زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

التماس کردن به خلق خدا شرمندگی است

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ق.ظ
چند روز پیش که یکی از فامیل ها خونمون اومده بودن با حرف هاش واقعا یاد این حدیث از امام علی (ع) افتادم

 

التماس کردن به خدا شجاعت است / اگر برآورده شد حاجت است ، اگر برآورده نشد حکمت است

التماس کردن به خلق خدا شرمندگی است / اگر برآورده شد منت است ، اگر برآورده نشد ذلت است

واقعا درک نمیکنم چرا بعضی ها تا یه کار خیلی کوچیک برای کسی میکنن ، هر جا میشنن دوتا میذارن روشو میگن من من من ...

خیلی بدترش هم هست که تو چشای اون آدم نگاه کنه و اینا رو بگه و تعریف هم بکنه که من اینا رو کجاها گفتم و هی منت بذاره

اون هم در شرایطی که طرف مقابل خیلی کارها براش کرده باشه و ...

ای خدا ...

دیگه یادم نمیره که هیچوقت از کسی چیزی نخوام جز خودت

 

 

نظرات  (۴)

ان شاالله که موفق شید و به هدفتون برسید!
اراده ای تو حرفاتونه که میگه میتونید!

پاسخ:
پاسخ:
مرسی یگانه عزیز
شما هم همینطور.ایشالله که هممون امسال نتیجه خیلی خوبی بگیریم
میتونم یه سوال کنم؟شما دانشجویی؟امسالم میخوای کنکور بدی؟

پاسخ:
پاسخ:
بله یگانه عزیز من دانشجو هستم ولی مرخصی گرفتم تا امسال هم کنکور شرکت کنم.
در هر صورت تصمیم گرفتم پزشکی برم و حتی اگه یه موقع خدایی نکرده امسال هم نتونستم باز هم میخونم تا بالاخره قبول بشم.
موفق باشی دکتر آینده

پاسخ:
پاسخ:
مرسی یگانه عزیز.شما هم همینطور
امیدوارم پزشکی قبول بشیدبعدنامبروان بشیدبعدانقدرسرتون شلوغ بشه که اصلافرصت فکرکردن به این چیزاوناراحت شدن ازشونوپیدانکنیدفکرکنم بهترین دعادرحقتون بوددکتر

پاسخ:
پاسخ:
مرسی دکتر روژان عزیز
ایشالله همینطور بشه که میگید ، من که از خدامه
موفق باشی دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی