زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

امروز در خیابان

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ب.ظ
امروز بیرون بودم که دیدم یه ال 90 سفید جلوش داغون شده و سپرش رو زمین کشیده میشه و میره ، یه چند متر که رفتم جلوتر دیدم یه پسر جوون افتاده کف خیابون و چند نفر دورشن فهمیدم که با همون ماشین که دیدم تصادف کرده.

از همون دور نگاه کردم دیدم سرشو بلند کرده و اطرفیاش دارن باهاش صحبت میکنن ولی اصلا بالا رو نگاه نمیکرد ببینه چی میگن.با خودم گفتم باز خدا رو شکر زندست ، بنده ی خدا همون موقع دستشو گذاشت رو دهنشو همینجوری نشسته بود.فکر کنم ضربه به پشت سرش خورده بود و حالت تهوع بهش دست داده بود.(دیدم قبلا یه نفر به پشت سرش ضربه ی شدید وارد بشه چه حالی میشه)

خیلی دوست داشتم برم نزدیک و کمک کنم ولی خب جز شلوغ کردن اطراف مریض کار دیگه ای نمیتونستم انجام بدم ، اگه الان پزشک بودم میتونستم خیلی مفید باشم ، حیف ...

امیدوارم برای هیچ کس همچین اتفاقی نیفته و برای همگی آرزوی سلامتی میکنم.مراقب خودتون باشید

 

 

نظرات  (۴)

خیلی ممنون منم یه هفته هست شروع کردم روزی 13 ساعت میخونم اماتنها دردم اینه که نتونم 2000 بیارم من فقط رازی هستم پزکی ازاد قبول شم به نظرتون کسی بوده از حالا بخونه 2000 بیاره من دارم درس میخونم اما انگیزم 0 هست خیلی ممنون از وبه خوبتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام ثنا عزیز
خیلی خوبه 13 ساعت.سعی کن حالا که ساعت مطالعه ات خوبه تمرکزت هم ببری بالا.تو یه محیط آروم بدون از وسایل حواس پرت کن مثل موبایل و کامپیوتر درس بخونی خیلی بهتره
مطمئن باش اگه همینطور ادامه بدی پزشکی سراسری هم میاری.وقتی توانشو داری سراسری قبول بشی بیخیال آزاد شو.اصلا بهش فکر هم نکن
نمونه خیلی خوبش رستگار رحمانی هست که از اواخر بهمن ماه شروع کرد و دوتا رتبه یک سراسری اورد
قدرت انسان هد و مرز نداره.مطمئنم موفق میشی
سلام منم باهات موافقم ادم بایدهدف هاشوبزرگ کنه تابراشون بیشترتلاش کنه ثناجان منظورمن ی رشته خاص نیست بلکه ی رتبه خاصه به امیدموفقیت همه

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا عزیز
آره همیشه میگن که باید برای هدفهای خیلی بزرگ تلاش کرد تا به هدف بزرگ رسید
اولش فک کردم داستان خیالیه

پاسخ:
پاسخ:
نه متاسفانه واقعیه.اون لحظه خیلی استرس زاست.بعدا که دکتر شدی تجربه اش میکنی
سلام به نظرتون اگه کسی از الان خیلی مصمم برای کنکور بخونه میتونه رتبه 2000 بیاره؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام ثنا عزیز
اگه یه نفر از همین فردا با تمرکز روزی 12 ساعت یا بیشتر بخونه مطمئن باش میتونه رتبه زیر 500 هم بیاره
موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی