زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

اعیاد شعبانیه بر همگی مبارک

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ

http://img.ir/MMNc.jpg

بوی گلهای بهشتی ز فضا می آید
عطر فردوس هم آغوش صبا می آید
نوگل مصطفوی، زینت باغ علوی
مظهر پنج تن آل عبا می آید

آمد آن ماه که خوانند مه انجمنش
جلوه گر نور خدا از رخ پرتو فکنش
آیت صولت و مردانگى و شرم و وقار
روشن از چهره تابنده و وجه حسنش

با قامت عصمت و حیا مى ‏آید

با بانگ مناجات و دعا مى ‏آید

میلاد عبادت است یعنى سجاد

از سوى خدا به سوى ما مى ‏آید


امیدوارم این ماه عزیز برای همگی اتفاقات خیلی خوبی بیافته و همگی در راه رسیدن به هدفامون هرچه بیشتر موفق تر باشیم

نظرات  (۳)

  • فائزه (دنیا)
  • ماهی عید شماهم مبارک
    من عاشق دریام
    زیر دریا
    تهه تهش
    دلم میخواد با زیر دریایی برم اون پایین
    و بیشتر از همه عاشق فضا ونجومم
    دلم میخواد برم فضا !
    کلا دلم همه جایی رو دوس داره الا رو زمین موندنو .....
    دلم میخواد واسه همیشه برم اونجاها زندگی کنم !
    خخخخخ
    همیجوری گفتم حال و هوا عوض بشه
    در پناه خدا ............

    پاسخ:
    پاسخ: مرسی فائزه عزیز
    حتی فکر کردن به این جاهایی که گفتی ، یه حس آرامش خیلی خوبی به آدم میدن
    باید بگم موفق شدی و واقعا حال و هوای حداقل منو عوض کردی
    سلامی ماهی جونم
    سلامتی ودرس
    اره خداروشکر
    عیدتوهم مبارک دکترجون

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سینا عزیز
    خدا رو شکر ، فقط سلامتی باشه بقیش درست میشه
    خیلی خوشحالم کردی سینا
    ایشالله موفق میشی
    سلام ماهی جونم
    چشام درس میبینه خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    به به سلام سینا عزیز
    آره خودمم ، چشات همیشه درست میبینه
    چه خبرا؟ خوب هستی ایشالله؟
    عیدت مبارک دکتر جان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی