زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

افزایش انگیزه (نسخه ایمان سرور پور)

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۲ ب.ظ

سلام به همه دوستای گلم[Image]

اگه بعضی اوقات خیلی خیلی خیلی احتمالش کمه ها ولی احیانا 1هزارم درصد بی انگیزه شدیم [Image] فقط یه راه حل وجود داره اونم اینه که به ادامه مطلب برید و فایلی که گذاشتم رو دانلود کنید و گوش بدید.

باور کنید بعد از گوش دادن این فایل صوتی تا آخر اون روز ، هفته ، ماه و ... حتی تا خود کنکور با انرژی درستون رو میخونید و اگه یه روزی باز هم بی انگیزه شدید (فرض محال) کافیه یه بار دیگه این فایل صوتی رو گوش بدید تا باتری تون دوباره شارژ بشه[Image]

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم و به قول ایمان سرور پور مثل همیشه

+ خدا بودن = ــ تمام مشکلات

دانلود فایل صوتی واقعا انگیزشی ایمان سرور پور در برنامه فرصت برابر

 


محمدحسین عزیز من ایمیلی برای وبلاگ ندارم که بتونم برات میل بفرستم ، پس همینجا جوابتو میدم

بهتر از همه خودت میدونی که تو هفته دوم چیکار کردی و با چه برنامه ای پیش رفتی که 1100 تا تونستی ترازتو بالا ببری.مطمئن باش همون برنامه رو اگه دوباره برای این امتحانها هم پیاده کنی حتما همون نتیجه رو میگیری.اصلا اگه تراز آخرت رو هم فقط در نظر بگیری باز هم از مهر تا حالا 500 تا پیشرفت داشتی.درسته هنوز باید خیلی بالاتر بری ولی خب همیشه نیمه پر لیوان رو هم در نظر داشته باش.

همیشه سعی کن شب ها زود بخوابی و صبح زود بیدار بشی.بجای شبها صبح زود درس بخونی خیلی بهتره ، من خودم هم عادت داشتم شب ها بیدار میموندم و بعضی وقتها تا صبح که اذان بگه بیدار بودم ولی الان که شبها زود میخوابم خیلی راحتتر صبح بیدار میشم و درس رو خیلی بهتر میفهمم.

هیچوقت نذار انگیزت برای درس خوندن از بین بره ، به هدفت ایمان داشته باش و تمام سعیتو بکن.مطمئن باش سال دیگه نتیجه ی تلاشت رو میبینی.موفق باشی

 

نظرات  (۶)

سلام من سروین علم آموز هستم از استان اردبیل ، من دانش آموز دوم تجربی در مدرسه ی نمونه دولتی مشغول به تحصیل هستم من تقریبا بعد از ماه محرم یه بیماری دچار شدم که دکتر ها میگن تاثیرات استرس است دو تا از پاهام وقتی استرس دارم درد میکنه من از زمان بیماریم نسبت به درس بی حوصله شدم و به نحوی میخام از درس فرار کنم ولی خودم از ته دل راضی نیستم از تمام دوستام عقب افتادم خودم پارسال شاگرد اول بودم و امسال هم معدلم19/4 اومده و من همیشه خودمو سرزنش میکنم مثل افسرده ها واسه زندگی دیگه امیدی ندارم از شما آقای سرورپور خواهشمندم و التماستان میکنم در برنامه ی بعد در فرصت برابر در باره ی مشکل من صحبت کنید و یک راه حل بهم نشون بدین ممنون میشم به مشاوره خیلی احتیاج دارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام سروین عزیز
من یه کنکوریم و آقای سرورپور نیستم.امیدوارم متنتو ایشون ببینن و بهتون کمک کنن.اگه دوست داشته باشی میتونی با بچه ها توی میزان درس خوندن رقابت داشته باشی و تو مسابقه شرکت کنی.
اگه کمکی از دستم بربیاد خوشحال میشم بتونم کاری بکنم.موفق باشی
سلام دانلود نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام عارفه عزیز
همیشه فایلها رو توی پرشین گیگ آپلود میکردم ولی متاسفانه این آدرسش خراب شده.الان دوباره آپلودش میکنم برات
مرسی از اینکه اطلاع دادی
سلام به ما هم سربزن..




سلام
چشم حتما میام
سلام خیلی جالب بود. راستی وقتی که برای کنکور می خوندی میانگین ساعات مطالعت چقدر بود
خیلی خوش حال شدم که به وبم سر زدی بازم بیا


سلام دکتر جنان
عینکتون مبارک (چشمک)
ایشالله سال دیگه حتما پزشکی قبول میشی
در مورد ساعات مطالعاتیم برای امسال (تو همین هفته) میتونی تو این پست پایینی ببینی ولی سال قبل اینجوری نبودم بنویسم و کلا زیاد رو برنامه نبودم
http://mahi-sk.blogfa.com/post/14/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-12-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%82%d9%84%d9%85-%da%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%85
سلام ماهی کوچولوی عزیزم.جدا شما هم دانشجویید؟؟؟
پس چه خوب شد پیدات کردم.آخه وقتی میخواشتم دوباره شروع کنم احساس عقب موندگی میکردم از اینکه بعد 2 سال دوباره بخوام کنکور بدم
شما دانشگاه هم میرین؟
من فقط این ترم میرم.ترم بعد مرخصی میگیرم
منم این ترم هیچی نخوندم.ترمای قبل همچین تو کلاس میدرخشیدم این ترم حتی کتیبامم همشونو نخریدم.همه فک میکنن عاشق شدم که درس نمیخونم
آخه به هیچکی نگفتم و نمیگم که میخوام کنکوووور بدم
منم خوشحال میشم رقابت داشنه باشیم اما فک کنم الگومون باید بچه زرنگا باشن و سعی کنیم به اونا برسیم.آخه هر دومون در یه حدیم

ما با رقابت دو نفره موافقم البته از نوع سالمش...



سلام دکتر جان
میام وبلاگت مفصل در موردش صحبت میکنیم
سلام ماهی سیاه کوچولو
خوشحال میشم به منم سر بزنی
اخه منم مثه شما کنکوری ام
من لینکتون کردم



سلام دکتر نرگس
اولا من خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدی
ایول به همه کنکوری های 92
دست شما درد نکنه ، چرا شما زحمت کشیدی اول من باید اینکارو میکردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی