زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

انرزی مثبت

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۵۳ ق.ظ

« آرزوهایی که ارزش بدست آوردن دارند ، ارزش جنگیدن نیز دارند »

سلام دوستای عزیزم

از اینکه لطف داشتید و برام پیام گذاشتید ازتون ممنونم.واقعا با پیام هاتون انرژِی گرفتم (بیشتر با پیامهای خصوصیتون).واسه همین دیشب خوابم نبرد تا ساعت 4:30 صبح نشستم درس خوندم خیلی خوب بود اگه اینجوری باشه 100% مطمئنم که پزشکی قبولم.

بعضی از دوستان هم لطف داشتن و گفتن که میتنونم ازشون سوال بپرسم که واقعا ازشون ممنونم و حتما مزاحمشون میشم

برای همتون از ته دل آرزوی موفقیت میکنم

 

  • ماهی سیاه کوچولو

انرژی مثبت

درس خواندن

پزشکی

کنکور

نظرات  (۴)

سلام!اپم!...
---------------------------------------------
به به سلام.بالاخره اومدین
حتما بهتون سر میزنم
سلام وبلاگه زیبای داری ممنون میشم به منم سر بزنی و نظرتو بگی

بای.
___________________________________
سلام دوست عزیز.نظر لطف شماست
حتما میام
سلام قبضیه چیه؟این روشی که میگی چیه؟ بگو بگو منتظرما
___________________________________________
برات پیام گذاشتم
سلام.به نظر من باید سخت کوش باشی وبه خودت ایمان داشته باشی واینطور میتونی موفق باشی.فعلا
.............................................
سلام دوست عزیز
ممنون از نظرتون.امیدوارم شما هم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی