ازت، پس مشکلی پیش اومد با اجازت همین جا مزاحمت میشم
با اومدنت خیلی خوشحالم کردی،مرررررسی
و همین طور شرمنده بابت تاخیر در جواب کامنتها... به کنکوری بودنم ببخش ؛)
انشالله
سلام بر ماهی عزیز

خواهش میکنم.

درسته...طرز فکر ادما,سطح توقعاتشون,دیدشون و...همیشه در حال تغییره.
شاید دیدم نسبت به رشتم هنوز عوض نشده باشه اما خوب نوشته های قدیممو که نگاه میکنم خیلی تفاوت میبینم...
فدای تو.امیدوارم امسال تو هم به رشته ای برسی که توش خوشحالی...هر چی قسمت باشه همون میشه...همینطور که قسمت من از اول همین بود و خودم قبولش نکردم و بعد از سه سال دوباره به همون راه رفتم.

قربانت...حتما.ادمای بی انگیزه و انرژی منفی همیشه ترس از حرکت و پیشرفت بقیه دارن چون خودشون زحمت تغییرو به خودشون نمیدن.

ایشالا که همینطور میشه.

ممنونم ماهی جان.ایشالا بتونم به برنامه هایی که دارم برسم...(و میرسم :) )

خیلیم عالی..امسال فک کنم اخرین کنکوره نظام قدیمه.امسال من از تو شیرینی قبولی میگیرم...!



پاسخ:
سلام حسین عزیز

انشالله که هیچ وقت عوض نمیشه و روز به روز علاقه مندتر میشی، من مطمئنم تو کارت موفق میشی و با استعدادی و پشتکاری که داری آینده ی خوبی در انتظارته

خیلی ممنونم، انشالله

منم اون سالی که میتونستم پرستاری بیارم انتخاب رشته نکردم و اون سالی که انتخاب رشته کردم رتبم بهش نمی خورد، در نهایت همون چیزی میشه که خدا می خواد و به صلاحمونه


با اینکه خودمم تصمیم بر آخرین سال کنکوره، این آخرین فرصت یکم به آدم استرس میده

من قبول بشم، قول میدم هر شیرینی که بخوای چششششششششششششششششششششم :)

موفق باشی همکار آینده ی عزیــــــــــــــــــــــــــز
سلام
عذرخواهی میکنم بابت تاخیر در جواب...

ممنون سلامت باشی ماهی جان.ایشالا تو هم امسال موفق باشی

راستش داشتم پستای قدیمی رو نگاه میکردم...چه روزایی داشتیم.نوشته هامو میخوندم...چقدر تفاوت داشته با الان.چقدر پرانرژی و بی پروا بوده...

خدا رو شکر بله خیلی راضیم.چون با شناخت کافی وارد این رشته شدم...
حتی یک سری از مشکلاتی که فکر میکردم مشکل هست وقتی پا به این رشته و بیمارستان گذاشتم فهمیدم چیزی نیست...
اگه واقعا علاقه داشته باشی لذت بخش تر از این شغل وجود نداره...
سختی کار هست,مشکلاتی هست,خستگی هم هست...ولی همه ی اونا وقتی یه پیرمرد با صدای لرزونش برات دعا میکنه از بین میره...احساس میکنی حداقل یه شخص مفید هستی که میتونی باعث بهبودی و نجات خیلیا بشی.
در کل دید خیلی مثبتی از طرف خودم دارم نسبت به این رشته...شاید کسایی باشن که رتبه کنکورشون از من بهتره اما من واقعا به این رشته علاقه دارم و در حال حاضر معدل ا کلاس هستم و برنامه ریزی ها برای اینده دارم...! :D
احتمالا از مهر شیفت بیمارستان بر میدارم.

بازم خدا رو شکر...

خودت چیکارا میکنی؟شروع کردی؟اوضاع چطوره؟

پاسخ:

سلام حسین عزیز

نه خواهش میکنم، اتفاقا منم چند روز اول سر زدم ولی دیگه نشد بیام و یه مدت هم نت نداشتم.شرمنده

خیلی ممنونم، تو همیشه لطف داری

آره،یادش بخیر روزای خوبی بود...

خدا رو شکر... همیشه فکر میکردم قبل و بعد از قبول شدن نظر آدم عوض میشه، نه فقط پرستاری ها حتی تو پزشکی

واقعا همین طوره و خیلی برات خوشحالم که این رشته رو انتخاب کردی و احساس خیلی خوبی بهش داری

به به شاگرد اول... آفرین خیلی عالیه... همین طور ادامه بده و اصلا با آدمای انرژی منفی کاری نداشته باش.اینا همیشه هستن

خیلی ازت ممنونم، کلی بهم انرژی دادی.انشالله منم بتونم مثل تو فرد مفیدی تو جامعه باشم

انشالله همیشه تو زندگیت موفق باشی، مخصوصا در برنامه ریزی های آیندت ;)    (خوشحال میشم موفقیت هاتو باهام در میون بذاری)

آره منم از تابستون شروع کردم و خدا رو شکر خوبه، باهاش کنار میام

ایشالا...

ممنون من خوبم خدا رو شکر.کنکورم با بدشانسی هایی که پایان نداش تمام شد.
ولی خوب به چیزی که میخواستم خدا رو شکر رسیدم.الان پرستاری میخونم....


تو چیکار کردی کنکورو؟الان چیکارا میکنی؟اوضاعت چطوره؟
پاسخ:

به به تبریک میگم بهت، خیلی شغل خوب و با ارزشیه.انشالله تو کارت موفق باشی دوست عزیز

خدا رو شکر راضی که هستی از کارت؟ اگه دوست داشتی ممنون میشم یکم از اون ذهنیت قبل از ورودت به دانشگاه و الان که شناخت خوبی از رشتت پیدا کردی برام بگی.ممنون

آره منم برام مشکلایی پیش اومد و ...

دوست داشتم زودتر بشه ولی خب...  انشالله کنکور 97 

طبق عادت همیشه سری به وبلاگ دوستانم میزدم...
این وبلاگ هم یکی از اونا بود...

یک دفعه با پیامی متفاوت با همیشه رو به رو شدم...!
 
"بازگشت بعد از یکسال"


سلام بر دوست عزیز دوران کنکور...
هم دلخورم ازت که چرا وب رو یکباره بستی و هم خوشحالم از اینکه دوباره پیامتو میبینم...

احوالت چطوره؟اوضاع مرتبه؟

پاسخ:
به به سلام دوست عزیز

ممنون که اومدی و نظر گذاشتی

خدا رو شکر خوبم، آره سر یکی از نظرها مسائلی پیش اومد اعصابم خورد شد، دیگه نمیخواستم بیام ... نمیدونم شاید هم یکم عجله کردم...

اوضاع هم انشالله  مرتب میشه ;)

تو خوب هستی؟ چیکار کردی کنکورو؟ الان چیکار میکنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی